Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu tosi pahalta,kun luen palstalta näitä " paljonko tilillä rahaa" -Gallupeita :(

Vierailija
20.03.2006 |

Ja muutenkin kun ihmiset kehuskelee rahoillaa.

Me ollaan varmaan palstan köyhimmät ihmiset kun ei ole varaa ostaa mitään turhaa (vaatteita,leluja,herkkuja ym . )

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikuisiälläni vain kerran kateellinen pari kuukautta. Muuten en ole koskaan, mutta kehuskelu ärsyttää, sillä se on sellaista tavallaan toisten haukkumista, johon sitten pitäisi vastata, mutta ähäkutti mulla taas on tämä paremmin kuin sulla.

Vierailija
2/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään osteta koskaan mitään muuta kuin välttämätöntä, eli ruokaa ja joskus vaatteita, nekin kirpparilta, ei ole todellakaan varaa tilata mistään luetteloista lapsille uudet kevätvaatteet, itse olen työttömänä ja mies eläkkeellä..Ja lakatkaa ihmiset sanomasta, että menisit töihin, milläs menet kun kukaan ei ota, ikäni on jo 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi noi gallupit on aina ihan vajavaisia. Meillä esim. on tilillä n. 30000. No velkaa on puolestaan 170 000, mutta jos ei sitä kysytä, niin säästötilin saldo kuulostaa hyvältä :-)

Ihmisillä on niin erilaisia (raha)tilanteita, että ei noista gallupeista oikein voi päätellä mitään. Meillä on esim. " turhaan" rahaa tilillä vaikka voitais maksaa sillä velkaa, koska miehen työ on epävarma ja mä haluan varmistaa voivani jatkaa hoitovapaalla, vaikka miehen työ ei jatkuisi.

Vierailija
4/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku mielestä meidän säästöt ovat suuret ja kuvitellaan että minä liiottelen. samalla tavalla voisin sanoa että ne valehtelevät jotka väittävät että tilillä on vain muutama kymppi rahaa !!!!!

Vierailija
5/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tosielämään äläkä vingu

Vierailija
6/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan oikeassa asiayhteydessä (rahasta pankissa tai puolison kanssa).

Minusta on esimerkiksi tökeröä kehua töillään ja tekemisillään, osakkeillaan, tilillään olevilla rahoilla, menestyneillä sukulaisilla tai tuttavilla, omien lasten erinomaisuudella sekä julkkistuttavillaan.

Noita juttuja ei kukaan jaksa oikeasti kuunnella vaan ne rasittavat aina enemmän tai vähemmän henkilöä joka joutuu niitä kuulemaan. Jos haluaa keskustella em. aihepiireistä, keskustelu pitää suunnata sen verran yleiselle tasolle ja perspektiiville, että keskusteluun voi jokainen osallistua itseään tai toisiaan nolaamatta.

Siis jos haluaa olla kohtelias eikä mikään tökerö.

Vierailija
7/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole edes vastannut, koska en oikeastaan edes tiedä paljonko tileillä on rahaa, koska on monta tiliä jne.

mutta jos gallupissa kysytään paljonko tilillä on rahaa, niin miksi siihen saisi vastata ne joiden tilillä on 9 euroa, eivätkä ne joiden tilillä on 8 miljoonaa euroa?

mikä siinä tuntuu pahalle, että toisilla on rahaa?

aina voi vaikka lotota, mä sain launtaina lotosta 10,80e ja kävin sillä ostamassa ruokaa kolmeksi päiväksi. :D

Vierailija
8/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tilillä rahaa joku 65 senttiä ja miehelläkin euro. meidän viimenen raha oli 20e perjantaihin saakka ja mä olen senkin setelin kadottanu...niin ja lompakossa mulla on vähän reilu 2e ja miehellä ei mitään.

Vierailija
9/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Ollilakin maksaa miljoonia euroja veroja vuodessa. Sillä saa kuulkaas aika paljon kaikkea. :)

Vierailija
10/10 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sitä vielä ole tajunnut nyt on viimeistään korkea aika:

Aina löytyy maailmasta joku, joka on kauniimpi, rikkaampi, menestyneempi, lahjakkaampi, älykkäämpi ym kuin sinä!

Lopeta turha piipitys, äläkä avaa ketjua, jonka otsikkokin viittaa aiheeseen, jota et ehkä kestäisi lukea.