Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko olla lesbo tietämättäni?

Vierailija
08.03.2017 |

Olen 27-vuotias nainen ja olen törmännyt usein siihen, että minua luullaan lesboksi. Jo alakouluikäisestä asti luokkakaverini pikkukaupungissa ovat epäilleet minua lesboksi, puheet eivät loppuneet lukiossakaan, kun aloin seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Pukeuduin tuolloin nuorempana välillä hyvin persoonallisesti ja poikamaisesti. Yläasteella meikkasin muiden tyttöjen tavoin reippaasti, hiukset ovat aina olleet pitkät. Sittemmin olen meikannut melko kevyesti. Iän myötä tyylini on muuttunut naisellisemmaksi, tyylini on suht hillitty ja pukeudun vain mustaan.

Aikuisena olen ollut pitkässä parisuhteessa miehen kanssa, sittemmin olen eronnut. Yhden yön juttuja en harrasta. Lapsesta asti kaikki ihastukseni ovat olleet poikia/miehiä, yhteenkään tyttöön/naiseen en muista ihastuneeni. En ole koskaan suudellut naisen kanssa enkä seksuaalisesti haaveillut kenestäkään naisesta. Halaan kyllä ystävieni kanssa mielelläni sukupuolesta riippumatta. Pidän monia naisia hyvin kauniina ja saatankin katsoa heitä pitkään (minun on helpompi nimetä kauniita naisia kuin miehiä, sillä miesmakuni on myös aika rajautunut enkä pidä mistään hollywood-komistuksista), mutta koen ajattelevani, että haluaisin olla näiden "naisten kaltainen enkä heidän kanssaan".

Olen törmännyt vielä aikuisenakin usein siihen, että minua luullaan lesboksi. Näihin kommentteihin olen törmännyt mm. Helsingissä. Kun menen baariin naispuolisen ystäväni kanssa, meiltä kysytään olemmeko pariskunta jne. Minulla ei siis ole mitään lesboja tai muita seksuaalisia suuntautumisia vastaan, mutta ihmettelen ja haluaisin tietää, miksi minua luullaan lesboksi? Voiko lesboksi luuleminen johtua siitä, että katson kauniita naisia pitkään? Voinko olla tietämättäni lesbo, vaikka en koskaan ole naiseen ihastunut? Onko muilla ollut vastaavaa?

Ap

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan niitäkin naisia ja miehiä, jotka hoksaa joskus nelikymppisenä perhe-elämän jälkeen et oma sukupuoli kiinnostaakin enemmän, ehkä kuulut heihin

Juurihan AP sanoi, ettei tunne seksuaalisia tunteita naisia kohtaan.

Eivät vieraat ihmiset voi kenestäkään päältä päin luettavien "merkkien" perusteella "tietää", että ko. henkilö onkin muka seksuaaliselta suuntautumiseltaan muuta kuin mitä henkilö itse kokee olevansa - AP:n kohtelu on ihan vain tietoista kiusaamista.

Vierailija
22/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän olisi jo johonkin naiseen ihastunut, jos lesbo olisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lyhyet hiukset?

Ihmisten ulkonäön vuoksi lokeroidaan helposti johonkin ryhmään mihin ei kuulu.

Se on tietenkin väärin.

Toisaalta jotkut projisoivat aina toisiin omia luonteenpiirteitään. Esim. Heikko moraalinen mies haukkuu huoraksi naisia jotka elää selibaatissa...

Ylenmääräinen teennäinen huolikin jostakin ihmisestä voi kertoa huolehtijasta itsestään.

Itse sinä tiedät kuka olet.

Minulla on aina ollut pitkät hiukset.

Ap

Vierailija
24/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällaisille juoruille voisi tehdä, jos ei halua ihmisten pitävän homona?

Jättää ne omaan arvoonsa ja keskittyä ihan vain siihen oman elämänsä elämiseen. Ei kenenkään tarvitse todistella toisille olevansa hetero tms., seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Ja mitä enemmän tuollaisia naurettavia huhuja lähtee kommentoimaan, niin sitä enemmän juoruajat saavat vain vettä omaan myllyynsä. Kannattaa jättää jättää sellaiset tyypit ihan vain omiin mehuihinsa lillumaan.

Vierailija
25/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta heterot luulee et oon lesbo mut lesbot ei todellakaan kuvittele mun olevan lesbo. :D

T. heteronainen

Vierailija
26/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii ihmisten puheilla on? itse tiedät mitä oot tai mitä et oo

Vierailija
27/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lesbo, korkeintaan bi. Olen naimisissa miehen kanssa ja minulla on lapsia. Kerran olen suudellut naisen kanssa joskus teininä ja kaksi kertaa olen tuntenut perhosia vatsassa kahden naisen lähettyvillä. Toinen oli lesbo ja katsoi minua hyvin syvälle silmiin ja pitkään. Tuntui kuin jalat olisivat pettäneet alta. Silti en pidä itseäni lesbona enkä edes bi:nä :D

En ole kuin kahdesti tuntenut vetoa naiseen. Kuitenkin seksistä olen unelmoinut vain miesten kanssa ja miehiin olen ihastunut ja omaa miestäni rakastan ja haluan. Eiköhän ole normaalia tuntea vetoa molempiin sukupuoliin, naisilla se on vielä luontaisempaa. Et kuulosta lesbolta.

Vierailija
28/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole lesbo, korkeintaan bi. Olen naimisissa miehen kanssa ja minulla on lapsia. Kerran olen suudellut naisen kanssa joskus teininä ja kaksi kertaa olen tuntenut perhosia vatsassa kahden naisen lähettyvillä. Toinen oli lesbo ja katsoi minua hyvin syvälle silmiin ja pitkään. Tuntui kuin jalat olisivat pettäneet alta. Silti en pidä itseäni lesbona enkä edes bi:nä :D

En ole kuin kahdesti tuntenut vetoa naiseen. Kuitenkin seksistä olen unelmoinut vain miesten kanssa ja miehiin olen ihastunut ja omaa miestäni rakastan ja haluan. Eiköhän ole normaalia tuntea vetoa molempiin sukupuoliin, naisilla se on vielä luontaisempaa. Et kuulosta lesbolta.

Juurihan sanoit, että et ole itsekään edes Bi-seksuaali, vaikka olet peräti tuntenut pientä seksuaalista/romanttista kimmoketta naisten kanssa. Aloittaja taas ilmoitti varsin selvästi ja painokkaasti ettei häntä kiinnosta saman sukupuolen edustajat, mutta arvelet hänen olevan Bi? Jokin ei nyt täsmää tässä yhtälössä.

Vierailija
29/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka sanoo on ite