Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SUURPERHEkuumeilijat, vko 12*****

20.03.2006 |

Eipä ollut meidän pinoa vielä kukaan ehtinyt avata, joten tässä olisi...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä minulla on yksi, muutamaa vuotta nuorempi, veli. Puoliso sensijaan on 14 lapsisen perheen toiseksi nuorin.

Kiirettä pitää. Hain vanhimman tyttären linja-autoasemalta ja heti kun hän on syönyt menemme me ostoksille. Illalla pitäisi sitten vielä pikkuisen jatkaa siivousta ja käydä vielä saunassakin...Leipomukset siirrän aamuksi. Meitä on onneksi jo niin monta, että me porukalla kyllä saamme kakun ja piirakat valmiiksi ennen vieraiden tuloa (toivottavasti).

Jos en enää ehdi tänne piipahtamaan niin hyvät viikonloput kaikille!

Vierailija
22/23 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iänikuinen matkalaukkuRumba on ohi- laukut siis pakattuina eteisen nurkilla odottamassa aamubussiin lähtöä!! Ei sitä matkakuumetta ole kertynyt, mutta hiukan haikeena taas lähden täältä, kun ei tiedä koska sitä seuraavan kerran taas pääsee...

On se Suomessa asuminen helpompaa ruokienkin suhteen; valmiina saa mitä vain kunhan rahaa löytyy. meillä kun kaikki pitää itse valmistaa. Mutta elämä on paljon ´kiireempää´ joka puolella vauhti päällä. iltaelämää en tällä reissulla nähnyt ollenkaaan, enkä oikeestaan halunnutkaan.

Seuraavasti Suomenmatkasta kun ei ole tietoa, jos se vitonen nyt ottaisi tullakseen. Oma väkeni kun ei vielä tiedä edes suunnitelmista mitään. Äitinikin sanoi jo kolmannen jälkeen ettei minun ´yksinäni tarvitse maailmaa täyttää´...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistellut,pinnistellyt pysyäkseni poissa tältä palstalta...Ja olen mielestäni aika hyvin onnistunut!

Ikävä on ollut juttujanne mutta kun tuntuu niin vaikealta ajatella kaikkea tätä vastoinkäymistä jota nyt on syyskuulta asti meillä ollut...Ja sitä täällä kuitenkin mietin ja läpi käyn ja kun kuitenkin tavoite on saada vauva mutta tavoite tuntuu joka hetki karkaavan kauemmas,milloin mistäkin syystä.

Mutta nyt syy miksi tänne taas ilmaannuin.Puhuin ajat sitten marrasvauvan mahdollisuudesta...

Nooh,nyt tilanne on tämä:

Kk myöhässä 6 vrk ja kaikki klassiset raskausoireet.

Mutta testit(apteekin oma)näyttävät negaa.

Laskeskelen ja pähkäilen onko luulosairautta vai mikä nyt on.

Kertokaa joku järkevä ajatus.Mun viimeiset kk:t oli 20.2 ja kierto ollut nyt noin 26-28pvää.Yhdyntä josta mahdollisuus on osui 27 päivään.Ovis tuntemukset tunsin kuitenkin mielestäni vasta viikko siitä.

Eli kuinka kauan ne simpat voisi maksimissaan elää ja entä myöhäinen kiinnittyminen?Jos ne simpat olisiolleet elossa vielä 6.3 ja hedelmöitys tapahtunut ja kiinniittyminen siitä noin 6:vrk:n päästä niin eikö testin pitäisi nyt,26.3 jo jotain näyttää jos ja kun???

Vai onko nyt niin että luja toiveeni on sotkenut kehoni tasapainon ja kehittelee valeraskautta tjms?????

Antakaa,pliis,joku kokemuksen varman rintaäänen vastaus!!

Miten kuudennen kuumeilu on tullut näin ongelmalliseksi!!!!!!!!!!

L+5

Ps ja Violan kyssäriin.Oma perheeni käsitti 3 lasta,minä keskimmäinen.Mieheni perhe olisi ollut neli lapsinen mutta hänen siskonsa kuoli kohtuun.Saivat silti mieheni jälkeen vielä 2 lasta.