Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät uskalla ajaa automaatilla?

Vierailija
08.03.2017 |

Kaksi työkaveria valittelee välillä, kun heidän miehillään on automaattivaihteiset autot ja he eivät sitten uskalla ajaa niillä. Pitäisi kuulemma opetella mutta kun pelottaa. Mikä siinä pelottaa? Vuosia olen automaatilla ajanut, enkä enää vaihtaisi manuaaliin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, muuten muijilla usein huonompi auto. Ajetaan lapset kyydissä renkaat sileänä, miehet ajaa kodin ykkös autolla ettei tahrata vai? Olen mies ja ihmettelen vain.

Meillä mä ajan sillä isolla ykkösautolla. Juuri siksi koska kuskaan lapsia ja niiden kavereitakin niin mahtuvat paremmin. Mulla on myös pidempi työmatka ja suurin osa siitä moottoritietä, joten mun auto on aina viimeisen päälle huollettu ja kunnossa sekä aina kunnon renkaat.

Vierailija
22/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, muuten muijilla usein huonompi auto. Ajetaan lapset kyydissä renkaat sileänä, miehet ajaa kodin ykkös autolla ettei tahrata vai? Olen mies ja ihmettelen vain.

Kotonani isälläni on kallis ja hieno auto, koska työsuhdeauto. Äidilläni on kymmenen vuotta vanha romu, koska ei halua säästää pienehköstä palkastaan hyvään autoon ja ottaa lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan