ajauduin eron jälkeen seurustelemaan miehen kanssa, joka ei osaa MITÄÄN miestenhommia!
Ex jätti ja otti toisen naisen. Olin vähän aikaa yksin ja epätoivoinen kunnes luulin löytäneeni oikean helmen. No eipä ollut mikään helmi. En ole mitään positiivista piirrettä hänestä löytänyt kuin ainoastaan sen, ettei pettäisi. Se nyt ei lohduta, koska olen ilman seksiä itsekin, kun toinen ei pysty.
Kommentit (5)
Miksi ei pysty? Ja jos et näe mitään positiivista hänessä, niin eikö kannattaisi pistää poikki? Tuhlaat tässä samalla myös hänen aikaansa. Kaikilla meillä on oikeus olla ihmisen kanssa, joka oikeasti pitää meistä.
En kyllä kestäisi hetkeäkään miestä, joka ei osaa pieniä asennus- ja korjaustöitä. No, se on minun miesmakuni se. Miehellä pitää myös olla auto.
Ei ole olemassakaan mitään miesten tai naisten hommia, näinhän te itse aina väitätte.
Kyllä. Hän on vaan alkanut vainoamaan minua ja asuu naapurissa melkein, joten en tiedä mitä tehdä. Ei ole koskaan edes kunnolla seurustellut, vaikka ikää jo 40+. Voi apua, mihin meninkään pitkän suhteen jälkeen eksymään. Nyt pitäisi vaan muuttaa pois! ap.
peräkammarin poika?