Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystäväni käyttää hänen entisiltä tyttöystäviltä saamiaan koruja ja esineitä vaikka tietää etten pidä siitä yhtään

Vierailija
08.03.2017 |

Miten minä saisin minun poikaystävän lopettamaan hänen exiltään saamien esim korujen tai tavaroiden käytön? Hän pitää edelleen esim. Joitakin paitoja ja koruja mitä hän on saanut entisiltä tyttöystäviltään. En itse pidä ajatuksesta ollenkaan, sillä ne tavarat ovat entisen kumppanin antamia ja tavaroiden mukana elää aina muisto sen antajasta. Minä olen monta kertaa koittanut suostutella poikaystävääni lopettamaan käyttämästä hänen eksiltään saamiaan lahjoja mutta, hän vain väittää että ne ovat niin kivoja, hyödyllisiä, käyttökelpoisia jne kne, ettei hän tahdo luopua niistä. Minusta tuntuu, että poikaystäväni ei osaa päästää eksistään irti kun hän säilyttää heidän antamiaan lahjoja ja olenkin selittänyt tämän hänelle monesti. Mutta turhaan.
Miten minä voisin saada poikaystäväni lopettamaan kyseisten esineitten käytön? Minusta ei vain ole enää ollenkaan soveliasta käyttää entisten rakastajien lahjaksi antamia esineitä, siinä tulee vain semmoinen fiilis ettei osaa päästää heistä irti ja mennä eteenpäin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin koriste esineitä exältä mutta en niillä tee mitään. Älä ole turhaan mustasukkainen ei ollut mun mieskään tai päin vastoin.

Vierailija
2/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hyväksyy tilanteen tai jätät poikaystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh. Itse käytän mieheltä lainaamiani vaatteita, jotka hän sai exältään. :D Nyt meni vaikeaksi.

Vierailija
4/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi opetella elämään välittämättä tuollaisista pikkuasioista. Tavaraa se vain on. Kuulostat tosi lapselliselta. Tulee vaikea parisuhde, jos tuollaiset mitättömätkin asiat jo aiheuttavat mustasukkaisuutta ja draamaa.

Vierailija
5/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tässä et pääse yli kun oot mustasukkainen ei tuo kontrollointi auta voin syvällä rintaäänellä kertoa kun on kokemusta mitä mustasukkaisuus toisen rajoitaminen on tehnyt aikaan

Vierailija
6/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystävä selittänyt joka tavarasta/paidasta, että tää on lahja siltä ja siltä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
7/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoittelet provoja, niin pyri edes siihen, että esittäessäsi nuorta tyttöä et käytä samoja sanoja kuin valittaessasi anopista tai siitä, että äitisi oli kamala ihminen.

Vierailija
8/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää niitä koruja ja paitoja koska se ikävöi mua ja haaveilee musta. Sitten ku se tarpeeksi monta kertaa on haistellu ja hypistelly meijän yhteisiä muistoja nii se juoksee takasin mun luo...

Ps. Miks pitäis heittää pois käyttökelpoista tavaraa? Eri asia jos ois vanhat kuvat kehyksissä seinällä ja jotain henkilökohtaisempaa

Vierailija
9/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo on aika lapsellista. Mulla on käytössä paljonkin astioita jotka oon saanut ex-mieheni äidiltä, samoin ex-mieheni mummon kutomia villasukkia, on paljonkin itse exän ostamia koruja ja vaatteita. Roskiinko pitäisi hyvät tavarat heittää? Ei nykyistä miestäni haittaa. Ja varmaan tuolla miehelläkin on exien ostamia vaatteita ja tavaroita, en edes tiedä mitä eikä kiinnosta.

Vierailija
10/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmh. Itse käytän mieheltä lainaamiani vaatteita, jotka hän sai exältään. :D Nyt meni vaikeaksi.

Niin olen minäkin saanut miehen ex naisystävän hiuspinniä lainaksi tai korun en nostanut turhasta metakkaa sanoin miehelle että en lähde riitelee kun mies tuskaili alanko vetää pilluraget jostaan pinnistä, hiuspannasta tai kaulakorusta. Ei tarvinut, koska ei kukaan niitä kaipaillut 😁

Vierailija
11/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain tavaroita. Itse käytän eksältä saatua kaulakorua koska se on oikeasti kiva ja sopii tyyliini, samoin mm. mehukonetta ja erästä villatakkia. Ei oikeasti liity eksään tai hänessä roikkumiseensa mitenkään, kyse on vain hyvistä tavaroista joista tuntuisi kohtuuttomalta luopua. Samoin miehellä on joitain omalta eksältään saamia juttuja. Itseasiassa meillä on kummallakin jossain kellarissa valokuviakin, hui! Olemme yhdessä, rakastuneita, ja tavarat ovat vain tavaroita.

Ymmärrän sinua tavallaan, mutta kuulostat aika nuorelta ja kohtuuttomalta.

Vierailija
12/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa miehen kannattaisi juosta ja aika hemmetin kauas...

Vierailija
13/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat. Meillä on jokapäiväisessä käytössä mm. miehen ja exänsä häälahjaksi saamia astioita. Ihan käyttökelposta tavaraa, eikä sitä muuta se, et ne on exän keittiön kautta kulkenu. Tavara on tavaraa ja exät exiä, anna olla.

Vierailija
14/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Kyllä mustakin tuntuisi oudolta käyttää exältä saatuja lahjoja uuden miehen kanssa. Kaikki eivät toki ole samaa mieltä tästä ja se heille suotakoon - vaikkeivat he suokaan meille tätä näkemystä.

Ainoa ongelmahan tuossa on se että sinun ja miehesi näkemykset eivät tässä asiassa kohtaa.

Vierailija
15/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikaystävä selittänyt joka tavarasta/paidasta, että tää on lahja siltä ja siltä? Miksi ihmeessä?

Ei ole ennen kuin olen itse kysynyt asiasta. En edes tiennyt että hänen jotkut käyttämänsä tavarat on hänen eksiltään ennen kuin ehdin kerran kehua erästä hänen koruaan ja kysyin, että mistä hän on sen hankkinut. Sanoi suoraan että se on hänen eksältään.

Vierailija
16/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap. Minä roudaan aina suhteen päätteeksi kaikki tavarat vaatteita ja huonekaluja myöten pihalle, ettei uudelle kumppanille vaan tule paha mieli. Kalliiksi tulee, mutta minkäs teet.

Vierailija
17/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuo on aika lapsellista. Mulla on käytössä paljonkin astioita jotka oon saanut ex-mieheni äidiltä, samoin ex-mieheni mummon kutomia villasukkia, on paljonkin itse exän ostamia koruja ja vaatteita. Roskiinko pitäisi hyvät tavarat heittää? Ei nykyistä miestäni haittaa. Ja varmaan tuolla miehelläkin on exien ostamia vaatteita ja tavaroita, en edes tiedä mitä eikä kiinnosta.

Ai lapsellista vai, en minä ainakaan käytä yhtään mitään exiltäni saamia tavaroita enää. Olen heittänyt kaikki roskiin, jotta voisin unohtaa eksäni. Minusta entisiä kumppaneita on turha muistella enää ollenkaan myöhemmin, kyllä minä haluan mennä elämässäni ihan kunnolla eteenpäin.

Vierailija
18/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap ymmärtää että ongelmanne ei ole se että mies haikailisi exiensä perään, koska ei heitä hyvää tavaraa roskiin. Ongelmanne on sinun lapsellisuutesi ja surkea itsetuntosi.

Vierailija
19/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet välitä mistä niiden roinat on saatu. Jos jokin on käyttökelponen ni miks heittää roskiin kun voi käyttää. Ei varsinkaa jollai vaatteella oo miehelle mitää tunnemerkitystä et miksi se sitä käyttää. Mies kattoo vaatekaappii ja ottaa ekan vaatteen sieltä mikä kätee tulee oli se sitte ite hankkima tai mummonkaimankissanserkun tyttöystävän hankkima. Anna miehen käyttää omistamiaan asioita ilman mitää mustasukkasuusdraamaa. 

Vierailija
20/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavarat tuo exää takaisin. Ei kukaan säilytä tavaroita vain exän takia vaa hyödyllisiin asioihin. Jos tulee uusi poikaystävä rupee tilittää tavaroista tai kysyy miksi en heitä pois voin sanoo että eivät ne tavarat ole sua varten täällä vaa itselleni on annettu ja niitä käytän piste. Jos ruvetaan tappelemaan voin näyttää ovea että tuonne suuntaan, niin ei tarvitse tapella tyhmästä asiasta turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan