Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni haluaa, että otan suikin

Syö omat herkut
08.03.2017 |

Hei,
Poikaystäväni kärttää suuseksiä. Itse en syty ajatukselle. Aikaisemman kaverin kanssa melkein tuli yrjöt, ainut kerta kun olen ottanut kalun suuhuni. Hän kyllä laukesi, mutta minua ällötti ja oksetti.
Tykkään toki kun poikakaveri nuolee minua, mutta en haluu ottaa suuhuni hänen pitkää kaluaan. Onks pako, jos ei haluu?
Tyttö 18 w.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole! Muista että itse päätät mihin suostut.

Mutta sen pitäisi olla yököttävää jos kalu on pesty ja puhdas;)

Vierailija
2/10 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on pakko ottaa suikkiin, jos toinen sitä haluaa! Ja pesemättömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki arvostan kaikkien vastauksia, mutta jätä omaan arvoon ne vastaukset, jotka runkkaavat pikku pojat tänne kirjoittavat likaisin sormin. Tyydytyksensä kullakin.

Luonnollisesti poikakaverini kalu on pesty ja puhdas. Ihan kome peli, mutta miten estän ettei se painu liian syvään kurkkuuni kun hän kiihottuu? Tykkään toki itsekin kun se seisoo ylväänä minun takiani. Olen saanut hänet laukeamaan "vemputtamalla" käsin. En ymmärrä vaan miksi se ei riitä...

Saati se anaalin vonkaaminen. Riittääkö muiden poikakaverille normaali seksi?

Vierailija
4/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kivaa tehdä toiselle hyvää?

Vierailija
5/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö omat herkut kirjoitti:

Hei,

Poikaystäväni kärttää suuseksiä. Itse en syty ajatukselle. Aikaisemman kaverin kanssa melkein tuli yrjöt, ainut kerta kun olen ottanut kalun suuhuni. Hän kyllä laukesi, mutta minua ällötti ja oksetti.

Tykkään toki kun poikakaveri nuolee minua, mutta en haluu ottaa suuhuni hänen pitkää kaluaan. Onks pako, jos ei haluu?

Tyttö 18 w.

Ei todellakaan ole pakko. Miksi tehdä jotain, mikä vastenmielistä on? En ymmärrä tuollaista vaatimista. Toki suihinotto kivaa on, mutta jos nainen ei sitä halua tehdä, en todellakaan häntä siihen painosta. On aika paljon muitakin tapoja nauttia toisistaan.

Vierailija
6/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko, mutta vastavuoroisuuden nimissä se kyllä olisi poikaystävällesi kivaa, ja voi jossain vaiheessa suhdettanne alkaa tuntua hyvin epäreilulta.

Syvyyttä voit säädellä helposti laittamalla oman kätesi suusi eteen, niin että miehen kalu menee ikään kuin ensin nyrkkisi läpi ja sitten vasta suuhun. Näin voit sormiasi koukistamalla säädellä "maksimisyvyyttä". Totta kai näin ainoastaan peniksen kärkiosa menee suuhun asti, mutta tämä kai olikin tarkoituksena.

Toinen helppo tapa säädellä syvyyttä on, että mies makaa selällään sängyllä liikuttamatta lantiotaan. Tällöin syvyys on aivan omasta kehonhallinnastasi kiinni.

Vierailija
7/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin 20 vuotta naimisissa ei kertaakaan suihinottoa eikä persepanoa. arvaa vituttiko? erohan siitä tuli

Vierailija
8/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö omat herkut kirjoitti:

Toki arvostan kaikkien vastauksia, mutta jätä omaan arvoon ne vastaukset, jotka runkkaavat pikku pojat tänne kirjoittavat likaisin sormin. Tyydytyksensä kullakin.

Luonnollisesti poikakaverini kalu on pesty ja puhdas. Ihan kome peli, mutta miten estän ettei se painu liian syvään kurkkuuni kun hän kiihottuu? Tykkään toki itsekin kun se seisoo ylväänä minun takiani. Olen saanut hänet laukeamaan "vemputtamalla" käsin. En ymmärrä vaan miksi se ei riitä...

Saati se anaalin vonkaaminen. Riittääkö muiden poikakaverille normaali seksi?

Mitä jos sä työntäisit sun oman pikku kikkelisi sun poikakaveria suuhun tai anaaliin?

No, tämä ketju on kohta historiaa.

Vierailija
9/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos poikaystäväsi ei haluaisi edes kokeilla sinun nuolemista, koska jonkun toisen naisen nuoleminen yökötti ja ällötti?

Vierailija
10/10 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuolin tyttöystävääni, nyt vaimoani, alusta eli teini-iästä lähtien. Häneltä meni ehkä 20 vuotta ennen hän kuin tohti tehdä saman minulle.

Minulle asialla on lähinnä symbolinen merkitys: hän osoittaa sillä hellyyttä. Käsi (hänen tai omani) tuntuu kyllä kiihottavammalta.

Hän ei halua, että laukean suuhun. Hän ei pidä sperman hajusta eikä mausta eikä hän halua pilata hyvää tulossa olevaa panoa sillä että laukeaisin kesken kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi