Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tällaisesta asiasta tehdä rikosilmoitus?

Vierailija
08.03.2017 |

Kolme vuotta sitten jätin entisen mieheni asiallisesti hänen töppäilyjen takia, emmekä ole olleet yli kahteen vuoteen yhteyksissä, koska lakkasin vastaamasta hänen viesteihin ja puheluihin häiritsevän käytöksen takia. Sen jälkeen hän on viimeiset kaksi vuotta tehnyt satunnaisesti noin yli viisi päivitystä nettiin missä haistattelee minulle, kutsuu huoraksi, syyttää mielenterveysongelmistaan ja itsemurhayrityksistään, sekä sanoo minun olevan mielisairas. Emme siis ole internetissäkään tekemisissä millään tapaa ja kaikki yhtä päivitystä lukuunottamatta olen saanut selville kavereiden kautta. Osa (tällä hetkellä entisistä) yhteisistä kavereistamme uskoo tätä eksääni ja hänen kaverinsa tietenkin. Kiinnostaako virkavaltaa edes tällaiset asiat? Kannattaako tästä tehdä ilmoitus, jos vielä nuo päivitykset jatkuvat? Kolmesta näistä minulla on kuvakaappaukset tallessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos typerys tekee ne julkisesti, tuo voi käsittääkseni olla kunnianloukkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kuvakaappaukset tallessa niin hän ilmeisesti on sitten poistanut viestinsä.

Ala elämään omaa elämääsi. Jos joku kaverisi vielä tuo terveisiä exäsi päivityksistä niin sano että lopettaa.

Vierailija
4/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä.

Koita päästä erosta yli.

Vierailija
5/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin käskenytkin kavereita lopettamaan, koska minua ei kiinnosta,utta ne päivitykset ovat meenneet niin rajuiksi, että ovat päättäneet näyttää ne minulle.

Vierailija
6/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä ja pitääkin tehdä. Menet poliisin juttusille. Muutoin ne jatkuvat ja tekotavat pahenevat, jos sairasmieli ei saa riittävästi huomiota.

Et kerro kenellekään etukäteen, kun menet poliisin juttusille.

Poliisilla on keinot lopettaa sinun mustamaalaaminen.

Vierailija
7/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole odotettavissa että lopettaa omia aikojaan, tekisin tutkintapyynnön. Riskinä tietenkin on että innostuu entisestään eikä kaikkia tapauksia estä edes lähestymiskielto. 

Inhottava sanoa ja tuntuu epäreilulta, mutta näiden kanssa kannattaa usein pistää toisesta korvasta ulos ja vaihtaa myös kaveripiiri.

Vierailija
8/8 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä onkin, kun itse olen päässyt yli jo aikoja sitten ja jatkanut elämääni, mutta tämä eksä ei. Niin. Kai sitä ensin kannattas sitten tehdä tutkintapyyntö. Tuosta kun ei ikinä tiedä, mitä hänen päässään liikkuu. Ja noiden ketkä noita entiseni juttuja uskovat, eivät kuulu kaveripiiriini millään tapaa heidän aloitteestaan. Ihan hyvä niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan