Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei saanut kaverisynttäreiltä lahjaa

Vierailija
08.03.2017 |

Siis eikö vieraillekin ole tapana jakaa jokin pieni lahja/pussukka? Kun oman lapseni kaverisynttärit järjestettiin, kaikille vieraille annettiin mukaan pieni pussi, jossa oli vähän karkkia ja avaimen perä. Eikö tuo ole vähän pihiä, jos aletaan kuitenkin lasten synttäreistä säästämään. Ei tuo vieraiden muistaminen nyt niin iso asia voi olla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono provo

Vierailija
2/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin kaverisynttäreillä, enkä saanut lahjaa..epistä. Olisi se voinut edes yhden pullon antaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjapussukat vieraille on mielestäni täysin typerä tapa.

Vierailija
4/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huono provo

Ja moneskohan?

Vierailija
5/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi viraiden pitää tuoda lahja eikö se mene juuri toisinpäin...?

Vierailija
6/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa! Jossakin on järkevät vanhemmat, jotka ovat luopuneet tuosta idioottimaisesta tavasta! Mahtavaa!!

Vierailija
7/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset antaa, toiset ei. Omat vanhemmat järjesti meidän synttäreillä ongintaa tai jotain muuta, josta vieraat sai sitten pussukan missä oli sisällä millon mitäkin. Oikeastaan meidän synttärit oli kaveriporukassa ainoat, josta sain jotain mukaan.

Itse en ikinä odottanut saavani mitää kavereilta ja se oli lapsenakin mulle ihan ok. Ei kaikki mieti tollasia yksityiskohtia ja ehkä kaikilla ei ole rahaa ylimääräiseen. Mulla nyt vaan sattu olemaan äiti, joka tykkäsi vieraista ja oli innokas järjestämään kaikkea extraa.

Vierailija
8/9 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset antaa, toiset ei. Omat vanhemmat järjesti meidän synttäreillä ongintaa tai jotain muuta, josta vieraat sai sitten pussukan missä oli sisällä millon mitäkin. Oikeastaan meidän synttärit oli kaveriporukassa ainoat, josta sain jotain mukaan.

Itse en ikinä odottanut saavani mitää kavereilta ja se oli lapsenakin mulle ihan ok. Ei kaikki mieti tollasia yksityiskohtia ja ehkä kaikilla ei ole rahaa ylimääräiseen. Mulla nyt vaan sattu olemaan äiti, joka tykkäsi vieraista ja oli innokas järjestämään kaikkea extraa.

Sai* ei sain.

Vierailija
9/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi synttäreiden järjestäjillä olisi joku velvollisuus antaa vieraillekin lahjoja? He ovat kuitenkin jo järjestäneet juhlat vieraille, jossa on itsessäänkin jo vaivaa. Eikä kaikilla välttämättä ole varaa ostaa ylimääräisiä juttuja vieraille. Sitäpaitsi eikö se ole se synttärisankari jota juhlistetaan eikä ne vieraat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi