Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Alkaa jo naurattamaan miten Ninja vastaa kaikkeen "kyllä"-sanalla :D
Laura on kyllä ikävä ja itsekäs persoona. Minä, minä, minä, minä, minä
Ootteko saaneet tuosta Tuomaksesta mitään irti? Mä en ole katsonut kaikkia jaksoja mutta ne mitä olen, niin todella hajuton, mauton, mitäänsanomaton. Minkälainen persoona on, mitä harrastaa, mistä haaveilee (muusta kuin pullantuoksuisesta kotivaimosta)? Ei ainakaan tänne ruudun toiselle puolelle välity hänestä mitään, mikä tekisi hänestä mitenkään kiinnostavan. Ulkonäöltäänkin jotenkin todella tavallinen ja keskiverto, ihan perusviehättävällä tavalla toki.
Ei oikein Tuomaksen tyylistä naisia, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten elämä yllättää.
No nyt täytyy kyllä sanoa, että ei tullut ihan kympin tyttöjä paikalle.
Ikäistään vanhemman näköisiä nuo uudet naiset..
Siis miten jotkut ruutuplussalaiset väitti näitä naisia rumiksi? Kivannäköisiä!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten jotkut ruutuplussalaiset väitti näitä naisia rumiksi? Kivannäköisiä!
Ja miellyttävä ensivaikutelma!
Hei mitä noi suttuiset mörrit on jotka saapui kopterilla? Miksei niitä oltu edes meikattu ja kammattu kunnolla??? Näytti ihan joltain metsänpeikoilta alkuperäisten tyttöjen rinnalla. Olisi nyt olleet edes jotenkin varteenotettavia kilpailijoita. Haukotus.
Miksi noi mimmit hyörii keskenään tuolla mudassa? Onko tässä nyt menny tuotannolla ohjelmat sekaisin. V...u mitä p....as. Toivon että kukaan tytöistä ei ottais ruusua vastaan. Ite en ainakaan mudassa pöyris Tuomaksen takia. Voi Jeesus sentään tätä ohjelman tasoa.
Piti tulla ihan palstalle varmistamaan että onko nuo uudet pirkot joku välikevennys..huhhuh!
Mitä täällä tapahtuu? Onko nää uudet joku vitsi?
Mitä jos viimeinen ruusun saava ei halua ottaa ruusua vastaan? Näinhän tuskin siis ikinä käy, mutta hypoteettisesti.
Tää uusien tyttöjen tulo oli kyllä paskin käänne ikinä... Oon niin pahoillani Marikan puolesta, ihanan ja sympaattisen oloinen tyttö.
Aika räjähtäneitä nuo uudet tytöt
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu? Onko nää uudet joku vitsi?
Sukulaisia nää on!
Miksi edellämainitut ammattikunnan edustajat olisivat tyhjäpäisiä kanoja?
Tuo Laura on negatiivinen ja kypsänoloinen