Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
2441/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan ihmistuntemus bätsellä hallussa. Haluaa kiltin ja empaattisen naisen, joten valitsee Lauran.

*REPSKOPS*

Vierailija
2442/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan ihmistuntemus bätsellä hallussa. Haluaa kiltin ja empaattisen naisen, joten valitsee Lauran.

Laura on ollut Tuomaksen seurassa ihan erilainen kuin tyttöjen seurassa.

Semmosia ne käärmeet on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILERRR

.

.

.

.

.

.

.

Jakson 9/10 kuvassa on Laura Bätsen kanssa pusuttelemassa. En jaksa uskoa, että voittajan kuvaa olisi laitettu jakson kuvaukseen, mutta ilmeisesti Laura on siis kärkimittelöissä.

Ninja varmaan tippuu jaksossa 8/10. Laura Karoliina voittoon siis!

S P O I L E R C O N T I N U E S Eli huomio tänään tulevasta jaksosta.

Laura Karoliina pyysi Tuomasta ruususeremoniaa edeltävän cocktail-kutsujen alussa sivummalle. Ajattelin, että hänellä on jotain asiaa. Mutta hän olikin T u p p i s u u. Vertaan vain Amerikan vastaavaan. Aina kun ehdokas pyytää ennen ruususeremoniaa pikkutreffeille, hänellä on jotain sanottavaa; omasta puolesta tai jonkun muun kanssasisaren edesottamuksia. Häpeän omaa teini-iän jälkeistä mykkyyttä, menin lukkoon ja olin ujo. Mutta olen tässä tuotantokaudessa nähnyt tuppisuita aivan liikaa. Kun kyse on reality-viihteestä, eihän se voi olla ilman puhetta! Vaikka suomalainen vaitiolo on noussut arvoonsa das Magazin-lehden Suomi-100 -teemanumerossa, niin tässä se on katsojalle äärimmäisen vaivaannuttava.

Vierailija
2444/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se onkin Laura joka tippuu? Jaksokuvauksessa on kyllä selvä viesti siitä että jompikumpi niistä tippuu. Kun nainen joka on alun alkaenkin ollut tärkeä, vahvaa viestiä Ninjan puolesta. Ninja suukotteli kans omilla treffeillään Tuomaksen kanssa, mutta siitä ei tehty numeroa tyttöjen keskuudessa. Ja siinä jaksossa ku Laura paljasti pussaileen sanoi haluavansa että asiat pidetään joltain osin omana tietona. Tämän illan Ruutu+ kyllä kertoo sit enemmän mihin tilanne etenee..

Mut kyllä tän perusteella mitä olen nähnyt, niin Ninjan voittoon haluaisin uskoa. Mut menis kyllä vahvasti viime vuoden kaavalla.

Eihän Ninjan voitto menisi viime vuoden kaavalla, sillä Ninja on tämän kauden Jenny, Laura Karoliina taas on Satu. Kukaan ei uskonut heillä olevan sellaista kemiaa, mutta heillä osoittautuikin olevan hauskaa yhdessä ja seksuaalista kemiaa, josta saimme esimakua viime viikon Ruutu+-jaksossa.

Vierailija
2445/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on aivot olisi nimenomaan hiukka erilainen Tuomaksen seurassa kuin näitten käärmeitten. Ninja ei ole niin käärme.

Vierailija
2446/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on aivot olisi nimenomaan hiukka erilainen Tuomaksen seurassa kuin näitten käärmeitten. Ninja ei ole niin käärme.

Lisäys eikä uudet ainakaan vielä

Vierailija
2447/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marikan suku on ilmeisesti sukunimen perusteella kotoisin venäjältä. Siitä on lähtöisin hänen eksoottinen kauneutensa.

Sillähän on järkyttävä nenä!

Vierailija
2448/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voi olla hyvinkin. Tuomas varmaan kaipaisi rinnalleen jonkin sortin supervaimoa, jos edellinen ollut huippukaunis juristi. Miksi hän "tyytyisi" johonkin nättiin kosmetologiin, jos arvostaa myös naisissa statusammattia ja ulkonäköä. Niitä Tuomaksen etsimiä alfanaisia ei siitä porukasta löydy. Ne naiset kelpaavat ehkä panokavereiksi, mutta eivät vaimoiksi, näin olettaisin.

Voi olla hankala yhtälö löytää perhe-elämää arvostavaa, kotona viihtyvää uranaista, taitavat olla toistensa vastakohtia.

Ei kai kukaan hae puolisoa tuollaisilla ulkoisilla kriteereillä? Puolison valinta on sattumankauppaa, johon ennemminki vaikuttaa intuitio, ihastus, vietit. Jotain paljon abstraktimpaa kuin se, mikä on ammatti ja harrastukset, tai edes ulkonäkö. Jokin yhteys, mikä ei synny mistään ulkoisista seikoista.

Sellainen liitto voisi kestää elämän läpi.

Viestisi on melko hölmö koska aika moni löytää puolison nimenomaan samalta alalta tai samoista harrastuksista, joten en pitäisi ammattia tai harrastuksia yhdentekevinä parinmuodostuksessa. En ole seurustellut lukioaikaista poikaystävää lukuunottamatta muiden kuin oman alan ihmisten kanssa, osittain koska ollaan tavattu opiskelijabileissä ja töissä mutta suurelta osin myös koska koen tärkeäksi että mies ymmärtää työtäni ja sen tuomaa stressiä ja vastuuta. Haluan pystyä purkamaan töitä miehelle ja niin että hän oikeasti ymmärtää.

Viestisi oli melko hölmö, koska tottakai se, että liikut tietynlaisissa piireissä, esim. harrastuksen kautta, lisää mahdollisuutta, että löydät kumppanin juurikin sieltä. Käsittääkseni jotkut jopa aloittavat harrastuksia löytääksen kumppanin sen kautta. Sinun logiikan mukaan tuolla reissussa

pitäisi sitten olla pelkkiä lentoemoja, koska tuskinpa kukaan muuten voi ymmärtää lentäjän työn luonnetta.

Ei lentoemon työ ole sama kuin lentäjän. Eli analogiasi meni todella pieleen. Kaikki ammatit eivät toki vaadi tällaista ymmärrystä,minä olen lääkäri (onkologialla) ja minulle on tärkeää että mieheni ymmärtää miksi olen monesti töistä tullessa henkisesti hyvin loppu. Hän ymmärtää miltä se tuntuu kun potilas kuolee kaikesta avusta huolimatta. En todennäköisesti ikinä voisi saada samanlaista ymmärrystä ja tukea muun alan edustalta.

Sairaanhoitaja ei siis voi ymmärtää, miltä tuntuu, kun potilas kuolee käsiin? Ainoastaan lääkäri voi sen ymmärtää, koska vastuu. Vai ovatko lääkärit jotenkin syvemmin tuntevia kuin me muut kuolevaiset? Mitä ihmettä tarkoitat?

Ei sairaanhoitaja ole vastuussa potilaista samalla tavalla kuin me lääkärit ja toki normaali ihminen voi tuntea sympatiaa mutta minä en kaipaa sympatiaa vaan että toinen ymmärtää ja osaa sanoa muutakin kuin "onpa kurjaa". On ihan syynsä miksi debriefing-tilaisuudet käydään työporukan sisällä, koska toisen saman kokeneen ihmiset tuki on merkittävämpää kuin kenenkään toisen. Vaikea ymmärtää miten tästäkin saatiin vääntöä.

Ja on siis puoliso väärin valittu kun työ/ala ja harrastukset vaikuttivat, täytynee erota ja etsiä sitten av:n hyväksymin kriteerein uusi. Mitä ovat nämä kriteerit joilla paria saa etsiä?

Juuri näin kuin yllä kirjoitettu. Sitä ei kukaan voi kuvitella kun kaikkesi teet jonkin ihmisen eteen ja enemmänkin ja sitten se vain poistuu. Ymmärrän ihan täysin tuen tarpeen ja se että parasta on saada se tuki ihan selliselta joka on kokenut itse sen saman. Täällä av llä on niin mustavalkoista porukkaa ettei tosikaan. Itse keikutaan täällä päivät mutta heti on jotenkin muka vajaa se lääkäri joka täällä katselee maailmanmenoa teidän kanssa.

Voisitte hiukan myös kunnioittaa toisia eritoten jos tekee vastuullista työtä kuten tätäkin lääkäriä ja Tuomasta. Ne ovat tavattoman raskaita aloja eikä siellä riekuta ympäriinsä leimakirveen kanssa muita haukkumassa päivät. Ottakaa opiksenne!

Vierailija
2449/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voi olla hyvinkin. Tuomas varmaan kaipaisi rinnalleen jonkin sortin supervaimoa, jos edellinen ollut huippukaunis juristi. Miksi hän "tyytyisi" johonkin nättiin kosmetologiin, jos arvostaa myös naisissa statusammattia ja ulkonäköä. Niitä Tuomaksen etsimiä alfanaisia ei siitä porukasta löydy. Ne naiset kelpaavat ehkä panokavereiksi, mutta eivät vaimoiksi, näin olettaisin.

Voi olla hankala yhtälö löytää perhe-elämää arvostavaa, kotona viihtyvää uranaista, taitavat olla toistensa vastakohtia.

Ei kai kukaan hae puolisoa tuollaisilla ulkoisilla kriteereillä? Puolison valinta on sattumankauppaa, johon ennemminki vaikuttaa intuitio, ihastus, vietit. Jotain paljon abstraktimpaa kuin se, mikä on ammatti ja harrastukset, tai edes ulkonäkö. Jokin yhteys, mikä ei synny mistään ulkoisista seikoista.

Viestisi on melko hölmö koska aika moni löytää puolison nimenomaan samalta alalta tai samoista harrastuksista, joten en pitäisi ammattia tai harrastuksia yhdentekevinä parinmuodostuksessa. En ole seurustellut lukioaikaista poikaystävää lukuunottamatta muiden kuin oman alan ihmisten kanssa, osittain koska ollaan tavattu opiskelijabileissä ja töissä mutta suurelta osin myös koska koen tärkeäksi että mies ymmärtää työtäni ja sen tuomaa stressiä ja vastuuta. Haluan pystyä purkamaan töitä miehelle ja niin että hän oikeasti ymmärtää.

Viestisi oli melko hölmö, koska tottakai se, että liikut tietynlaisissa piireissä, esim. harrastuksen kautta, lisää mahdollisuutta, että löydät kumppanin juurikin sieltä. Käsittääkseni jotkut jopa aloittavat harrastuksia löytääksen kumppanin sen kautta. Sinun logiikan mukaan tuolla reissussa

pitäisi sitten olla pelkkiä lentoemoja, koska tuskinpa kukaan muuten voi ymmärtää lentäjän työn luonnetta.

Ei lentoemon työ ole sama kuin lentäjän. Eli analogiasi meni todella pieleen. Kaikki ammatit eivät toki vaadi tällaista ymmärrystä,minä olen lääkäri (onkologialla) ja minulle on tärkeää että mieheni ymmärtää miksi olen monesti töistä tullessa henkisesti hyvin loppu. Hän ymmärtää miltä se tuntuu kun potilas kuolee kaikesta avusta huolimatta. En todennäköisesti ikinä voisi saada samanlaista ymmärrystä ja tukea muun alan edustalta.

Sairaanhoitaja ei siis voi ymmärtää, miltä tuntuu, kun potilas kuolee käsiin? Ainoastaan lääkäri voi sen ymmärtää, koska vastuu. Vai ovatko lääkärit jotenkin syvemmin tuntevia kuin me muut kuolevaiset? Mitä ihmettä tarkoitat?

Ei sairaanhoitaja ole vastuussa potilaista samalla tavalla kuin me lääkärit ja toki normaali ihminen voi tuntea sympatiaa mutta minä en kaipaa sympatiaa vaan että toinen ymmärtää ja osaa sanoa muutakin kuin "onpa kurjaa". On ihan syynsä miksi debriefing-tilaisuudet käydään työporukan sisällä, koska toisen saman kokeneen ihmiset tuki on merkittävämpää kuin kenenkään toisen. Vaikea ymmärtää miten tästäkin saatiin vääntöä.

Ja on siis puoliso väärin valittu kun työ/ala ja harrastukset vaikuttivat, täytynee erota ja etsiä sitten av:n hyväksymin kriteerein uusi. Mitä ovat nämä kriteerit joilla paria saa etsiä?

Juuri näin kuin yllä kirjoitettu. Sitä ei kukaan voi kuvitella kun kaikkesi teet jonkin ihmisen eteen ja enemmänkin ja sitten se vain poistuu. Ymmärrän ihan täysin tuen tarpeen ja se että parasta on saada se tuki ihan selliselta joka on kokenut itse sen saman. Täällä av llä on niin mustavalkoista porukkaa ettei tosikaan. Itse keikutaan täällä päivät mutta heti on jotenkin muka vajaa se lääkäri joka täällä katselee maailmanmenoa teidän kanssa.

Voisitte hiukan myös kunnioittaa toisia eritoten jos tekee vastuullista työtä kuten tätäkin lääkäriä ja Tuomasta. Ne ovat tavattoman raskaita aloja eikä siellä riekuta ympäriinsä leimakirveen kanssa muita haukkumassa päivät. Ottakaa opiksenne!

Sinähän tuoreen viestin menit poimimaan.

Vierailija
2450/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marikan suku on ilmeisesti sukunimen perusteella kotoisin venäjältä. Siitä on lähtöisin hänen eksoottinen kauneutensa.

Sillähän on järkyttävä nenä!

Kauniita ovat tukaanitkin vaikka klyyvaria riittää. It depends.

Vierailija
2451/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tuoreen viestin menit poimimaan.

Toisten kunnioittaminen on aina tuoretta asia

Vierailija
2452/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Laura K:sta tehdäänkin tämän kauden Satu. Viime kauden tapaan bätse sanoo kokevansa fyysistä vetovoimaa ko. naista kohtaan (ei puhu mitään henkisestä) ja lisäksi kukaan ei veikkaa häntä voittajaksi, mutta onkin yhtäkkiä 2 viimeisen joukossa.

Vajaa pari viikkoa sitten kun tätä ehdotin, viesti ei hirveästi saanut kannatusta. Nyt täällä veikataan jo LK:n voittoa :D

Vierailija
2453/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ennakko ruutuun klo 21 vai pitääkö odottaa klo 22 asti?

Vierailija
2454/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko ennakko ruutuun klo 21 vai pitääkö odottaa klo 22 asti?

Äh, ei tullut ysiltä, eli tunti pitänee vielä odottaa...

Vierailija
2455/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on ettei ennakko ikinä näy ysiltä ruudussa?

Vierailija
2456/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte hiukan myös kunnioittaa toisia eritoten jos tekee vastuullista työtä kuten tätäkin lääkäriä ja Tuomasta. Ne ovat tavattoman raskaita aloja eikä siellä riekuta ympäriinsä leimakirveen kanssa muita haukkumassa päivät. Ottakaa opiksenne![/quote]

Uskotaan että olet tärkeä henkilö, vähän nyt ihmetyttää ja ehkä huvittaakin tarpeesi tulla sitä todistelemaan Vauva-palstalle, etenkin kun kyseessä hömppäohjelmaa koskeva keskustelu🙄

Vierailija
2457/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo naiset voivat olla noin ilkeitä? Kuin jotain yläasteelaisia koulukiusaajia.

Vierailija
2458/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö uusin jakso jo jossain?w

Vierailija
2459/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen ilmeensä kyllä paljastavat silloin kun muita tyttöjä on paikalla Tuomaksen seurassa miten pottuuntunut hän on. Jos siis Tuomas osaisi nähdä. Kamalan raskas ihminen.

Vierailija
2460/4635 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä toi Tuomaksen "mo" kuka oikeesti tervehtii tolleen

Ketju on lukittu.