Miksi hyvänpäivän tuttu poistaa Facebook-kavereista? :D
Olenko loukannut tietämättäni? Kyl tää vähän askarruttaa :/
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää :-D Ovat yleensä näitä pahempia WT tapauksia jotka kuvittelevat olevansa niin tärkeitä ja hienoja ihmisiä ettei heidän FB kavereihinsa sopi tuo ja tuo henkilö :-D
Niinkö? Eli sellainen jolla on 15 kaveria on pahempi hienostelija kuin se jolla on 615 kaveria?
Minusta tuntuu että se on vähän toisin päin. Paljon kavereita keräävät kokevat olevansa tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuiset persoonat pyytää ensin ja poistaa sitten. Lapsellista.
Näkemysero.
Kerro miksi sinulla on ystävälistalla ihmisiä joiden päivitykset sitten ärsyttää?
Jos facessa keskustelu tai tykkäily on huomiohakua niin miksi olet siellä?
Vierailija kirjoitti:
Minä poistan ihmiset jotka tekevät taukoamatta päivityksiä tyhjänpäiväisistä asioista. Tulva peittää alleen ne muutamat päivitykset joita haluaisin lukea. Yhden poistin kun valitti koko ajan jostain, väsymysoireyhtymät ja fibromyalgiat tuli korvista, en jaksanut enää kolotuksista lukea.
Vai että valitti koko ajan kolotuksista... :) Toivottavasti saat molemmat ja pääset huomaamaan sen kivan tosiasian, ettei tässä maassa lääkäreitäkään kiinnosta kyseiset erittäin vaikeat ja vittumaiset sairaudet. Siinä sitten ollaan 24/7 kovissa kivuissa ja uupuneena ihan omillaan ja koetetaan vaan ajaa asioitaan ja lisätä tietoisuutta näistä helvetillisistä sairauksista ja sairastuneiden kohtaloista Suomessa. Että on varmaan ihan kauheeta valitusta joo. Tietäisitpä vaan millaista on elää tätä paskaa.
Hyvä sentään, että poistit ihmisparan listaltasi, hän on nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että tarvitsee ympärilleen vain ne myötätuntoisimmat ihmiset ja todelliset ystävät.
Vierailija kirjoitti:
yritän pitää fiidini itselleni mielenkiintoisena ja ihmisten "jee töihin" "jee nyt kotona" "jee nyt makaronilaatikkoa" -paskanjauhanta saa vaan vitutusta aikaan. joskus poistelen sitten tämän tyyppisiä ihmisiä, joiden fb-kaveruus meinaa mulle tyhjänpäiväisiksi luokiteltavaa ripulitulvaa fiidissäni
Ja tuo sinulle sallittakoon. Sä tosin voisit pohtia myös sen kautta asiaa että kuuluuko kaikkien jokaisen päivityksen herättää sinussa joku "Vau" tunne vai miksi jonkun perusviesti arjen tyhjyydestä alkaa ärsyttää?
Oletko sä sitten parempi kuin se joka laittaa erilaisia asioita faceen kuin sinä?
Vai ärsyttääkö se miten joku saa makaroonilaatikon laittamisesta hyvän keskustelun?
Vastaus on jo ap:n otsikossa..
Mä poistin kaikki kaverit, jäin vaan pariin ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Sinun yhteiskunnallinen statuksesi on hänen statuksensa alapuolella, joten hän ikään kuin nosti omaa Facebook-statustaan ylemmäksi poistamalla sinut, joka olet alempana yhteiskunnallisessa statuksessa kuin myös hänen - sinänsä ihmissuhteena yhdentekevät - Facebook-tuttunsa keskimäärin.
M35
Taitaa olla niin että statusta kaipaavat haalii satoja kaverilistaltaan ja antaa sen näkyä.
Miksi minun poistuminen sieltä kiinnostaa jos siellä oleminenkaan ei?
Mä oon poistanut vain kaksi. Vuosi sitten miehen johon palavasti ihastuin ja hänen vaimonsa. Pois silmistä, pois mielestä.
Ei toiminut.
Poistin juuri henkilön, joka päivittää vain kaiken kirjavia testituloksia itsestään. Pitäisikö peukuttaa ja kommentoida testitulosta " olet enkeli, ajattelet aina muita ennen itseäsi" tai " näytät 18 -vuotiaalta " ? Henkilö on 50 v. Tulee vain niin kiusaantunut olo.
Minä poistin hyvänpäiväntutun, joka ei jaa muuta elämästään kuin typeriä vihervassarimielipiteitään ja linkkejä jonkun samanhenkisen elämänkoululaisen blogiin. "Lukekaa edes tämä!!11" Tosi paljon kiinnosti pitää tuollaista kaverilistalla. :D
yritän pitää fiidini itselleni mielenkiintoisena ja ihmisten "jee töihin" "jee nyt kotona" "jee nyt makaronilaatikkoa" -paskanjauhanta saa vaan vitutusta aikaan. joskus poistelen sitten tämän tyyppisiä ihmisiä, joiden fb-kaveruus meinaa mulle tyhjänpäiväisiksi luokiteltavaa ripulitulvaa fiidissäni