Miksi hyvänpäivän tuttu poistaa Facebook-kavereista? :D
Olenko loukannut tietämättäni? Kyl tää vähän askarruttaa :/
Kommentit (50)
Siksi koska olet vain hyvänpäivän tuttu eikä sellaisia tarvitse pitää kavereina.Sama toisinpäin.
Siivoaa ystävälistaansa? Jotkut eivät halua pitää listalla "roikkumassa" ihmisiä, joiden kanssa eivät ole oikeasti tekemisissä / ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Arvelitko, että kyseinen tuttu lukee tätä palstaa ja tajuaa nyt vastata?
Ajattelin, jos joku täällä on poistanut ja voi kertoa oman motiivinsa.
Juu no ehkä se syy on vain se, ettemme ole enää tekemisissä niin paljon. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla kaverilistalla, jos on hyvänpäivän tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla kaverilistalla, jos on hyvänpäivän tuttu?
Koska olimme ennen paljon tekemisissä mutta nyt on ollut taukoa joitakin kuukausia niin varmasti sen takia poisti.
No vaikka hyvänpäivän tuttuja työkavereita ei välttämättä halua näkemään yksityiselämäänsä facebookista. Jos näkee vain töissä niin on sellainen tuttu jonka ei tarvitse facebookinkaan kautta tietää muuta kun todennäköisesti sitä kautta ei oteta yhteyttä.
Olen poistanut sellaisia joiden kanssa en ole tekemisissä.
Ei ole väliä onko ihminen erilainen tai tekee asioita joita en itse tekisi, lähinnä se että jos on Facebookissa eikä koskaan jaa mitään, ei koskaan kommentoi/pidä niin onko edes siellä?
Tuo on minusta hämmentävää, vielä enemmän se että lukee muiden päivityksiä, ikinä ei mistään sano mitään mutta kommentoi sitten selän takana. Poistan tällaiset ihmiset myös.
Tuntuu että moni on kyyläämässä toisia siellä, ei enää kysytä kahville.
Siivoan fb -kavereista he, jotka eivät koskaan millään tavoin reagoi päivityksiini. Tulkitsen sen niin, että eivät ole kiinnostuneita koko kaveruudesta. Teen siis poistolla palveluksen meille molemmille.
Näitä riittää :-D Ovat yleensä näitä pahempia WT tapauksia jotka kuvittelevat olevansa niin tärkeitä ja hienoja ihmisiä ettei heidän FB kavereihinsa sopi tuo ja tuo henkilö :-D
Vierailija kirjoitti:
Siivoan fb -kavereista he, jotka eivät koskaan millään tavoin reagoi päivityksiini. Tulkitsen sen niin, että eivät ole kiinnostuneita koko kaveruudesta. Teen siis poistolla palveluksen meille molemmille.
Eli siis sinulla kaverit ovat vain tapa kerjätä huomiota (Jos ei tule tykkäyksiä tai muuten huomioi minua niin en ole sun kaveri)?
Minä en näe minkäänlaista tarvetta reagoida toisen ihmisten jokaiseen päivitykseen.
Minä poistan ihmiset jotka tekevät taukoamatta päivityksiä tyhjänpäiväisistä asioista. Tulva peittää alleen ne muutamat päivitykset joita haluaisin lukea. Yhden poistin kun valitti koko ajan jostain, väsymysoireyhtymät ja fibromyalgiat tuli korvista, en jaksanut enää kolotuksista lukea.
Mäkin olen poistanut semmoisia, jotka ei koskaan reagoi mihinkään millään tavalla eikä ikinä julkaise itse yhtään mitään. Ovat siis ihan näkymättömiä. Jos jostain syystä en voi poistaa (koska tulis just tällaista ap:n kaltaista itkua), niin luokittelen ne tuttaviin, joille ei minun päivitykset näy.
Mä siivoilen listaa silloin tällöin. Sieltä poistuu mukaviakin ihmisiä ihan vain siksi, että eipä ole pidetty yhteyttä tai edes kommentoitu koskaan/aikoihin tai koska tuntuu, että haluan ylipäätään säilyttää Fb:ssä vain lähimmät ihmiset elämässäni.
No onhan se erikoista, jos EI KOSKAAN reagoi. Kyllä nyt ainakin kerran vuodessa saisi jotakin elonmerkkiä antaa.
Nii ja muutenkin jatkuva kommentointi jokaiseen viestilokeroon jättää sinusta kuvalla ja nimilinkillä olevan netti jalanjäljen.
Sieltä koko facebook väki voi naureskella sulle sillo ko huvittaa.
Kyllä minua ahistaisi enemmän se, että kaikki joita vähänkin on nähnyt ( hyvä jos edes tunnin) kerjäävät kaverilistoille, vaikkei varsinaisesti olla edes läheisiä. Kuulostaa ystävien kalastelulta tai haluavat kaivella minusta jotain tietoja mitä eivät kuitenkaan tule löytämään sivuiltani, elleivät itse kysele kuulumisia.
Huomionhakuiset persoonat pyytää ensin ja poistaa sitten. Lapsellista.