Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä riita heti aamusta mun syömisistä. Mies lähti ovet paukkuen ja jätti mut itkeen!

Vierailija
08.03.2017 |

Laitoin tänään niinkuin aina meille aamupalan, koska mies on töissä ja minä kotona. Mies syö vaan vähän hedelmiä ja puuroa sekä kupin kahvia.

Mutta mä tarvitsen tukevan aamiaisen että päivä lähtee käyntiin. Mulla oli aamulla lautasella jauhelihapihviä, pekonia, nakkeja, paistettuja munia ja eilisiä lohkoperunoita. Tietenkin leipää ja juustoa, hilloja ja marmelaadeja.

Niin mies sanoi mulle tosi ilkeästi että näemmä alat ahtaa vatsaasi tavaraa taas ihan aamusta ja jatkat koko päivän varmaan. Sen palkka ei kuulemma riitä elättämään mun kaltaista syöppöä. Ja lähti suuttuneena ulos.

Itken tässä keittiön pöydän ääressä. Mun pitää syödä säännöllisesti ettei verensokerit heittele liikaa. Mitä mä teen mun miehen kanssa? Mulla on muutenin vaikeaa, olen sairaseläkkeellä 37 vuotiaana!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe.

Vierailija
2/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos tekisit näin: lopetat näiden provojen tehtailemisen. Sinulta tulee jo riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta en yhtään ihmettele, että noin nuorena olet jo sairaseläkkeellä....nimittäin tuolla ruokavaliolla. 😳 Itse en kyllä mitään lihapihvejä ja lohkoperunoita pystyis aamulla ahtamaan napaani. Huhhuhh!

Vierailija
4/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuivaahan nyt kyyneleesi  ja paista lisää pekonia, niin kyllä se siitä,

Vierailija
5/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kasvikset?

Vierailija
6/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä yritys mutta et vaan osaa.

Vierailija
8/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin:

Jätä hillo ja marmeladit nyt ainaskin niiden verensokereiden takia.

Onkohan miehellä raha-/työhuolia? Yt-uhka? Pelkää tosissaan, miten saa teidät elätettyä nyt kun päävastuu elannosta on hänellä?

Vierailija
9/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kohtuuton reaktio.

Mutta kyllä sen päivän saa käyntiin terveellisemmälläkin eväällä, ja lupaan että voit henkisesti ja fyysisestikkin paremmin. Olokin on kevyempi, kun ei vedä itseään ihan tukkoon tollasella ruoalla.

Puuroa, rahkaa, smoothieta, hedelmiä.. niilläkin saa verensokerin pysymään tasaisena ja vatsan täyteen. Kuullostaa meinaan siltä että sulla on diabetes. Ja terveellinen ruokavalio on siinä taudissa yhtä tärkeä kuin säännöllinen ruokailukin.

Vierailija
10/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina juhannuksena kinkkua, lanttulaatikkoa, rosollia, porkkanalaatikkoa.

Jouluna grillataan pihalla makkaraa.

Naapuri tuli viime jouluna raivoamaan, että ollaanko me ihan hulluja, kun talvella grillataan ulkona. Laki ei kai ole kieltänyt kumminkaan talvella grillaamista.

Vierailija
11/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Hyvää sydänkohtausta vaan, jos on totta!

Vierailija
12/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin varmaan jos yrittäisin syödä tuommosen aamupalan edes kerran 😂

Vierailija
13/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Oletko lihava?

Vierailija
14/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan nyt yksi piste mielikuvasta :D 

Provo mutta joo, jos palkka menee toisen ruokkimiseen, saattaa se vähän kypsyttää. Koita kestää tai tuunaa ruokatottumuksiasi vähän inhimillisempään suuntaan. 

Vierailija
15/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö sun omat rahat mässyihisi?

Vierailija
16/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vanukkaat? Ei kai tuolla sentään lähde aamu käyntiin?

Vierailija
17/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, mä tarvitsen oikeasti tukevan aamiaisen työpäivinä koska pääsen seuraavan kerran syömään joskus klo 18 kunnon aterian. Aamulla menee vekonia, leipää jonka päällä vuustoa ja kasviksia, hedelmiä, pähkinöitä, siemeniä, soijajugurttia, marjoja. Mut työn kuvani onkin sitten luultavasti raskaampi kuin kotona loikoilu. (Vaelluksen ohjaaja/eräopas/ ohjelmapalveluyrittäjä)

Vierailija
18/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät potut, hillot ja marmeladit vaan pois. Muuten hyvä.

En ole ikinä tykännyt siitä, että toisten syömisiin puututaan rumasti haukkumalla! Anna ukkos puputtaa puuropaskojaan ihan rauhassa ja käske olla puuttumatta sun syömisiin.

Vierailija
19/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, painatko paljon? Oliko ukon sanominen aiheesta?

Vai onko tämä vastine eiliselle mies syö kaikki kalliit juustot yms. ketjulle?

Vierailija
20/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tänään niinkuin aina meille aamupalan, koska mies on töissä ja minä kotona. Mies syö vaan vähän hedelmiä ja puuroa sekä kupin kahvia.

Mutta mä tarvitsen tukevan aamiaisen että päivä lähtee käyntiin. Mulla oli aamulla lautasella jauhelihapihviä, pekonia, nakkeja, paistettuja munia ja eilisiä lohkoperunoita. Tietenkin leipää ja juustoa, hilloja ja marmelaadeja.

Niin mies sanoi mulle tosi ilkeästi että näemmä alat ahtaa vatsaasi tavaraa taas ihan aamusta ja jatkat koko päivän varmaan. Sen palkka ei kuulemma riitä elättämään mun kaltaista syöppöä. Ja lähti suuttuneena ulos.

Itken tässä keittiön pöydän ääressä. Mun pitää syödä säännöllisesti ettei verensokerit heittele liikaa. Mitä mä teen mun miehen kanssa? Mulla on muutenin vaikeaa, olen sairaseläkkeellä 37 vuotiaana!

0/5

Aamiaisen kaloritarve on max 30% koko päivän tarpeesta. Tuolla aamiaisella et kyllä saisi syödä enää mitään koko päivänä mutta epäilen että sama tahti jatkuu.... Noistahan tulee jo 1500 kaloria varovaisesti laskettuna ilman juomia!! Normaalin naisen peruskalorit jos vaan makaa himassa!

Mä kärsin alhaisesta verensokerista mutta syön 3-4 h välein n 300 kalorin edestä. Eli 1/5 sun mätöstä, yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi