Hirveä riita heti aamusta mun syömisistä. Mies lähti ovet paukkuen ja jätti mut itkeen!
Laitoin tänään niinkuin aina meille aamupalan, koska mies on töissä ja minä kotona. Mies syö vaan vähän hedelmiä ja puuroa sekä kupin kahvia.
Mutta mä tarvitsen tukevan aamiaisen että päivä lähtee käyntiin. Mulla oli aamulla lautasella jauhelihapihviä, pekonia, nakkeja, paistettuja munia ja eilisiä lohkoperunoita. Tietenkin leipää ja juustoa, hilloja ja marmelaadeja.
Niin mies sanoi mulle tosi ilkeästi että näemmä alat ahtaa vatsaasi tavaraa taas ihan aamusta ja jatkat koko päivän varmaan. Sen palkka ei kuulemma riitä elättämään mun kaltaista syöppöä. Ja lähti suuttuneena ulos.
Itken tässä keittiön pöydän ääressä. Mun pitää syödä säännöllisesti ettei verensokerit heittele liikaa. Mitä mä teen mun miehen kanssa? Mulla on muutenin vaikeaa, olen sairaseläkkeellä 37 vuotiaana!
Kommentit (23)
Todella huono - oikeasti 0/5. Sulla on todella paljon vielä opeteltavaa enkä edes tiedä opitko :(
Sinähän syöt aamupalalla enemmän kuin minä lounaalla enkä minäkään mikään pienisyömäinen ole. Jos tuo aloitus on totta, niin ensimmäiseksi varaisin ajan ravitsemusterapeutilta ja perkaisin hänen avullaan ruokavalioni kuntoon. Ei verensokerin tasaamiseen tarvita tuollaista metsurin annosta heti aamutuimaan.
Joko olet nauttinut lounaan, ap?