Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään, että mulla ei ole enää selluliittia

Vierailija
08.03.2017 |

Toki olen huomannut, että mun keho on kiinteytynyt, mutta tänään huomasin että selluliitti on lähes kadonnut! Tähän syynä salitreeni. Mitat on 165/57, joten en ole edes laiha, olen painanut useita kiloja vähemmänkin ja silti on ollut selluliittia. Olen 35 vuotta ja lapsia on kaksi, silti mun kroppa on nyt todella kiva :) Pylly parempi kuin koskaan aiemmin. Treenauksen aloituksen jälkeen olen laihtunut vain kolme kiloa, mutta vartalossa muutos on iso.

Salille siis kaikki jotka haluaa muhkuroista eroon! Aluksi se on aika tylsää, mutta kun tulokset alkaa näkyä niin jopa ihan hauskaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut selluliittia. Viittäkymppiä kohti mennään ja joka päivä tsekkaan että joko olis ekat mohkurat ilmestyneet. Lapsiakin olen synnyttänyt useamman eikä raskauksien aikanakaan ole ollut. Miltä selluliitti tuntuu vai onko se vaan ulkonäköhaitta?

Vierailija
2/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sitten tosi onnekas. Ei selluliitti miltään tunnu, naisilla usein vaan rasva kertyy muhkuraisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kauanko olet käynyt salilla/kuinka monta kertaa vkossa kun tulokset rupes näkyy?

Vierailija
4/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on sairaus, ei mikään normaali tila. Ei sun selluliitit enää mihinkään katoa, ihon alla olevat lihakset ehkä kiinteytynyt.

Vierailija
5/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoa voi harjoittaa monipuolisesti muutenkin kuin salilla. Mut hienoa, ap!

Vierailija
6/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusu ja selluliitti ovat vakavia, yleisoireisia ihon infektioita. Ruusussa tulehdus on verinahan yläosassa ja pinnallisissa imusuonissa, selluliitissa bakteeritulehdus ulottuu verinahan alaosaan ja rasvakudokseen. Raja ruusun ja selluliitin välillä on liukuva eikä niitä käytännön työssä erotella toisistaan. Ruusun ja selluliitin oireet ja hoito ovat samat. Niitä aiheuttavat samat bakteerit A- tai G-ryhmään kuuluva beetahemolyyttinen streptokokki ja stafylokokki.

Vierailija
7/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei selluliitti tunnu miltään? Mulla ainakin on reisien iho aivan kipeä, kun niissä on selluliittia. Ja ei ole edes hirveän paljon, sisäreisissä sellaista pikku rypylää... mutta käy kamalan kipeää kun niihin koskee. Ei siis kärsi normaalisti kädellä hieroa edes :(

Vierailija
8/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sitten tosi onnekas. Ei selluliitti miltään tunnu, naisilla usein vaan rasva kertyy muhkuraisesti.

Ap

Kiitos fiksusta vastauksesta. Saan yleensä todella törkeää palautetta muilta naisilta selluliitittomuudesta. En tiedä miksi minulle ei sitä ole tullut. On kuitenkin ollut aikoja jolloin en ole liikkunut sohvalta minnekään.

Vierailija
9/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei selluliitti tunnu miltään? Mulla ainakin on reisien iho aivan kipeä, kun niissä on selluliittia. Ja ei ole edes hirveän paljon, sisäreisissä sellaista pikku rypylää... mutta käy kamalan kipeää kun niihin koskee. Ei siis kärsi normaalisti kädellä hieroa edes :(

Eihän tuollaisesta tarvitse kärsiä. Käy näyttämässä lääkärillä.

Vierailija
10/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt nyt 9 kk suht säännöllisesti salilla n.2-3 kertaa vk. Eikä muhkurat millään poistu.😢 Oon saman ikäinen ja kokoinen kuin sinä. Enkä edes mässäile turhia hiilareita tai höttöä.

Vierailija
11/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käynyt nyt 9 kk suht säännöllisesti salilla n.2-3 kertaa vk. Eikä muhkurat millään poistu.😢 Oon saman ikäinen ja kokoinen kuin sinä. Enkä edes mässäile turhia hiilareita tai höttöä.

Selluliitin poistoon lempeää ja pitkäkestoista liikuntaa, ei maitohapoille. Lisäksi antioksidanttisia vitamiineja. Sauno. Vitamiinivoidekin toimii hyvin.

Kun selluliitti on pois, vout revitellä taas isoilla painoilla ja lyhyemmillä sarjoilla.

Nämä konstit toimivat itselläni.

Vierailija
12/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aika pitkiä sarjoja, en millään hirveä isoilla painoilla mutta kuitenkin niin että tuntuu. Olen noin vuoden käynyt salilla kolmisen kertaa viikossa, välillä venyttelen ja teen jotain pientä kotona. Kävisin enemmänkin mielelläni, mutta kun on duuni, lapset ym. niin ei aika riitä. Tämä on kyllä vaikuttanut mun kehoon todella positiivisesti! Olen aiemminkin urheillut suht paljon, mutta salilla olen saavuttanut ehdottomasti parhaan tuloksen.

Ap

Vierailija
13/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos fiksusta vastauksesta. Saan yleensä todella törkeää palautetta muilta naisilta selluliitittomuudesta. En tiedä miksi minulle ei sitä ole tullut. On kuitenkin ollut aikoja jolloin en ole liikkunut sohvalta minnekään.

Se on perintötekijöistä kiinni. Minullakaan ei ole ollut sitä koskaan, suunnilleen samoilla spekseillä. 

Vierailija
14/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää! Hieno suoritus ap, onnea.

Vierailija
15/16 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että selluliitista on mahkuja päästä eroon... Ehkä mullakin on toivoa sitten

Vierailija
16/16 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias mitoiltani 162/46. Silti minulla on reisissäni hurja määrä selluliittia, joka ei ole lähtenyt salitreenillä. Sitä on alareisissä, vaikka lihaksen ja ihon välillä ei oikeastaan ole rasvaa. Siitä huolimatta, että iho on kiristynyt lihaksen kasvaessa, selluliitti on ja pysyy. Kaikilla siis lihastreenaus ei vain toimi. Muutama viikko sitten aloin hieromaan reisiäni imukupeilla, koska halusin löytää ratkaisun ilman että minun tarvitsee laihduttaa itseäni (olen muutenkin hoikka ja urheilullinen enkä laihdutuksen jälkeen olisi varmaankaan enää terveen näköinen). Lantion leveimmältä kohdalta on muutamassa viikossa lähtenyt pari senttiä ja suurimmat muhkurat ovat pienentyneet ihan hurjasti. Ehkä sitkeällä käytöllä pääsen vihdoin ja viimein vaivasta eroon! Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan