Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja mun gf vuokrattiin kämppä, mutta ei aiota maksaa vuokraa ekan kuukauden jälkeen

Mikke 19
08.03.2017 |

Mun ja mun baben mielestä ei ole oikein, että asumisesta pitää maksaa paljon. Meidän mielestä asuminen ei maksa muuta kuin veden ja sähkön. Miksi maksaisimme satasia seinistä? Naurettavaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 2-3 vuotta ehditte asua ennen kuin vuokranantaja saa hommattua häädön ja sen jälkeen sossu hommaa asunnon pakottavassa tilanteessa.

Häädön saamiseen käräjäoikeudelta menee puoli vuotta. Normaalin vuokratakuun ollessa kahden kuukauden vuokra, voittavat Provo et Babe neljän kuukauden vuokran verran, noin suurin piirtein. Sen he joko maksavat oikeuden päätöksellä takaisin tai menettävät luottotietonsa.

Mitään ei makseta ja luottotietoja minä ja mun babe emme anna ulkopuolisille!!!

Vierailija
22/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke hyvä, muuttakaa Kuubaan. Siellä kaikki on ilmaista, asunnot, koulutus ja terveydenhoito. Ja sääkin on parempi kuin Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke 19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provolta lähtee luottotiedot ja sen jälkeen se  on vapaata riistaa. Ei työtä, ei asuntoa, ei puhelinliittymää, ei kotivakuutusta, ei työpaikkaa, ei tulevaisuutta. Good riddance!

Riistokapitalisti

Olemme kirjallisesti kieltäneet luottotietoyhtiötä rekisteröimästä tietokannan.

:-DDDDDD

Vierailija
24/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran vuokralaisena tuollainen jannu. Ei maksanut vuokriaan ja teki katoamistempun. Sain hänelle aika nopeasti häädön ja maksut meni ulosottoon. Jannu ei hakenut tavaroitaan, joten vaihdoin lukot ja möin tavarat pois. Hieman häijyltä tuntui polttaa kaikki roskat, kuten hänen vaatteensa, kirjeet ja valokuvat. Mutta kun ei häneen saanut mitään yhteyttä eikä vastannut edes haasteeseen vaikka se todistettavasti hänelle toimitettiin. Miten muuten olisin voinut toimia? Säilyttää 30 neliötä hänen tavaroitaan hamaan saakka? Kyl te vapaamatkustajat laitatte vuokranantajankin melkoiseen pakkorakoon.

Vierailija
25/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke 19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 2-3 vuotta ehditte asua ennen kuin vuokranantaja saa hommattua häädön ja sen jälkeen sossu hommaa asunnon pakottavassa tilanteessa.

Häädön saamiseen käräjäoikeudelta menee puoli vuotta. Normaalin vuokratakuun ollessa kahden kuukauden vuokra, voittavat Provo et Babe neljän kuukauden vuokran verran, noin suurin piirtein. Sen he joko maksavat oikeuden päätöksellä takaisin tai menettävät luottotietonsa.

Mitään ei makseta ja luottotietoja minä ja mun babe emme anna ulkopuolisille!!!

Luottotiedot voi tarkistaa 😉 vuokranantaja tarkistaa ne yleensä ihan itse.

Vierailija
26/29 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on lyhytnäköistä toimintaa. Fiksulta voi nyt tuntua, mutta olette nyt viimeisessä yksityiseltä vuokratussa kämpässä. Jatkossa voitte sitten asustaa taivasalla, rakentaa ihan oman lukaalin tai yrittää kaupungin vuokrataloihin.

Yksityiset vuokranantajat kuten monet muutkin tahot tarkistavat luottotiedot, jos niitä ei ole saatavilla = luottotiedoissa on maksuhäiriöitä.

Mikään ei ole tässä elämässä ilmaista. Kannattaa alkaa rakentamaan omaa taloa, niin ei tarvitse olla kenenkään 'riistettävänä'. :-)

Vierailija
27/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä Mikken kanssa. Asuminen Suomessa on naurettavan kallista.

Vierailija
28/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provolta lähtee luottotiedot ja sen jälkeen se  on vapaata riistaa. Ei työtä, ei asuntoa, ei puhelinliittymää, ei kotivakuutusta, ei työpaikkaa, ei tulevaisuutta. Good riddance!

Riistokapitalisti

Ymmärrän tän olevan vitsi mutta tuli tästä mieleen, että jotkut oikeasti ajattelevat ettei luottotiedoton saa asuntoa. Se luottotietojen menetys ei oikeasti vaikuta melkein ollenkaan elämään, tietenkään ei voi ostella velaksi tavaroita, mutta puhelinliittymän ja asunnon saa silti, eikä se todellakaan vaikuta mihinkään työasioihin :D Kotivakuutuksen saa myös.

Vierailija
29/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran vuokralaisena tuollainen jannu. Ei maksanut vuokriaan ja teki katoamistempun. Sain hänelle aika nopeasti häädön ja maksut meni ulosottoon. Jannu ei hakenut tavaroitaan, joten vaihdoin lukot ja möin tavarat pois. Hieman häijyltä tuntui polttaa kaikki roskat, kuten hänen vaatteensa, kirjeet ja valokuvat. Mutta kun ei häneen saanut mitään yhteyttä eikä vastannut edes haasteeseen vaikka se todistettavasti hänelle toimitettiin. Miten muuten olisin voinut toimia? Säilyttää 30 neliötä hänen tavaroitaan hamaan saakka? Kyl te vapaamatkustajat laitatte vuokranantajankin melkoiseen pakkorakoon.

Mitä jos kyseessä oli joku mielenterveysongelmainen? Jos on joutunut esim. pakkohoitoon tai muuten vaan seonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä