Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pete Parkkonen puolustaa Kasmiria.

Vierailija
08.03.2017 |

"– Kaikki ovat vääntäneet asiasta oman mielipiteensä, media mukaan lukien. Minulla on oma mielipiteeni, kun tiedän tosiasioita, Pete huomautti."

Mistäköhän tosiasioista Pete puhuu?

Olisi mukava sitten saada perusteluja. Eikö Pete halua, että totuus "kovaksi kaveriksi" kehumaansa Kasmirista tule ilmi? Sanoisi nyt sitten mitä on mielen päällä, kun kerran jotain selkeästi on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuulua edes haippirinkiin puolustaakseen Kasmiria. Onhan tää ajojahti sitä kohtaan ollut täysin kohtuutonta. 

Vierailija
22/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kenenkään tässä vaiheessa avautua Axlista tai Kasmirista niin kauan kun haippiringin muut osallistujat ei ole tiedossa. Heti tulee epäily että on itse ollut jäsenenä. 

Vsrsinkin tällaiset "minä tiedän totuuden" - ilmaisut.

Todennäköisemmin pete tietää kuin esim. sinä.

Todennäköisemmin Pete tietää just asian vaan yhdeltä puolelta. Enemmän itse luotan oikeuden päätökseen.

Oikeus on tasan samaa mieltä kuin pete joten sittenhän tässä ei ole mitään epäselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kenenkään tässä vaiheessa avautua Axlista tai Kasmirista niin kauan kun haippiringin muut osallistujat ei ole tiedossa. Heti tulee epäily että on itse ollut jäsenenä. 

Todennäköisemmin Pete tietää just asian vaan yhdeltä puolelta. Enemmän itse luotan oikeuden päätökseen.

Tuomitsiko oikeus Kasmirin? Ei. Koska ei ollut syytä, joten Petehän oli ihan oikeassa. 

Vierailija
24/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistamisesta: Sinne on pakko mennä, jos kutsutaan. Ei se ole mikään vapaaehtoinen päivän hyvä teko. Sinne on mentävä ja puhuttava totta tai rapsahtaa sanktiot niskaan. Tarvittaessa sinne noudetaan. Et se siitä Kasmirin sankaruudesta.

Oliko tämä todiste jonkun asian puolesta? Ei vaan pelkkää käsienheiluttelua. Tosiasiassa sinulla ei ole mitään argumenttejä agendaasi tukemaan, toistelet vain tuon ylläolevan kaltaisia kommentteja ja toivot että joku on niin tyhmä ettei tajua ettet oikeastaan sano yhtään mitään.

Vierailija
25/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus on tasan samaa mieltä kuin pete joten sittenhän tässä ei ole mitään epäselvää.

Eihän kukaan ole näin tyhmä oikeesti? Oikeuden päätöksestä voidaan lukea faktat, joiden perusteella moraalinen tuomio on täysin paikallaan. Totuus on se, et Kasmir ties mitä oli meneillään oli osallisena haippiringissä, jossa levitettiin materiaalia, (materiaalia hän näki myös muissa yhteyksissä) ja puhuttiin iljettävästi uhreista. Emme tiedä kuka on mitäkin kirjoittanut, mut oli mukana tuossa viimeiseen asti. Kun A joutui kuulusteluun, meni paskat housuun ja "laittoi välit poikki" Axlin kanssa. Tästä A ei omien sanojensa mukaan edes tiennyt mitään?! :D Eli tosi reilu kaveri kaikilta osin.

Vierailija
26/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistamisesta: Sinne on pakko mennä, jos kutsutaan. Ei se ole mikään vapaaehtoinen päivän hyvä teko. Sinne on mentävä ja puhuttava totta tai rapsahtaa sanktiot niskaan. Tarvittaessa sinne noudetaan. Et se siitä Kasmirin sankaruudesta.

Oliko tämä todiste jonkun asian puolesta? Ei vaan pelkkää käsienheiluttelua. Tosiasiassa sinulla ei ole mitään argumenttejä agendaasi tukemaan, toistelet vain tuon ylläolevan kaltaisia kommentteja ja toivot että joku on niin tyhmä ettei tajua ettet oikeastaan sano yhtään mitään.

Rauhoitu. Tuo todistaa sen vääräksi väitteen, että todistaminen olisi jotenkin K tapa auttaa uhreja. Totuus on se, ettei vaihtoehtoja ollut. Jos olisi halunnut auttaa uhreja, olisi tehnyt sen heti kun sai tietää et tuollaista on tapahtunut. Ei vasta pakotettuna kuulusteluihin/oikeuteen.

Vierailija
27/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan ole näin tyhmä oikeesti? Oikeuden päätöksestä voidaan lukea faktat, joiden perusteella moraalinen tuomio on täysin paikallaan. Totuus on se, et Kasmir ties mitä oli meneillään oli osallisena haippiringissä, jossa levitettiin materiaalia, (materiaalia hän näki myös muissa yhteyksissä) ja puhuttiin iljettävästi uhreista. Emme tiedä kuka on mitäkin kirjoittanut, mut oli mukana tuossa viimeiseen asti. Kun A joutui kuulusteluun, meni paskat housuun ja "laittoi välit poikki" Axlin kanssa. Tästä A ei omien sanojensa mukaan edes tiennyt mitään?! :D Eli tosi reilu kaveri kaikilta osin.

Ai nyt on jo keksitty moraalinen tuomio. Av-mammat hyödyntää sitä vähintään joka toisessa ketjussa. Koska lynkkaaminen on kivaa. 

Edelleen, miksette kivitä Hank Soloa yhtä hanakasti? Saataisiin ainakin Sannin biisit nyt alkuun pois radiosta. Ihan yhtälailla se on Henkkakin kaverinsa puuhista tiennyt, eikä ole ilmoittanut mihinkään. Eikä sillä ole selkärankaa edes pyytää anteeksi mammoilta.