Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako neljä oluttölkkiä toimintaan tai ajatuksiin?

Vierailija
07.03.2017 |

Älkää pelätkö, auton rattiin en oo menossa.

Mutta miten neljä tölkkiä vaikuttaa? Kiinnostaisi tietää :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan juonut neljää olutta? Oletko alaikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juonut koskaan neljää olutta ns. putkeen. En ole alaikäinen.

Voitko vastata kysymykseen?

Vierailija
4/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka nopeasti ne juot. Tunnissa neljä tölkkiä saa aikaan kännin, mutta se myös haihtuu parin tunnin sisällä. Vaikuttaa toki, ootko syönyt ja milloin ja kuinka vahvaa se olut on.

Vierailija
5/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mentaliteetti: tätä asiaa on noloa kysyä, pitäisi kaikkien kokeilemalla selvittää...

Vierailija
6/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukupuolesta, painosta ja pituudesta, läskin määrästä vrt lihaksiin, nestetasapainosta, onko juuri syönyt vai onko ruokailusta jo aikaa, ajasta, jonka käyttää juomiseen sekä jossain määrin kokemuksesta (toleranssi kasvaa, mitä enemmän dokaa).

Eli oikeastaan toinen voi tuosta määrästä tulla känniin, jopa oksentaa ja saada krapulankin samalla kun joku muu ei koe tuntevansa mitään erikoista paitsi ehkä lisääntyvää sosiaalisuutta.

Vierailija
7/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuosta jo pikku humalaan tulee.

Vierailija
8/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutaman pamin vetänyt ja 4 bisseä = olo on taivaallinen, aivan helvetin hyvä! Mutta tota joo, 4 bisseä, riippuu ihan henkilöstä, painosta, toleista jne jne jne.. 

Vierailija
9/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Kokeile vaikka.

Vierailija
10/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä tuosta määrästä kunnon huppelissa ja siitä seuraa krapula. Yök, joten en ole vuosiin juonut noin paljon kerralla.

Vierailija
11/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 litraa alkoholia, joo vaikuttaa.

Vierailija
12/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä join pullon olutta ja olin niin kännissä, että jalat ei kunnolla kantaneet.

20v neljä olutta ei olisi paljon vaikuttanut.

Nyt 45v olisin todennäköisesti kännissä kuin käki. En ole vuosiin kokeilut. Voisiko juoda jotain muuta kuin olutta?

Vierailija
13/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muutaman pamin vetänyt ja 4 bisseä = olo on taivaallinen, aivan helvetin hyvä! Mutta tota joo, 4 bisseä, riippuu ihan henkilöstä, painosta, toleista jne jne jne.. 

Mitä se pami on ja mistä saa?

Vierailija
14/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aiemmin kokeillut, kyllä varmasti vaikuttaa! Se miten, on sitten tapauskohtaista.

Vierailija
15/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikku pöhnän saa tuosta määrästä. Kusettaa vaan ja myöhemmin vituttaa, parempi ettei ota mitään, tai sitten enemmin ne 24 tölkkiä tempaisee kertaheitolla.

Vierailija
16/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla on itse asiassa todettu olevan hetkellisesti valppauta ja suorituskykyä nostava vaikutus. Mutta se on kai vain yhden kaljan jälkeen ja kestää vain muutaman minuutin, about viisi minuuttia sen jälkeen kun olet juonut sen ekan kaljan (olettaen, että menee ykkösellä alas). Mutta nostava vaikutus kääntyy nopeasti heikentäväksi vaikutukseksi ja neljä kaljaa vaikuttaa  jo kohtalaisen negatiivisesti valppauteen, suorituskykyyn, reagointiaikaan, ajatuksen nopeuteen, jne. Vaikka sitä ei vielä neljän kaljan jälkeen huomaa nin helposti.

Vierailija
17/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikku pöhnän saa tuosta määrästä. Kusettaa vaan ja myöhemmin vituttaa, parempi ettei ota mitään, tai sitten enemmin ne 24 tölkkiä tempaisee kertaheitolla.

Hyi hemmetti, kuka jaksaa vetää 24 tölkkiä? Eikö siinä turpoa maha jo ihan palloksi ja ala kauheasti kusettaa ja pierettää? Mä vedän kirkasta viinaa mielummin!

Vierailija
18/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että pitäisi saada viides eli kyllä se vaan vaikuttaa.

Vierailija
19/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta tohon päälle vielä paukut. Sitten olo TAIVAALLINEN.

Vierailija
20/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se pami on ja mistä saa?

Se on Diapam niminen reseptilääke, joka on tarkoitettu esim. ahdistukseen. Kuuluu bentsodiatsepiineihin. Rentouttaa ja lievittää tuskaisuutta. Alkoholi ns 'buustaa' oloja, eli itsellä ainakin tulee hyvä ja eufoorinen olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi