Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalaiset naiset nirsoja?

Vierailija
07.03.2017 |

Ei kelpaa tavallinen mies parisuhteseen? Ihmekö kun sinkkuus lisääntynyt.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiset ovat nuorena aika nirsoja, mutta se karisee vuosien saatossa. Kolmekymppisenä naisen saaminen oli paljon helpompaa kuin 18-vuotiaana.

Vierailija
2/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eikös juuri miesten omien sanojen mukaan naisten tule olla vaikeita ja valikoivia lukkoja? Mites nyt omat vaatimuksenne tulevat yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavalliset miehet pariutuvat. Jos taas koittaa kurottaa ylemmäs kuin mitä rahkeet riittää, voi tulla pakit.

Ap ei ilmeisesti ole tavallinen mies vaan kuuluu johonkin marginaaliryhmään koska pariutuminen on vaikeaa ja sen takia hän tulee tänne syyttelemaan naisia.Ei se naisen vika ole jos sinä et sille kelpaa. Naisen pitää ja kuuluukin olla valikoiva.Sun geenit ja feromonit vaan ei vetoa siihen jos se antaa pakit ja just niin sen kuuluukin mennä.

Vierailija
4/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in, naiset kun eivät tarvitse miestä oikeastaan mihinkään (itse asiassa elämä ilman miestä on paljon mukavampaa) niin voi laittaa kovemmat kriteeritkin.

Vierailija
5/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paria etsiessä kannatakin nirsoilla? Vai pitäisikö vaan tyytyä johonkin mieheen paremman puutteessa, ja vain siksi että voi muuttaa facebookissa statuksensa seurustelevaksi? Samalla sitten silmät kuitenkin harhailisivat muiden miesten perään kun on omaan suhteeseensa niin tyytymätön. Seksikään ei ehkä onnistuisi jos mies ei sytytä. Oisko pihtaava tyttöystävä kiva, mitä häh?

Mä olen ainakin ihan helvetin nirso. Pitääkin olla. Mutta en myöskään valita, että olen sinkku. Oma valintani, ja aidosti tykkään olla "vapaa".

Vierailija
6/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavalliset miehet pariutuvat. Jos taas koittaa kurottaa ylemmäs kuin mitä rahkeet riittää, voi tulla pakit.

Ap ei ilmeisesti ole tavallinen mies vaan kuuluu johonkin marginaaliryhmään koska pariutuminen on vaikeaa ja sen takia hän tulee tänne syyttelemaan naisia.Ei se naisen vika ole jos sinä et sille kelpaa. Naisen pitää ja kuuluukin olla valikoiva.Sun geenit ja feromonit vaan ei vetoa siihen jos se antaa pakit ja just niin sen kuuluukin mennä.

Eli uskot markkina-arvoteoriaan?

Vierailija
7/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäsi siis kukaan tavallinen mies ei ole onnistunut pariutumaan suomalaisen naisen kanssa?? Missähän todellisuudessa oikein mahdat elää, kun minä näen joka ikinen päivä ihan tavallisia miehiä tavallisten ja ihan suomalaiselta näyttävien naisten kanssa. Omaan sukuuni, ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu valtaosin ihan tavallisia miehiä, joilla on suomalainen nainen puolisonaan. Oma mieheni on tavallinen suomalainen mies ja minä olen tavallinen suomalainen nainen.

Vierailija
8/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä tarkoitetaan nirsolla tässä yhteydessä. Sanalla on negatiivinen kaiku ja sillä viitataan siihen, että joku on liian tarkka jostain asiasta, vaatii liikaa. Mutta kun puhutaan parisuhteen muodostamisesta, niin mihin tarvitaan tällaisia negatiiviskaikuisia termejä kuvaamaan sitä, että joku ei halua parisuhteeseen sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa hänen pitäisi joidenkin muiden mielestä parisuhteeseen haluta? Mitä se oikeasti kenellekään kuuluu? Eikö ihmisellä ole oikeus ihan itse määrittää omat parinvalintakriteerinsä? Jos ne on kovin tiukat niin ihminen jää yksin, mutta jos hän todella on mieluummin yksin kuin niiden tarjolla olevien kumppaniehdokkaiden kanssa, niin eihän ne kriteerit silloin liian tiukat vaan juuri sopivat.

Vierailija
9/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että nää nirsoudesta valittavat miehet ovat itse niitä pahimpia nirsoja. Hehkeä Sarita-salikissa pitäis saada, vaikka miehen omaa tasoa vastaisi ei-niin hehkeä naapurin Kaija.

Vierailija
10/41 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiset ovat nuorena aika nirsoja, mutta se karisee vuosien saatossa. Kolmekymppisenä naisen saaminen oli paljon helpompaa kuin 18-vuotiaana.

En tiedä miten Stadissa on  nykyään, mutta jokainen kaverini löysi naisen parikymppisenä. Parhaat tietty meni ensin. Ei taida enää olla montaa 30 vuotiasta miestä tai naista sinkkuna.

Vierailija
11/41 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton rakkaus on paskapuhetta, kun ei kelpaa työtön poikaystäväksi.

Vierailija
12/41 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nirso!

Vierailija
13/41 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kun jotkut naiset eivät pääse tietyistä ennakkoasenteista - kirja tuomitaan kansien perusteella liian usein.

Vierailija
14/41 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kun jotkut naiset eivät pääse tietyistä ennakkoasenteista - kirja tuomitaan kansien perusteella liian usein.

Jaa, pitäisiköhän miesten(kin) katsoa peiliin? 

Vierailija
15/41 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin omalta kohdaltani sanoa että osaa se mieskin olla nirso. Toisaalta ei rakkautta

voi pakottaa. Jos ei löydä ketään niin ei löydä. Kaiketi sirä on nirso kyn ei mene vankilan portille odottamaan vapautuneita. Usein kyllä hekin löytävät kumppanin.

Vierailija
16/41 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmisten ilmoille ja katso ympärillesi niin huomaat miten asia on. Ihan tavalliset miehet siellä naisten kanssa kulkee.

Vierailija
17/41 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat

Vierailija
18/41 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
19/41 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sinun lähestymäsi naiset ovat varmaan päätyneet suhteeseen ja sinä valitat kun olet sinkku? Joten kuka on nirso?

Vierailija
20/41 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten onkaan tuo tai on tämä tavallisuus? - Kyllä minä, tosin miehenä voin sanoa olevani varmasti nirso, jos se tarkoittaa sitä, että en ole valmis jokaisen kumppaniehdokkaan (naisen) kanssa parisuhteeseen, vaikka jonkun toisen mielestä nainen voisi olla miten hyvänsä niin ja niin "tavallinen."

Sen sijaan toivosin löytäväni ja kohtaavani sen minulle yhden ja erityisen ja jolle minä voisin olla vastaavasti "Se" oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän