Kertokaa lääkityksenne!
Saa olla mikä lääke tahansa mihin vaivaan tahansa! Katsotaan, kuinka monella vauva palstalaisella on jonkinlainen lääkitys käytössä!
Itsellä bentsodiatsepiinit ahdistukseen. Mites muilla?
Kommentit (23)
Laxoberon (tippoja) vaikeaan ummetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Concerta koska ADHD
Minkä ikäinen olet? Miten oireet tulivat esille ennen lääkitystä, ja entä nyt kun olet lääkityksellä? Koetko hyödylliseksi? Kerro vähän taustaa, kiinnostaa sen verran paljon ADHD! :)
Deprakine migreenin estoon.
Propral "tykytykseen" eli siis sos.fobiaan/esiintymiskammoon. Lääkäri halusi olla hienotunteinen ja reseptissä lukee "tykytykseen". :D
Viski joka ilta, 4 cl, ei tippaakaan enempää.
Liikunta ja hyvä oikeanlainen kasviruoka kalaa myös.
Ei ole mitään lääkitystä eikä tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Concerta koska ADHD
Minkä ikäinen olet? Miten oireet tulivat esille ennen lääkitystä, ja entä nyt kun olet lääkityksellä? Koetko hyödylliseksi? Kerro vähän taustaa, kiinnostaa sen verran paljon ADHD! :)
Oon 22 vuotta, ennen lääkityksen aloittamista oli paljon keskittymisongelmia, nukuin huonosti ja tärkeissä keskusteluissa saatoin ajautua ajatuksieni kanssa ihan muille maille muistamatta jälkikäteen mitään mistä oli puhuttu. Olin myös hyvin impulsiivinen ja hieman ylienerginen ja saatoin ajattelemattani sanoa tilanteeseen sopimattomia ja loukkaaviakin kommentteja. Lääkkeen aloittamisen jälkeen tilanne on tasaantunut muttei kokonaan hävinnyt, mutta virallisten asioiden hoitaminen on helpottunut ja uneni parantuneet. En kuitenkaan menettänyt iloista ja energistä luonnettani mitä itseasiassa pelkäsin kun lääkkettä rupesin syömään. Olen kokenut toimivaksi vaikkei se koko "ongelmaa" poistakkaan mutta häivyttää häiritsevimpiä tekijöitä (:
Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja somnor ajoittain nukahtamisvaikeuksiin.
Micardis Plus verenpainetautiin ja Arcoxia nivelrikkoon
Amlodipin, Ramipril, Simvastatin, Pradaxa.
T: korkea RR ja kolesteroli, flimmeri
Motifene dual nivelkipuihin. Tarpeen mukaan otan.
Ketipinor 200 mg, mielialaa tasaamaan ja masennuksen hoitoon
Lamictal 200mg masennuksen estoon.
Migreenin kohtauslääke, nimeä en muista.
Dg. Kaksisuuntainen.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ja hyvä oikeanlainen kasviruoka kalaa myös.
Miten herttaista. Mulla samat, mutta silti Seronil 20mg/pv, koska edellämainitut ei vaan valitettavasti kaikille riitä.
Bisoprolol sydämen rytmihäiriöihin.