Minkä maalainen haluaisit olla?
Eli pakko vastata joku muu kuin suomi. En kelpuuta tylsiä vastauksia. Itse haluisin varmaan olla espanjalainen. Kauniit maisemat, kauniit naiset, kaunis kieli, hyvä ruoka. Ainoa miinus rikollisuus tosi suuri Latinomaissa. Muuten bueno!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Haluaisin olla intiaani. Tai jos en itse ole intiaani niin voisin ainakin mennä naimisiin intiaanin kanssa. He eivät asu yltäkylläisyydessä, mutta jokin siinä kiehtoo.. ihan hyvin voisin kuunnella ja katsella pitkin päivää vaikkapa tätä huilunsoittajaa ;)
Lisäys edellliseen: En siis maininnut missä haluaisin elää: Pohjois-Amerikassa tai Etelä-amerikassa ja siis nimenomaan intiaanien keskuudessa.
Sisäinen bantuni vaatii muuttamaan Afrikkaan. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iran, koska se on edistynein arabimaa nykyään! Rikas kulttuuri, naisten oikeudet hyvät, teknologian edelläkävijä ja mukavat ihmiset.
Ei ole arabimaa. Tiedoksi vaan. Pääkieli on farsi. Tuntemani Iranilaistaustaiset tyypit on itse asiassa olleet tosi hyviä tyyppejä, mutta maana kyllä kauhea.
Onhan se arabimaa! Oletko tyhmä?
Vilases sitä linkkiä siinä mun postauksen alla. Arabit on hyvin pieni vähemmistö. Toinen meistä paljasti typeryytensä, mutta se en ollut minä.
Ja tosiaan jos luulit että arabi tarkoittaa muslimia, niin huh huh.
SOOOMMAAAAAAALI.
T. MARIKA