Minkä maalainen haluaisit olla?
Eli pakko vastata joku muu kuin suomi. En kelpuuta tylsiä vastauksia. Itse haluisin varmaan olla espanjalainen. Kauniit maisemat, kauniit naiset, kaunis kieli, hyvä ruoka. Ainoa miinus rikollisuus tosi suuri Latinomaissa. Muuten bueno!
Kommentit (66)
Maa jossa ihanteellinen pikajuoksian ruumiinrakenne ja hapenottokyky.
No hyvä on!kun ei saa valvojan mielestä sanoa ryssää ryssäksi,niin venäläinen sitten. Veisin naapureilta maat ja sanoisin taajamain olevan vanhoja venäläisiä asutuksia.Soittaisin balalaikkaa,kohauttelisin olkapäitä ja laiskottaissa vetoaisin slaavilaiseen sieluun. Menisin työpaikalle mutta en tekisi mitään
Tarkoitetaanko tässä verenperintönä vai kansallisuutena? Jos verenperintönä niin puolalainen tai joku muu slaavilainen.
Amerikkalainen, en miksi, mutta sellainen tunne minulla on aina ollut että pääsisi sinne joskus vielä kotiin.
Ruotsi on varmaan paras. Ruotsalaisiin kohdistuu vähiten rasismia maailmassa, maa on rikas, turvallinen jne, ja ruotsalaisena olisi helppo asua missä vaan maailmalla. Kuten myös suomalaisena.
Ex avokkini on Norjasta ja mielestäni Norja on Suomi v2. Ihmisten mentaliteetti ja kulttuuri on ihan kuin olisi Suomessa mutta jengi puhuu toista kieltä. Maa on myös rikkaampi kuin Suomi ja sen kyllä huomaa. Jos voisin vaihtaa kansalaisuutta nyt halusisin olla ehkä hollantilainen tai sveitsiläinen.
Australialainen. Mieluiten Melbournista kotoisin.
Minä voisin olla kuuma latinorakastaja Meksikosta. -Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla kuuma latinorakastaja Meksikosta. -Kilttimies
Brasilialaiset on kuumempia.
Muuten ehkä uus-seelantilainen, mutta se on kyllä maantieteellisesti todella eristyksissä kaikesta muusta maailmasta. Joten vastaan kanadalainen. Vancouver on ihana kaupunki, siellä voisin elää.
Svedu. Mieheni on amerikkalainen ja olen oppinut, että jenkkinaiset ovat alistuvampia kuin pohjoismaalaiset. Joten ehdottomasti svedu.
Geeneiltäni haluaisin olla israelilainen. Jostain syystä kaikki tapaamani israelilaiset näyttävät jumalilta tai jumalattarilta. Mutta en kyllä haluaisi asua Israelissa, vaan jossain rauhallisessa Keski-Euroopan maassa. Hollanti tai Belgia voisi olla kiva.
Hmm no siis joku lämmin maa houkuttelisi, mutta esim. meillä täällä Suomessa on ihan huippu sosiaaliturva ja ilmainen koulutus ym. Näitä asioita arvostan enemmän kuin talven puutetta, joten tyyliin Brasilia tai Singapore ei ihan nappaa.
Sveitsiä moni sanoi ja miksi ei, sijainti sellainen, josta voisi reissata ja muutenkin kaikin puolin kiva ja mielenkiintoinen maa. Eurooppaa rakastan, joten en haaveile olevani japanilainen.
olin tulossa sanomaan suomalainen.. mutta kerta ei saa sanoa niin:
- sveitsiläinen
- tanskalainen
Vierailija kirjoitti:
Karibialainen tai hawaijilainen. Lähinnä ilmaston ja kasvillisuuden vuoksi. On ne ihan kauniitakin. Ja ruoka on varmasti hyvää!
Karibia tai havaijilainen ei kumpikaan ole maita.
Karibia on alue, joka koostuu useista maista, lähinnä saarivaltioista. Havaiji taas yksi Yhdysvaltojen osavaltioista.
Sveitsissä tuntuu asiat toimivan mallikkaasti... käsittääkseni sektion saa ihan kuka tahansa ketä ei alatiesynnytys kiinnosta, mamuja ei oteta... rikas valtio.... ehdottomasti SVEITSI!
Japanilainen. Niillä on niin kiehtova kulttuuri, ja jotenkin ihailen niitä ahkeria, kestäviä, kohteliaita, kaiken yhteisön puolesta uhraavia ihmisiä. Niin suuri määrä ihmisiä onnistuu elämään lähes täydellisessä järjestyksessä. Japanilaistytöt ovat mielestäni kauniita ja tyylikkäitäkin.
Hollantilainen. Rakastan Hollantia.
kanadalainen, sveitsiläinen tai tanskalainen
Ite en oo koskaan Norjassa käynyt, mutta norski haluaisin olla. Hyvät geenit ja rikasta porukkaa. Tai islantilainen