Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalainen haluaisit olla?

07.03.2017 |

Eli pakko vastata joku muu kuin suomi. En kelpuuta tylsiä vastauksia. Itse haluisin varmaan olla espanjalainen. Kauniit maisemat, kauniit naiset, kaunis kieli, hyvä ruoka. Ainoa miinus rikollisuus tosi suuri Latinomaissa. Muuten bueno!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä suomalainen ja talvella espanjalainen tai maltalainen.

Vierailija
42/66 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsenäinen maa, mutta valitsisin Saamelaisuuden. Luonnonläheisyys näin ulkoilmaihmisenä kiehtoo.

Jos Saamelaisuutta ei lasketa niin sitten olisin pitkänhuiskea Hollantilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australialainen

Vierailija
44/66 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iran, koska se on edistynein arabimaa nykyään! Rikas kulttuuri, naisten oikeudet hyvät, teknologian edelläkävijä ja mukavat ihmiset.

Vierailija
45/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen. Länsimaisen vapauden esitaistelija, teknologia- ja talousjohtaja. Paras maa maailmassa.

Mutta aika paska maa asua. 10v kokemus ja ikävä ei ole kuin maisemia ja palkkaa.

Lisäksi "minkä maalainen" ei ole sama kuin missä haluaisit asua. Amerikkalaisuudessa on sellainen vika, että on verovelvollinen yhdysvaltoihin muuallakin tienstuista tuloista. Verosopimuksilla estetään tuplaverotusta, mutta härdelli on kohtuullinen ja esim asuntokauppojen voitoista ulkomailla voi jenkille tulla ikäviä ylläreitä.

Vierailija
46/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iran, koska se on edistynein arabimaa nykyään! Rikas kulttuuri, naisten oikeudet hyvät, teknologian edelläkävijä ja mukavat ihmiset.

Ei ole arabimaa. Tiedoksi vaan. Pääkieli on farsi. Tuntemani Iranilaistaustaiset tyypit on itse asiassa olleet tosi hyviä tyyppejä, mutta maana kyllä kauhea.

Vierailija
48/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Etelä-Korealainen tietysti. Ei tarvitse perusteluja.

Etelä-Koreassa lukiolaisten normaali opiskelumäärä on 16 tuntia päivässä, itsemurhia tehdään eniten maailmassa, kauneusleikkauksia tehdään eniten maailmassa, anoreksia on yleistä, koska työhaastatteluissakin sinut saatetaan punnita, miehet joutuvat olemaan armeijassa 2 vuotta, sukupuolien epätasa-arvoisuus on teollistuneiden maiden suurin, vanhusten prostituutio on yleistä, koska hyvinvointivaltiota ja kunnollista eläkejärjestelmää ei ole, alkoholia kulutetaan enemmän kuin Suomessa, ihmissuhteita hallitsevat ikä- ja asemahierarkiat, et voi olla esim. sinua vanhemman ihmisen "ystävä". 

Vierailija
49/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenanmaalainen

Vierailija
50/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korealainen.

Vierailija
51/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin norjalainen, upea luonto ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
52/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Haluaisin olla intiaani. Tai jos en itse ole intiaani niin voisin ainakin mennä naimisiin intiaanin kanssa. He eivät asu yltäkylläisyydessä, mutta jokin siinä kiehtoo.. ihan hyvin voisin kuunnella ja katsella pitkin päivää vaikkapa tätä huilunsoittajaa  ;)

Vierailija
53/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti osaa kirjoittaa kansallisuuksia oikein? Vai onko tämä joku vitsi? Siis nämä Saamelainen, Pohjois-Korealainen yms.

Vierailija
54/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole arabimaa. Tiedoksi vaan. Pääkieli on farsi. Tuntemani Iranilaistaustaiset tyypit on itse asiassa olleet tosi hyviä tyyppejä, mutta maana kyllä kauhea.

Onhan se arabimaa! Oletko tyhmä?

Vierailija
55/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla irlantilainen, varsinkin näin Pyhän Patrickin päivänä.

Vierailija
56/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimi ei ole sama kuin arabi.

Vierailija
57/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ite olet!!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Arabiliitto

Vierailija
58/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ite olet!!

Selvä olin väärässä. Anteeksi erehdykseni

Vierailija
59/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua Pohjoisnavalla tai Grönlannissa.

Vierailija
60/66 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ite olet!!

Selvä olin väärässä. Anteeksi erehdykseni

Tuosta linkistä selviää että Iran EI kuulu Arabiliittoon eikä muutenkaan ole arabimaa.