Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ihan ok, jos lapsenvahti juo 3 puolen litran siideriä etukäteen ilmoittamatta

Vierailija
07.03.2017 |

ollessaan vahtimassa 4- ja 6-vuotiaita? Olin aika järkyttynyt, vaikkei hän nyt missään kännissä ollut, mutta silti? Onkohan ko. ihmisellä alkoholiongelma, jos ei yhtä iltaa voi olla juomatta - sitä iltaa, kun on lupautunut hoitajaksi? Miehen sisko kyseessä, ja miehen mielestä olen nipo.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Et ole nipo.

Vierailija
2/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok. Itse en antaisi lapsia hoidettavaks tollaselle tyypille.

Vierailija
4/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole nipo. Ja kälylläsi voi todellakin olla alkoholiongelma.

Vierailija
5/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta on täysin ok. Eihän tuollaisesta määrästä tule mitenkään juovuksiin, niin että olisi kykenemätön lasta hoitamaan.

Vierailija
6/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, edes kysyen. En siis ottaisi lapsenvahdiksi sellaista, joka juo alkoholia tai kysyy voiko juoda.

Vierailija
7/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku palkattu hoitaja olisi ollut niin sitten ei olisi OK.

Mutta jos kerran tutusta sukulaisesta kysymys niin en näkisi tuossa mitään ongelmaa. Ja olet siis sitä mieltä että muutaman siiderin juominen tarkoittaa että ihmisellä on alkoholiongelma? Eikö tuo nyt ole vähän ylireagointia, väitätkö että itse olet AINA vesiselvänä lasten kanssa, ettei edes siideriä saa juoda?

Vierailija
8/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nipo. Meillä löytyi joskus lapsenvahdin jäljiltä kaappiin piilotettuja tyhjiä tölkkejä. Raivostuin ihan tosissani.

Vierailija
9/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan ole nipo. Ja kälylläsi voi todellakin olla alkoholiongelma.

Voi olla, mutta voi olla myös ettei ole. Monet ihmiset kun ei näe kerta kaikkiaan mitään pahaa siinä jos tissuttelee muutaman, joten ei ole ollenkaan ymmärtänyt että täytyisi edes yrittää olla täysin selvin päin. 

Seuraavan kerran ap sanot että oletat että on täysin raittiina. Se voi olla miehen siskon mielestä nipoa, on minunkin mielestäni, mutta koska sinun lapsesi, sinä määräät tässä asiassa. Jos miehen siskolle ei käy täysraittius kun lapsesi on siellä, sitten toinen hoitopaikka.

Vierailija
10/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. En huolisi lapsenvahdiksi - mitä jos käy jotain ja lapsi (tai lapset) tarvii viedä vaikkapa sairaalaan, soittaako hän taksin tai ambulanssin? 

Vierailija
11/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olishan tuo vähän arveluttavaa. Toki asiaan vaikuttaa esim. pitkäkö oli vahtimiskeikka, eli imaisko puolitoista litraa siideriä (jonka prosentti oli mikä?) kahdessa tunnissa, kuudessa tunnissa vai kymmenessä tunnissa. Ja vahtimispaikan sijaintikin vaikuttaa, pitikö pysyä ajokunnossa vaiko eikö. Oliko paikalla muita aikuisia vaiko eikö. Että näistä kaikista riippuu miten roikkuu.

Vierailija
12/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoholiongelmalta haiskahtaa. Itse olisin selvästi hiprakassa tuosta määrästä ja jos muutenkin on vastuullista askaretta tulossa ja on alkoholia ottanut ennen sovittua...

Vierailija
13/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko hän sinun asunnossasi lapsia vahtimassa ja joi sinun jääkaapista ne siiderit vai oliko lapset hänen asunnossaan hoidossa ja hän omassa kotonaan joi muutaman siiderin?

Vierailija
14/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika olennaista olisi tietää, minkä ikäistä lasta täti oli vahtimassa?

Vierailija
15/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika olennaista olisi tietää, minkä ikäistä lasta täti oli vahtimassa?

Et sitten lukenut alotusta? Se on aika olennaista.

Vierailija
16/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin ettei ole. Tais jäädä viimeiseksi vahtikeikaksi tuo?

Vierailija
17/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. En huolisi lapsenvahdiksi - mitä jos käy jotain ja lapsi (tai lapset) tarvii viedä vaikkapa sairaalaan, soittaako hän taksin tai ambulanssin? 

Koska kaikilla on ajokortti ja auto aina käytössä? Vaikka juominen ei ole ok munkaan mielestä, on tää perusteluna todella typerä.

Vierailija
18/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollessaan vahtimassa 4- ja 6-vuotiaita? Olin aika järkyttynyt, vaikkei hän nyt missään kännissä ollut, mutta silti? Onkohan ko. ihmisellä alkoholiongelma, jos ei yhtä iltaa voi olla juomatta - sitä iltaa, kun on lupautunut hoitajaksi? Miehen sisko kyseessä, ja miehen mielestä olen nipo.

Mistä tiedät ettei voi olla yhtä iltaa juomatta? 

Vierailija
19/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei voi olla yhtä iltaa juomatta? 

Niinpä. Itse juon aika harvoin, mutta voisin hyvin tehdä tuon kuin ap:n lapsenvahti, ihan vain koska en tajuaisi ollenkaan että siinä olisi mitään pahaa jos otan muutaman. Voin töitä kotona tehdessänikin joskus ottaa muutaman hitaasti tissutellen eikä se mitään häiritse. Autoa minulla ei ole, joten se nyt ei ole mihinkään peruste että mitä sitten jos lapselle sattuu jotain - sitten soitetaan taksi tai ambulanssi, kiireellisyyden mukaan.

Vierailija
20/24 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oletetaan, että aina liikutaan autolla.

Ja kolme siideriä, missä ajassa? Vaikuttaa aika paljon humaltumiseen riipaseeko tunnissa vai monen tunnin sisällä.