Ketä äänestää kuntavaaleissa (Helsinki)?
Tärkein kriteeri on se, että sosiaalista asuintuotantoa vähennettään tai vähintäänkin suunnataan huonommille alueille. Ketkä tuota ajavat?
Kommentit (14)
Edellisestä hallituskaudesta, jossa "mestareina" hääräsivät demarit ja vihervassarit, ei ole kulunut kunnolla kahta vuotta. Tuon nelivuotiskauden Suomen talous kynti pohjamutia, ja työttömyys paheni vuosi vuodelta. Myös silloin tehtiin todella isoja leikkauksia lapsiperheitä, vähävaraisia ja eläkeläisiä todella rankasti kurittaen. Nyt tuo toiminta kielletään kolmasti.
Tämän joukkion hallituskausi päättyi täydelliseen epäonnistumiseen, jossa hallituksen kaikki keskeiset talous- ja työllisyystavoitteet jäivät valovuosien päähän tavoitteistaan.Kaiken kukkuraksi nämä herrat kaatoivat eduskunnan salissa omia esityksiään.
En tiedä, onko niin äärettömän tekopyhää ja historiatonta retoriikkaa ollut koskaan millään muulla oppositioryhmällä kuin nykyisillä! Ala-arvoista ja vastenmielistä kerta kaikkiaan!
uh? täh? melkoiset alkuehdot.
En oikein ymmärrä miksi tuollaista vaadit mutta ehdotan että äänestät vihreitä. Heillä tuppaa olemaan elämästävieraantuneimmat ja epäkäytännöllisimmät ja veronmaksajille kalleimmat utopiat.
Vaalikoneiden pitäisi aueta kohtapuoliin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi tuollaista vaadit mutta ehdotan että äänestät vihreitä. Heillä tuppaa olemaan elämästävieraantuneimmat ja epäkäytännöllisimmät ja veronmaksajille kalleimmat utopiat.
Eikö vihreät nimenomaan kannata seka-asumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vihreät nimenomaan kannata seka-asumista?
Vain niin kauan kuin niitä sekoja ei ruveta asuttamaan vihreiden suosimille alueille. Itähelsinki ei ole vihreiden ydinkannatusaluetta.
Vihreitä äänestämällä saatte suurmoskeijan Helsinkiin. Se "rukoilu" kuuluu myös hyville alueille.
Aion äänestää kristillisiä. Mulla on mietinnässä yks nuorehko mies vs. pari vanhempaa naista. Saatan tällä kertaa äänestää miestä. Minusta kristilliset saattaa tällä kertaa olla paras puolue. Olen niin kyllästynyt näihin muihin.
Mäkin äänestän kristillisiä. Ne ei varmaan kannata mitään suurmoskeijoita.
Mä äänestän vihreitä ja naista. En tiiä ketä ja pakotan ainakintoisen mun lapsista äänestää vihreitä.
No ei ainakaan Persuja tai Vihervassareita. Itse äänestän jotain sitoutumatonta tai kristillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin äänestän kristillisiä. Ne ei varmaan kannata mitään suurmoskeijoita.
Kannattaako Kristillisiä äänestää?
Sunnuntaista 2.4.2017 alkaa hiljaisen viikon loppuun ulottuva ns. syvä paastonaika. Siksi päivää on sanottu kärsimyksen sunnuntaiksi.
Kärsimyksen sunnuntain messuissa kuljetaan turvapaikanhakijoiden ja muiden kärsivien rinnalla. Osassa messuja myös luetaan turvapaikkaa hakeneiden saamia kielteisiä päätöksiä esimerkiksi saarnan yhteydessä.
http://www.espoonseurakunnat.fi/web/nyt/tapahtumat/-/asset_publisher/d5…
Äänestän kristillisiä. Löysin jo ehdokkaankin.
Ajattelin, että kokeillaan nyt noitakin. Ei ole oikein muitakaan vaihtoehtoja.
Ehdotuksia?