Jos sukupuolielimesi menisi rikki, haluaisitko kuolla?
Jos sukupuolielimistäsi häviäisi tuntoa tai niihin tulisi jotain toiminnallisia ongelmia niin haluaisitko kuolla?
Kommentit (56)
En haluaisi. Ei minulla ole kyseiselle elimelle ollut koskaan varsinaista käyttöä, joten asialla ei ole suurta merkitystä.
Www.vauva.fi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on aika rikki gynekologisten leikkausten vuoksi, ei toimi kunnolla. Monellakin on ongelmia esim. vulvodyniaa. Klitoriksen menettäminen tästä nyt vielä puuttuisi, jos sen menettämisen kokisin olisin surullinen, mutta yrittäisin löytää jonkun muun keinon saada korvaavan orgasmin ja se voisi olla aika mielenkiintoistakin. Miettikää nyt, voi olla aika kova paikka loppupeleissä olla silmitysten kuoleman kanssa, ja sadat ihmiset on oppineet elämään ilman jalkoja, käsiä, paksusuolta, ympärileikattuina jne jne.
mitä gynekologisia leikkauksia sinulle on tehty ja miten ne on rikkoneet alapääsi? miksi olet mennyt niihin?
Syövän vuoksi, enpä halua lähteä kertomaan tarkemmin millaisia
Häpyhuulet poistettu
Kyllä, minut saisi vaikka ampua heti.
M25
No jos heräisin aamulla ja joku olisi käynyt silpomassa minut salaa yöllä, niin varmasti ensialkuun haluaisin kuolla, koska olisin niin kipeä. Jos mulle tulisi joku paha vamma alapäähäni, pyrkisin päästä korjausleikkaukseen. Ajatus loppuelämästä ilman (tyydyttävää) seksiä kuulostaisi erittäin masentavalta.
Moni mies varmaan haluaisi ja paljon harvempi nainen.
Naisilla ei ole varsinaista kastraatiopelon vastinetta ja naisia ei uhata tai pelotella sukuelimiin kohdistuvilla rangaistuksilla tai hyökkäyksillä. Miten tätä muuten selittäisi kuin siten, ettei naisille se alue ole niin tärkeä?
Ja jos vähän vitsaillaan niin naisillahan se on jo valmiiksi halki.
Ei vaikuttaisi itseen ollenkaan. Tai no v*tuttaisi kun ei pysty masturboimaan. Seksiä en muutenkaan saa m26
Eipä tuo pissimistä kummemmassa käytössä ole ollut joten aiwan sama.
Parikymppisenä varmaan olisin halunnut kuolla, mutten enää paljon seksiä eri naisten kanssa harrastaneena viisikymppisenä. Vanhuus ja impotenssi yleensä tulevat yhdessä. En minä silti siitä vapaaehtoisesti olisi valmis luopumaan ikinä.
Aluksi halusin, nyt alan tottua. Gynekologinen leikkaus syynä.
Tärkein suupuolielimeni on aivot, ne on kunnossa. P*llu meni jo rikki esikoisen synnytyksessä. Mutta seksielämäni on ihan kunnossa, kiitos aivojen ja ihanan kumppanin.
No en tietenkään. Ei se nyt sentään niin tärkeä asia ole! Ihminen pystyy varsin hyvin elämään ilmankin seksiä.
Kyllä. Hautausmaathan ovat väärällään itsemurhan tehneitä impotentteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos sukupuolielimistäsi häviäisi tuntoa tai niihin tulisi jotain toiminnallisia ongelmia niin haluaisitko kuolla?
En. Eihän tuolla mulkulla nytkään ole muuta käyttöä kuin kuseminen.
Pillua en saa ikinä.
En tietenkään haluaisi kuolla, seksi ei ole minulle juuri ollenkaan tärkeää ja maailma ja elämä on täynnä paljon mielenkiintoisempia asioita. Välillä minua jopa ihmetyttää miten joillekin seksi voi olla elämän tärkein asia, eikö se alka kyllästyttää jo siinä vaiheessa kun sitä pari vuotta on harrastanut.
Kyllä :/ ja se on rikki pahasti.. kiitos gyne..
Syövän vuoksi, enpä halua lähteä kertomaan tarkemmin millaisia