Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertomuksia vainoavista ihmisistä..

Vierailija
07.03.2017 |

Onko täällä ketään henkilöä, jota olisi vainottu todella pahasti? Että joku olisi tullut oven taakse jatkuvasti, soitellut kymmeniä kertoja, tullut työpaikalla tmv.. Itselläni oli elämässä vaikea henkilö, mutta pääsin pitkän tappelun jälkeen ainakin hetkeksi eroon. Kuitenkin ahdistaa, että mitä keksii seuraavaksi.
Olisi siis ihan mielenkiintoista ja ehkä myös terapeuttista kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tämmönen, tosin sen takia että olin psykoosissa. Olin vakuuttunut että mun uhri tarvitsee multa apua, ja soitin hänelle poliisit tarkistamaan hänen kotitilanteensa. Hän suuttui siitä minulle, ja lähetti kaverinsa mun oven taakse hakkaamaan mut. Tein tästä oman ketjun siis. Hävettää että toimin noin, tiedän etten tee tollasta lääkkeiden kanssa. Oon vaan tosi surullinen että tilanne päättyi noin ja sain hullun maineen. Oon iloinen etten oo psykoosissa enää, mutta nyt ei oo kavereitakaan eikä ketään kenen kanssa keskustella; ihmiset pelkää mua. En oo epätoivoinen vielä kuitenkaan. Oon perus positiivinen loppujen lopuksi, ja hypomania tuo kivan olon.

Vierailija
22/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaisten kanssa joudut kuseen tavalla tai toisella, niin alkavat vainoamaan.

Kokemusta on.

Mietityttää vain hieman, että kuka täysipäinen tuollaista "työtä" oikein tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla usein puheenaiheena oleva bloggaaja on tällainen vainoaja. (Saanut mm. lähestymiskiellon kun uhkaili ja häiriköi uhriaan).

Nyt alkoi kiinnostelemaan kuka tämä mahtaa olla?

Vierailija
24/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon 15 vuoden stalkkaamisesta, joka sisälsi kaikki naapuripaikkakunnalle tulemiset, jossa olin siis töissä. Mies saaattoi jopa soittaa, että on kaupan edessä katsomassa kun olen töussä. Tai että on kotipihani edessä, kun olen töissä. Yririn olla huomioimatta mitenkään, mutta se vaan pahenti tilannetta. Lopulta aloin huutamaan ja kiljumaan pihassaani kovaa kun mies ajeli autolla perässäni ovelle asti ja astui ulos. Saman tein kaupassa kun luuli ilm.että sielä en kehtaa. Sen jälkeen en ole nähnyt. 

Vierailija
25/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hullu nainen seuraili mua. Tuli aina juttusille jos olin ulkona. Asui naapuritalossa.

Kun muutin ja heräsin aamulla aikaisin uudessa talossa ekaa kertaa. Menin parvekkeelle tupakalle. Kello oli kuus aamulla. Pihalla näin että narkkari mt lumppu seisoi sateessa ja tuijotti talon ikkunoita. Näytin keskaria.

Iltapäivällä tuli vastaan kun menin kauppaan. Osoitin sormella ja nauroin. Ei näkynyt sen jälkeen.

Vierailija
26/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viranomaisten kanssa joudut kuseen tavalla tai toisella, niin alkavat vainoamaan.

Kokemusta on.

Mietityttää vain hieman, että kuka täysipäinen tuollaista "työtä" oikein tekee?

Kellään täysipäisellä ei ole työnimikkeenään "Vainoaminen". Vain psykopaatti narsistilla. Mee hoitoon sinne omalle suljetullesi.

Vierailija
27/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta vainosi. Välillä oli taukoja kun oli skitsofrenian takia hoidossa tai paremmassa kunnossa. Lähetteli kirjeitä kyllä myös sairaalasta. Soitin jopa suljetulle ja keskustelin omahoitajan kanssa miten saada loppumaan. Poliisit kävi jututtamassa ja yhteiset tuttavat. Ei auttanut mikään. Istui mm pari-kolme joulua huoltoaseman pihalla, mistä näkyi suoraan asuntoni ikkunaan/ovelle. Päivysti työpaikalla ja ympäristössä. Seisoskeli asuntoni alaovella. Sitten joku oli sanonut että olen kuollut niin oli jonkin aikaa hiljaista kunnes kävi vanhempieni yrityksessä kyselemässä. En ikinä oikein pelännyt tyyppiä vaikka umpihullu olikin ja olisi kyllä voinut tehdä vaikka mitä mutta minulla oli henkinen yliote enkä suostunut pelkäämään. Rajoitti ja ahdisti kuitenkin tosi paljon. Jotenkin onnistuin syyllistämään myös itseni ja jälkeenpäin vasta tajunnut koko kauheuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi