Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä seksuaalinen kemia ihan väärän ihmisen kanssa

Vierailija
07.03.2017 |

Miten saan sen torjuttua? En haluaisi tuntea tällaista vetoa, kun on oma ihana aviopuoliso. Enkä halua pettää. Mutta tosiaan koen aivan sietämätöntä kemiaa erään kollegamiehen kanssa. En edes tiedä onko se molemminpuolista vai koenko sitä yksin. Aivan naurettavaa, mutta haluan häntä ihan hulluna. Kaiken lisäksi ko 'väärä' mies on paljon vanhempi, ruma ja itse asiassa melko lailla tyhmä kuin saapas ja ihan eri maailmasta kuin minä. Äh. Auttakaa hallitsemaan näitä hulluja fantasioitani, oletteko selvinneet ikinä vastaavasta ongelmasta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sikamiehesi ja ota komistus tietenkin

Vierailija
2/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on komistus ja fiksu ja vieras mies se ruma ja tyhmä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kemia :D

Vierailija
4/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on komistus ja fiksu ja vieras mies se ruma ja tyhmä...

Ap

Heh heh.

Vierailija
5/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Anna olla vaan, välttele kemiamiestä jos siltä tuntuu. Ajatuksissa tai tunteissa ei ole mitään väärää eikä niitä ole pakko toteuttaa mitenkään.

Vierailija
6/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti haluaisit paukuttaa sen kanssa ? Olet pöpi. Tai muuten vaan vajaa.

Vierailija
7/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikka.

Selittää jotain aivan hullua.

Hormonit sekaisin tai MT-POTILAS

Vierailija
8/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kemiasta! Kyllä pitkässä suhteessa voi välillä hullaantua jostain toisesta. Se piristää arkea ja saa kuvitella ihania fantasioita mielessä.. Ja mitään pahaa ei tapahdu kun pidät sen vain omana tietonasi. Kyllä se tunne jossain vaiheessa hiipuu itsestään ja sitten voit naureskella itsellesi että mitä *** tässä kaverissa oikein näit! Ja ennen kuin se tunne loppuu niin saat nauttia ihanasta energialatauksesta joka saa olon nuoreksi ja kauniiksi:)

Vierailija
9/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Haluan miestä, joka on monella tapaa aivan väärä ja kaiken lisäksi vielä ärsyttäväkin. Pelkään, että omat tuntemukseni paistavat naamastani kilometrin päähän, kun en vaan voi tälle mitään, vaikka olen yrittänyt takoa järkeä päähäni.

Vierailija
10/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne täällä. Haluan miestä, joka on monella tapaa aivan väärä ja kaiken lisäksi vielä ärsyttäväkin. Pelkään, että omat tuntemukseni paistavat naamastani kilometrin päähän, kun en vaan voi tälle mitään, vaikka olen yrittänyt takoa järkeä päähäni.

Tätä mäkin pelkään. Olen surkea peittämään tunteitani muutenkin ja ihan varma, että sekä ko mies on huomannut ja kaikki muutkin.

Osa kommentoijista ei ole tainnut kokea hullua kemiaa, kun pitää pöpinä sitä, että haluaisi 'huonompitasoista' miestä kuin oma mies on. Eihän himossa mitään logiikkaa olekasn enkä tietenkään sitä toista miestä haluaisi mihinkään oikeaan suhteeseen. Haaveilen pelkästä eläimellisestä seksistä. Äh...

Ap

Vierailija
11/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se muuten tuntuu minulla aina kulkevan käsi kädessä kemian kanssa, että se toinen tuntuu aluksi jotenkin poikkeuksellisen ärsyttävältä. Jos on ihan neutraalia, niin ei ole kemiasta pelkoakaan.

Vierailija
12/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, tuntenut järjetöntä vetoa työkaverimiestä kohtaan jo monta kuukautta! Hän ei tosin ole ruma eikä tyhmä mutta ei sellainenkaan jonka kanssa harkitsisin suhdetta. Olen varattu enkä aio pettää miestäni mutta tämä tunne on ihana ja kamala samaan aikaan! Pöksyt kastuu kun näen vilauksen hänestä, en tiennyt tällaista voivan ollakaan. Todella vaikeaa pysyä coolina, lisäksi mies on tunnustanut tuntevansa vetoa minuun. Uskollisuuteni joutuu todelliseen testiin...

Vierailija
13/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, tuntenut järjetöntä vetoa työkaverimiestä kohtaan jo monta kuukautta! Hän ei tosin ole ruma eikä tyhmä mutta ei sellainenkaan jonka kanssa harkitsisin suhdetta. Olen varattu enkä aio pettää miestäni mutta tämä tunne on ihana ja kamala samaan aikaan! Pöksyt kastuu kun näen vilauksen hänestä, en tiennyt tällaista voivan ollakaan. Todella vaikeaa pysyä coolina, lisäksi mies on tunnustanut tuntevansa vetoa minuun. Uskollisuuteni joutuu todelliseen testiin...

Kiusaus voi olla suuri vaikka kuinka olisi uskollinen ja "kunnollinen" nainen.. Tavallaan ihanaa mutta kyllä mulle tulisi vähän huono omatunto vastaavassa tilanteessa vaikka en lähtisikään ylittämään rajoja.. Miten sä olet reagoinut tämän vieraan miehen tunteenpaljastuksiin? Arvaako hän ettei se ole aivan yksipuolista?

Vierailija
14/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaus voi olla suuri vaikka kuinka olisi uskollinen ja "kunnollinen" nainen.. Tavallaan ihanaa mutta kyllä mulle tulisi vähän huono omatunto vastaavassa tilanteessa vaikka en lähtisikään ylittämään rajoja.. Miten sä olet reagoinut tämän vieraan miehen tunteenpaljastuksiin? Arvaako hän ettei se ole aivan yksipuolista?

No osasin juuri ja juuri pysyä pöksyissäni, en suoraan kertonut miten kuumana käyn häneen mutta taisin sanoa jotain että jos en olisi varattu niin meillä voisi olla jotain. Yritän nykyään vältellä häntä sillä uskon sokeankin näkevän sen vetovoiman ja en osaa olla iisisti hänen lähellään...

Vierailija
15/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella tapaa väärä, voisitko hieman selväntää, että millä tavalla väärä?

Tuntuuko muuten tunteiden kieltäminen ja itsepetos jotenkin hyvälle?

Vierailija
16/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä jotain positiivista pitää löytää, niin mies voi olla vanha, ruma, tyhmä kuin saapas ja kuitenkin saada varatun naisen harkitsemaan pettämistä. Miehen ei siis kannata luopua toivosta.

Vierailija
17/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jossain pikkujoulussa, kun saa muutaman drinksun naamariin , kuinka voi pidätellä itseään ettei hyökkää oitis kimppuun :P :P pöksyissä vaan lorina käy ja sukat pyörii jaloissa.

Vierailija
18/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää haluat ja hänen rakkauttaan . Se asettuu kun tiedostat että sinulla on siinä nyt ongelma. Vaikuttaa isolta ongelmalta. Juttele tästä loputtomiin luotettavassa seurassa . Miestäsi älä loukkaa tunnustuksillasi se on sinun soppa pelkästään.

Vierailija
19/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis haluat olla tunteettomassa, suhteessa ja päätyä johonkin "järkiratkaisuun"

Mikä teitä ämmiä oikeen vaivaa? Minä haluaisin miehenä parisuhteen naiseen, jossa naisen pöksyt kastuu, kun hän vain näkee minut. Ja kyllähän mulla olikin sellainen suhde muutama vuosi takaperin.

Vierailija
20/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioi siitä ja tyydytä samalla itsesi. Kun olet lauennut jatka fantasiaa ja kuvittele että nyt se jäte makaa tyydytettynä sun vieressä ja haluaa jutella. Jatka edlleen, että se rakastuu ja haluaa kertoa sun miehelle. Mulla toi auttaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä