Miten äitiyspakkauksessa voi olla kondomeita?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Standardikoko sopii kaikille. Pienimunaisen kanssa on vain varottava, ettei luiskahda pois paikoiltaan. Isomunainen taas tulee palauttaa takaisin maanpinnalle vaikka kiskaisemalla kumi ukon päähän ja kysymällä, onko sen kulli tosiaan isompi kuin sen pää.
T. Kokenut nainen, joka on myös kuullut yhtä sun toista kitinää kondomin käytöstä. Onneksi nykyinen kumppani on aikuinen mies
Nimenomaan näin. Kondomi menee kyllä kaikkien penisten päälle, mutta on sekin totta, että jos penis on iso, niin isompi kumi tuntuu vähän miellyttävämmältä. Lähinnä itsetuntoa kohottaakseenhan noita isoja kumeja kuitenkin ostetaan, eikä mukavuuden takia. Itse ainakin tykkään jossain määrin kondomin puristuksesta, mutta en tykkää siitä kuinka terskani ei pääse kunnon mittoihin puristuksen takia.
Kaksi olen synnyttänyt minäkin. Molemmista jälkivuoto loppunut sen kahden vuorokauden aikana mitä sairaalassa olin. Eikö kropan palautuminen kestä n. Vuoden? Sekö pitäisi olla ilman, vaikka kokisi itse olevansa jo valmis seksiin?