Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äitiyspakkauksessa voi olla kondomeita?

Vierailija
07.03.2017 |

Ei kaikilla oo saman kokoinen varustus

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut ihan ok, mutta liukuvoide? Ikinä ollut tarvetta liukuvoiteelle, olenko joku poikkeus?

Meillä seksielämä palasi kuvioihin kun synnytyksestä oli alle viikko. Kyllä se loukkari oli ihan mahtava siinä vaiheessa apuna kun omat hormonit oli vielä sekaisin. Liukkari ei ole välttämättön vaan enemmänkin miellyttävä lisä. Aika harvan sitä varsinaisesti tarvitsee, mutta kyllä se voi saada seksin tuntumaan vielä paremmalta. Kondomien kanssa monesti myös suositellaan liukkaria, kun ne voi kuivattaa naisen paikkoja ka silloin hajoamisriski on suurempi.

Siis alle viikko synnytyksestä ja mies jo lykki vauva-aukosta sisään??

iu.

No eipä tehnyt kipeää, oli ihan yhtä hyvää seksiä kun yleensäkin, tosin synnytys oli mennyt tosi hyvin ja tikkejä oli vaan pari eikä nekään ollut kuulemma välttämättömiä. Meillä se olin minä joka olisin halunnut seksiä heti ja mies suostui vasta 5/6pv synnytyksen jälkeen.

Eihän siinä oo jälkivuotokaan kerennyt vaimentua.. saati paikat palautua. En suostuisi koskemaankaan jos olisin mies. Olen kaksi synnyttänyt ihan tiedoksi ennenkuin kerkeät kysyä.

Kaksi olen synnyttänyt minäkin. Molemmista jälkivuoto loppunut sen kahden vuorokauden aikana mitä sairaalassa olin. Eikö kropan palautuminen kestä n. Vuoden? Sekö pitäisi olla ilman, vaikka kokisi itse olevansa jo valmis seksiin?

Vierailija
42/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Standardikoko sopii kaikille. Pienimunaisen kanssa on vain varottava, ettei luiskahda pois paikoiltaan. Isomunainen taas tulee palauttaa takaisin maanpinnalle vaikka kiskaisemalla kumi ukon päähän ja kysymällä, onko sen kulli tosiaan isompi kuin sen pää.

T. Kokenut nainen, joka on myös kuullut yhtä sun toista kitinää kondomin käytöstä. Onneksi nykyinen kumppani on aikuinen mies

Nimenomaan näin. Kondomi menee kyllä kaikkien penisten päälle, mutta on sekin totta, että jos penis on iso, niin isompi kumi tuntuu vähän miellyttävämmältä. Lähinnä itsetuntoa kohottaakseenhan noita isoja kumeja kuitenkin ostetaan, eikä mukavuuden takia. Itse ainakin tykkään jossain määrin kondomin puristuksesta, mutta en tykkää siitä kuinka terskani ei pääse kunnon mittoihin puristuksen takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan