Tämä on ahdistava palsta, nuorten naisten haukkuminen on riistäytynyt käsistä
Älkääkä sanoko että täällä haukutaan kaikkia. Viime aikoina 20-vuotiaiden naisten haukkuminen on mennyt ihan överiksi. Parikymppiset saa vapaasti leimata aivottomiksi ja tyhmiksi bimboiksi jonkun yhden julkisuuden hakuisen tosi-tv tyypin perusteella. Viittaan siis tuohon au pair Monaan.
Miltä itsestäsi tuntuisi jos oma ikäryhmäsi olisi samalla tavalla suoranaisen halveksunnan kohteena?
Kommentit (42)
Kaikki saa haukut niskaan, niin nuoret kuin vanhat.
Suuret ikäluokat kuitenkin taitavat olla suurin syntipukki ;)
Taitaa olla vain yksi katkera, joka haukkuu. Miehensä lemppasi nuoremman vuoksi ja nyt oksentaa pahaa oloaan tänne. Ei kannata välittää.
Vanhuksiahan täällä vasta haukutaankin, etenkin naisia! Mummot sitä, mummot tätä - aina ne tekee kaiken väärin ja on nuorempien tiellä. Ja tosiaan, niin kuin tuossa edellä todettiin, kaiken pahan alku ja juuri on av:n mukaan suuret ikäluokat. Alas jyrkänteeltä vaan, niin jopa alkaisivat asiat sujua ja maailmassa olisi kaikki hyvin!
Valtaosan kyseisistä aloituksista syytää yksi ja ainoa ihminen.
Kukaan normaali ihminen ei pidä tietyn ikäisiä ihmisiä ääliöinä. :)
Vierailija kirjoitti:
Teit sitten juuri niin kuin AP kielsi. Eukkopaha, ei tule luetunymmärtämisestä enää mitään.
Kuinkahan paljon myös vanhempia naisia on haukuttu? Kurpiksi, jotka 50-vuotiaina pitäisi hävittää, naiset vanhenevat nopeammin, naisen parasta päivää menee 35-vuotiaana ohi jne. Ei olisi asiallista yleistää kaikkia 20-vuotiaita tyttöjä bimboiksi myöskään. Naista halventavia kommentteja on minusta enemmän, kuin miestä halventavia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksiahan täällä vasta haukutaankin, etenkin naisia! Mummot sitä, mummot tätä - aina ne tekee kaiken väärin ja on nuorempien tiellä. Ja tosiaan, niin kuin tuossa edellä todettiin, kaiken pahan alku ja juuri on av:n mukaan suuret ikäluokat. Alas jyrkänteeltä vaan, niin jopa alkaisivat asiat sujua ja maailmassa olisi kaikki hyvin!
No en oo estämässä, oispahan töitä myös meillekin ;)
Eiköhän vaan tuo ikiskin ole oikeasti naiseton, keski-ikäinen, katkera mies. Syytää vihaansa ja katkeruuttaan vuoroin nuorten, vuoroin vanhojen naisten niskaan.
Hän on kestohörhö, jonka tunnemme nimellä Ikis.
Ei niitä nuorten haukkujia oikeasti monta ole. Ylläpito ei vaan jostain syystä tälle eräälle anna banneja. Suljetuilla osastoillakin voi käyttää nettiä. Harmi, kun se näkyy niin selvästi juuri tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit sitten juuri niin kuin AP kielsi. Eukkopaha, ei tule luetunymmärtämisestä enää mitään.
Eukkopaha? Minä olen 35 v.
Mutta oma ikäluokkanihan juurikin on ankaran arvostelun ja haukkumisen kohteena päivittäin. Vanhempia naisia (ja anoppeja) syytetään koko ajan ja kurpaksi kutsutaan tämän tästä. Jopa niin usein jo, etten enää edes kiinnitä siihen varsinaista huomiota. Naisia dissataan kaiken ikäisenä. Myös naisten itsensä toimesta.
Melkein voin jo väittää, että miehet haukkuvat naisia vähemmän.
Naisilla on miehiä merkittävästi huonompi yleistieto ja tiedot politiikasta ja monia ei kiinnostakaan. Kyllä sellaista kulttuuria voi kritisoida tai ihmetellä ääneen.
- Tutkimuksen yhteydessä selvisi, että esimerkiksi Turussa ammattikoulujen parturi-kampaajalinjojen naisopiskelijoilla on järkyttävän heikot tiedot politiikasta. On olemassa naisten alakulttuureja, joissa valta ja politiikka eivät kiinnosta, oikeusministeri Tuija Brax (vihr.) ihmetteli.
Olen monta kertaa pyytänyt ylläpidolta, että ns. Ikis bannattaisiin täältä pois. Olen kysynyt, sallisitteko samanlaisen vihakampanjan jotakin muuta ihmisryhmää kohtaan. Mutta ei auta, vaan täällä se onneton vapaasti riehuu päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vaan tuo ikiskin ole oikeasti naiseton, keski-ikäinen, katkera mies. Syytää vihaansa ja katkeruuttaan vuoroin nuorten, vuoroin vanhojen naisten niskaan.
Näin minäkin luulen. Yhteen aikaan täällä oli ihan joka päivä keski-ikäisiä naisia ja näiden rupsahtamista ruotivia ketjuja ja samalla setämiehen haaveita parikymppisistä naisista. Nyt nuo on loppuneet ja tilalla on tämä kampanja parikymppisiä vastaan. Lluulen että setämiehelle on viimeinkin kirkastunut että parikymppiset eivät ihan oikeasti ala hänen kanssaan mihinkään, ja äijä on siirtynyt purkamaan vihaansa nyt sitten näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oo estämässä, oispahan töitä myös meillekin ;)
Mitä tarkoitat? Eihän suurilta ikäluokilta työpaikkoja vapautuisi, eläkkeellähän ne jo ovat! Vai tarkoitatko että saisit töitä vanhusten jyrkänteeltä tuuppaajana?
Älkää huomioiko niitä keskusteluja, jotka teitä ahdistaa, Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä sanoko että täällä haukutaan kaikkia. Viime aikoina 20-vuotiaiden naisten haukkuminen on mennyt ihan överiksi. Parikymppiset saa vapaasti leimata aivottomiksi ja tyhmiksi bimboiksi jonkun yhden julkisuuden hakuisen tosi-tv tyypin perusteella. Viittaan siis tuohon au pair Monaan.
Miltä itsestäsi tuntuisi jos oma ikäryhmäsi olisi samalla tavalla suoranaisen halveksunnan kohteena?
Rehellisesti sanottuna ei miltään. Kuulun palstalla halveksittaviin ihmisiin, koska olen
- yli 50 v
- anoppi
- yksinhuoltaja
- suurituloinen
- työnantaja
- helsinkiläinen
- nainen
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin, koska en välittäisi yhtään ja minulla on hyvä itsetunto. Ilmeisesti toisin on "nuorilla kaunottarilla" ja heidän puolustajillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukkopaha? Minä olen 35 v.
Tsk, tsk, vuosikymmenen minua vanhempi ja nyt jo aivan seniili?
Siis en millään jaksa uskoa etteikö tuosta olisi vastuussa joku yksi hullu. Jostain syystä on hyvin hämmentäviä ihmisiä, joilla mahtuu päähän oikeasti vain yksi asia kerrallaan eikä ole mitään rajoituksia sille miten paljon siitä yhdestä ja samasta asiasta jaksetaan jauhaa. En edes lue sitä pskaa eikä kenenkään kannattaisi kommentoida ihme hyypiölle mitään.