Yli sadan hakijan joukosta loppusuoralle eli soveltuvuusarviointiin
Top 3 joukossa ollaan tai ehkä jopa top 2... kaksi tai kolme pääsi viimeisen vaiheen soveltuvuustesteihin. Puoli vuotta työttömyyttä takana, yli 40 hakemusta ja yli 10 haastattelua. Olisko nyt mun vuoro?! Pelkään pahinta ettei, silti toivon parasta! On tää työnhaku rankkaa 😢
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin.
Heti kun vaan työpaikan saan. -ap
Onnea! Itsellä työhaastattelu reilun viikon päästä, mutta taitaa olla vielä aika monta kilpailijaa enemmän... Toivotaan, että saat paikan!
On rankkaa! Eikä finaalipaikka paljon lohduta, vaikka pitäisi olla voittajafiilis jo siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
On rankkaa! Eikä finaalipaikka paljon lohduta, vaikka pitäisi olla voittajafiilis jo siitäkin.
Työnhaussa ei tunneta kakkos -tai kolmossijoja... niinpä 😞 -ap
Vain 40 hakemusta puolessa vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vain 40 hakemusta puolessa vuodessa?
On niitä vähän yli 40... ja toisekseen, en näe mitään järkeä roiskia hakemuksia joista tiedän heti että olen joko liian yli -tai alikokenut / koulututtautunut. Olen sentään päässyt yli 25% varmuudella haastatteluihin mikä on kai ihan hyvin. Se työpaikka vaan uupuu edelleen 😞. Ap
Sitä katoinkin, että hyvin oot silti haastatteluihin päässyt. 6
Jos on selkeästi ylikouluttautunut, mutta silti haluaisi sen työn, ei ehkä aina kannata mainita koulutuksestaan.
9: Pitäisikö valehdella ja jättää CV:ssä vaikka viisi vuotta kestänyt koulutus mainitsematta?
Mee töihin.