Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit laihduttaa *huokaus*

Vierailija
07.03.2017 |

Olen tässä vuosien varrella seurannut parin työkaverin laihdutustempauksia ja lopputulemana on ollut molemmilla lihominen entisestään. Itsellänikin on muutama ylimääräinen kilo ja siksi olenkin mielenkiinnolla seurannut mikä dieetti tehoaa - heti kun sellainen löytyy, aloitan itsekin.

Jutta Gustafsberg- dieetti oli suosittu muutama vuosi sitten. Kollegat pitivät taukoa vähän väliä, koska oli syötävä. Kaikenlaisia rahkapurkkeja ja proteiinipatukoita.

Sitten tuli jonkun pyramidihuijausketjun vitamiinit ja ym luonnontuotteet. Kalliilla ostettiin purkkeja ja käytiin jonkun luontaishoitajan luona.

Kesällä oli kokeilussa kaalikeittodieetti ja hajut toimistossa sen mukaiset.

Sitten oli karppauskokeilu ja leipä ja pasta olivat pannnassa jonkik aikaa.

Kaikkiin kuureihin heittäydyttiin valtavalla tohinalla ja aluksi paino putosi molemmilla pari kolme kiloa.
Sitten tuli risteily, etelänmatka tai jotkut kekkerit, jolloin mielihalut pääsivät valloilleen ja dietit loppuivat saman tien - kaikki oli menetetty, joten ei mitään väliä enää.

Kertokaa mitkä konstit ovat teillä oikeasti toimineet niin minäkin voisin yrittää! Nyt monet yritykset vierestä seuranneena, en kyllä ala mihinkään tiukkaan kuuriin, jota on mahdoton pitää paria viikkoa pidempää.
Olen aivan hämilläni kun välillä hiilihydraatit on kieltolistalla, välillä rasva.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti on paras laihdutusmenetelmä tai ainakin potku oikeaan suuntaan! Oikeasti. Sain kesällä noroviruksen eikä mikään ruoka pysynyt sisällä lähes kolmeen vuorokauteen. Ruoka etoi monta päivää vielä tuon jälkeen joten olin reilut 3 päivää nestemäisellä dieetillä eli jogurttia, rahkaa, keittoa jne. Paino putosi 5 kiloa tuon viikon aikana. Tuon jälkeen tajusin että hitsit miten hyvältä näytän 5 kiloa kevyempänä, ja päätin pitää painoni. Olin jonkin aikaa haaveillut noin 5-7 kilon pudotuksesta.

Pienensin tuon norovirusepisodin jälkeen ruoka-annokset yhdellä kolmasosalla enkä syönyt enää mitään klo 19 jälkeen. Ei siihen sen kummempia ihmedieettejä tarvittu. Syön proteiineja, hiilareita ja hyviä rasvoja kuten ennenkin eli en ole muuttanut ruokavalion sisältöä mutta pienempinä annoksina.

Vierailija
62/65 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on olevinaan jatkuvalla dieetillä, eli syö aina kevyen keittolounaan meidän kaikkien edessä ja selostaa ne kaikki vakifraasinsa että ei syö hiilareita mutta käy hakemassa kahvilasta munkin JA korvapuustin ruuan jälkeen kun kaikki muut eivät näe. Tai ainakin luulee niin ettemme näe. Mahansa paisuu paisumistaan, eikä ole raskaana. Vaikkei syö muka hiilareita ;D Keski-ikäinen nainen ja ylipainoa hänellä noin 15-20 kiloa. Ahmii nuo munkit ja korvapuustit aina sen jälkeen kun muut olemme lähteneet töistä kotiin, tai ainakin hän luulee että muut ovat lähteneet koska alkaa ahmimaan noita heti kun porukka hävinnyt näköpiiristä mutta olemme kaikki huomanneet että mikä tuon feikkidieetin kuvio on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sirt-dieetti ja pH-dieetti jo huomattu rahastukseksi kun niistä ei enää missään paljon puhuta?

https://roskatiede.wordpress.com/2016/07/26/sirt-dieetti-syrjayttaa-pal…

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Vierailija
64/65 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5:2 toimii mulla. Mulla on aina 2 päivää normaalia syöntiä, paasto, 3 normaalia ja paasto. Niinä normaaleina päivinä syön noin 900kcl ja paastopäivinä juon pelkästään nesteitä, vettä, omenatäysmehua, teetä yms. Oon jatkanut tätä nyt 5kk. Jos osuu joku juhla paaston kohdalle niin en jaksa välittää, yks päivä sinne tai tänne ei vaikuta lopputulokseen.

Sulla on pakko olla todeeeeeella paljon sitä vararasvaa että voit mennä 500kcal-900kcal tahdilla 5kk. Toihan on ENED ja sitäkään ei tulisi jatkaa kuin 2-3 viikkoa että laihdutus saadaan käyntiin. Itse laihdutan fatsecret appin kautta, toimii ihan hyvin mun tarpeisiin koska tarkoitus on laihduttaa 8kg (168cm, tavoite 67 -> 59 kg) mutta ei millään nopealla aikataululla. Kyse on siis ihan yksinkertaisesta kalorilaskusta sekä kulutuksen ja energiansaannin suhteesta. Appiin merkataan kaikki ruoat ja liikunta. Pyrin pitämään kokonaiskulutuksen aina alle 1500kcal, niinäkin päivinä kun liikun runsaasti. Tähän mennessä on lähtenyt 3kg ja kuukausi sitten tuon latasin. Mä en tosin merkkaa viikonlopun syömisiä ylös eli varmasti jos viikonloputkin eläisin kurinalaisesti niin painonpudotus olisi nopeampaa.

Vierailija
65/65 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ennen innostuin dieeteistä, mutta onneksi ihmiset sanoivat suoraan tällaiselle tietämättömälle, että paino tulee ryminällä takaisin kun dieettk loppuu.

Elämäntapamuutos ollut paras. Paljon virkeämpi olo ja enemmän odottaa innoissaan sitä virallista karkkipäivää 1 x viikossa :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi