Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan menee, että tämä hirveä tuska koiran 16v kuolemasta menee ohi? Näen joka yö unta ja tulen hulluksi

Vierailija
07.03.2017 |

Joka yö näen unta, että rakas koirani olisi taas täällä ja herään hirveään tuskaan. Koko elämäni oli hänen ympärillään kun olen työtönkin. Nyt vaan itken, kaipaan ja itken. Toisaalta yritän nukkua mahdollisimman paljon, koska silloin hän on yhä luonani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene ohi, koirasi jää sydämeesi ainiaaksi ikävän ja surun sekoituksen tunteena, joka kuitenkin hälvelee tuskattomaksi, sellaiseksi kaipaukseksi jonka kyllä kestät. Voimia <3

Vierailija
2/5 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun otin jonkin ajan kuluttua uuden koiran. Ei ehtinyt ajatella niin paljon vanhaa rakasta koiraa kun pennun kanssa riitti touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi mahdollisuus hakea unilääkkeitä ja jättää tämä maailma. En kestä kun kipu on myös ihan fyysistä. Tuntuu että sydäntä revittäisiin rinnasta.

ap

Vierailija
4/5 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin yli parissa viikossa. Toisaalta olenkin huvin koulutettu henkilö tuottavassa työssä yksityisen sektorin firmassa. Oon huomannut, ettei asiat muutu vesittelemällä.

Vierailija
5/5 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on läheinen ja läheisen menettämisestä seuraa suru. Sama on tapahtunut minullekin. Mutta kun suru muuttuu aikaa myöten, tulee päällimmäiseksi kaikki se hyvä jonka koira aina kykeni tuomaan. Sinulla on myös valveilla ollessasi kaikki mitä koirasi on antanut ja siitä tulee voimaa. Anna surun tulla ja olla, kyllä jaksat. Et ole kivisydän vaan elävä ja tunteva ihminen ja suret samalla kokonaista elämäntilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi