Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa väittää ettei raha tai maine tee onnelliseksi

06.03.2017 |

Ärsyttää niin paljon ihmiset ketkä jaksaa väittää tästä asiasta vastaan. Eikös se oo aika selvää, että raha tekee onnelliseksi. Saat ihan mitä vaan ja kenet vaan. Turha nyt sanoa että ei saa rakkautta. Miten niin muka sitä ei saisi? Voit iskeä jonku yhtä rikkaan kuin itse eli sillon ei ole kyse rahasta. Ja toinen ketä edes rakkaus kiinnostaa jos olis paljon rahaa.

Kommentit (22)

21/22 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä kysyy mikä se maine on. No ensinäkin maineen sinä luot itse. Tai mun mielestä se on sitä mitä haluat näyttää ulos päin muille ihmisille. Eli jos mä olisin miljonääri tekisin vaikka oman ohjelman jossa annan rahaa suoraan köyhille. Sillon mun maine kasvaisi ja se olisi hyvää mainetta. Ihmiset itkisivät ja kiljuisivat minut nähdessään. Kukin tyylillään, mutta kyllä mä ainakin nauttisin siitä, että ihmiset palvois mua ja pitäis myös hyvänä tyyppinä.

Vierailija
22/22 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi vähän enemmän rahaa, tulisin onnellisemmaksi. En vaadi paljoa, esim. nettona 1400€/kk olisi oikein hyvä määrä. Mitä maineeseen tulee... Itse kammoksun edes ajatusta, että nousisin vähääkään julkisuuteen. En todellakaan tahtoisi, että somessa ja juorulehdissä puitaisiin perhe- ja ystäväsuhteitani, lapsuutta ja nuoruuden hölmöilyjä, ihan kammottavasta olemuksesta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla