Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei koskaan käyttänyt tuttia tai tuttipulloa

Vierailija
06.03.2017 |

En ole tavannut muita tällaisia. Entäs teidän lapsenne?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on erillainen imemisen tarve. Kahdella ekalla se oli suuri. Tutti kelpasi vain ekalle. Vieroitin 8kk iässä kun alkoi öisim heräileen tutin perään. Ei jäänyt kaipaamaan. Tissiä olisivat imeneet yötä päivää.

Kolmasta ei kiinnosta edes rinta, paitsi sen aikaa että nopeasti täyttää vatsansa ja sylkee rinnan pois.

Pulloa ei ole juonut kukaan, viimeiselle ei ole edes tarjottu kun ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
22/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lasta. Viidelle kelpasi tutti ja -pullo. Kuopus ei huolinut kumpaakaan koskaan. Ei vaikka tuttipullossa oli äidinmaitoa. Tutti lensi saman tien. Imetin ja kauan. Liki 2 v. Minä, joka aina sanoin, etten ikinä imettäisi yli vuoden ikäistä. Kuopusta ennen pisin imetys oli 8kk. Neuvolassa terkkari kommentoi, että tässä tyypillinen rintalapsi, ei huoli muuta kuin rintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi lasta, joista kukaan ei huolinut tuttia. Yritettiin kyllä. Tuttipullosta yksi lapsi joi öisin vastasyntyneitten osastolla, kun joutui sinne kahdeksi viikoksi enkä voinut olla siellä imettämässä. Omaa maitoani hän kuitenkin pullosta sai. Kotiin päästyään lapsi ei enää pulloa huolinut, kun minä olin aina saatavilla.

Vierailija
24/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella oli tutti öisin/unilla muutenkin. Tuttupullosta joi varsinkin kodin ulkopuolella, kun pitkään hänen mielihuvi oli kaataa kaikki nesteet päälleen..

Tippalukollisista nokkamukeistakin lypsi sen veden paidalleen riemusta kiljuen xD

Toinen ei tuttia tarvinut ja alkoi juoda suoraan tavallisesta mukista. Jotenkin ei vaan tullut nokkamukia edes tarjottua, kun niin hyvin hoksasi sen hörppäämisen.

On menty vähän tarpeen ja fiiliksen mukaan näissä. Ei mitään suuria ideologioita taustalla.

Vierailija
25/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei meilläkään, eikä pottaa, eikä apupyöriä pyörässä. Kouluun meni suoraan yläasteelle.

No itseasiassa ei syönyt pullosta eikä tuttia, ei suostunut koskaan potalle vaan halusi pytylle, apupyöriä ei ollut koska aloitti potkupyörällä ja meni sillä pitkään ja siitä normipyörään.

Viimisestä lauseesta päättelen että sulle tää ottaa koville? En ymmärrä miksi, ihan normaalia.

Olet säkin...ilkeä.

On meilläkin nopampia tekijöitä, en viitsi mainita. Sia on ehkä kiustattu, tai muuteen otat tämn näin herkillä.

Vierailija
26/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästä nuorimmainen ei ole tarvinnut kumpaakaan.

Vierailija
27/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä tuttia tai pulloa pitää väkisin tuputtaa?

Sääliksi käy lapsia joille tupataan koko ajan tuttia ja pulloa.

Vierailija
28/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi ei huolinut kumpaakaan.

Vierailija
29/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, kellään ei käytössä tuttia eikä tuttipulloa.

Vierailija
30/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minunkaan 4 lasta koskaan ole käyttänyt tuttia tai tuttipulloa.

Eikös näin päin ole yleisempää kuin toisinpäin

Just samat samat tulin kirjoittamaan. Sen olisin vielä lisännyt että imettänyt olen 1,5-2v kutakin.

Vierailija
31/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäiseni ei syönyt tuttia tai tuttipulloa. Eikä kyllä peukaloakaan. Silti on avopurentaa oiottu. Kaksi muuta ovat syöneet tuttia, mutta ei tuttipulloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi