Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla vaaleat kulmakarvat

Vierailija
06.03.2017 |

Jos haluat näyttää huolitellulta, mutta luonnolliselta, värjää kulmakarvasi tai käytä värillistä kulmamascaraa (esim. NYX). Myös miehet voivat hyödyntää näitä keinoja, siinä ei ole mitään hävettävää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mielummin meikkaan kulmani semmosella puuterimaisella/geelimäisellä kulmavärillä, joka levitetään siveltimellä. Se värjätty väri oikeesti lähtee kulmista tosi nopeeta kun naaman kuitenki pesee väh. kaks kertaa päivässä.

Jos osaat tehdä kulmasi hyvin, niin hieno juttu! Usein kuitenkin ongelma on se, että puuterimainen/geelimäinen väri tarttuu ihoon eikä karvoihin, ja tämä saa kulmat näyttämään epäluonnollisilta ja tietyssä valossa niitä ei näy ollenkaan. Paras olisi pyrkiä siihen, että väriä on itse karvoissa eikä ihossa (kuten kulmamascaraa käytettäessä).

Kyllähän se tahtoisi ihoonki hieman tarttua, siksi loppusilauksena haron karvat ojoon ja värin nahasta semmosella harjalla, joka näyttää mascaraharjalta, mutta on pienempi. Ja tulee luonnollisen näköistä.

Ongelma kulmamascarassa on, että mun karvat tahtoo olla myös harvat. Joten kun väriä on tasaisesti joka puolella (ehkä myös hieman ihossa harvoissa kohdissa) niin näyttää, että ois kokonaiset kulmat. Kun ei kulmat kasva tuuheaksi luonnostaan niin pitää hieman kikkailla. Mihinkään kulmien tuuhennukseen en suostu, saan pärjätä sillä mitä geenit on suonut.

Vierailija
22/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään joskus, mutta välillä olen pitkiä aikoja värjäämättäkoska oikeastaan pidän siitä enemmän. Jos se jotakuta haittaa niin voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin värjäänkin. Mun kulmat ja ripset ei erotu ollenkaan ihosta jos en värjää ja kaikki ihmiset on sanoneet että mulle sopii paremmin värjätyt kulmat.

Vierailija
24/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat kulmakarvat näyttävät rumilta ja mauttomilta todella kalpeilla / vaaleapiirteisillä ihmisillä. Tekevät ilmeestä tosi suttuisen.

Olen todella kalpea, mutta hiukseni ovat hunajablondit. Vaalean ruskealla värjään kulmani ja hyvältä näyttää!

Vierailija
25/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukseni on vaaleat, samaten kulmat. Jos värjäisin kulmat, näyttäisin siltä että olen blondannut hiukset. Haluan näyttää luonnolliselta vaalealta elovenatytöltä. En myöskään rusketa itseäni. Toki nypin kulmat ja lampaan ne ojoon.

Vierailija
26/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuota vaaleanruskeaa väriä saa? Olen itse värjännyt aina tummanruskealla kulmat. Vaalea olen luonnostaan, pisamilla.

Vierailija
27/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä tuota vaaleanruskeaa väriä saa? Olen itse värjännyt aina tummanruskealla kulmat. Vaalea olen luonnostaan, pisamilla.

Käy kampaajalla värjäämässä, maksaa n. 10€ ja pysyy kauemmin kuin itsetehdyt.

Vierailija
28/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!!! Olen tosi vaalea ja ylpeä siitä! En halua näyttää turkkilaiselle. Viekää pois ne haisevat litkunne.

Vierailija
29/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haluutte näyttää mutuilta?

Vierailija
30/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://mitatahansa.blogspot.fi/2013/05/kulmien-varjays-kotona.html

Mä näytän aika samantyyliseltä kuin tämä tyyppi ilman kulmaväriä, siksi värjään. Eipä minusta näytä nuo jälkeen-kuvatkaan mitenkään epäluonnollisilta. Tykkään itsekin luonnollisesta ulkonäöstä eikä kestovärjäys tee musta epäluonnollisen näköistä.

Vierailija
31/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan vaaleat kulmat ja myös hiukset vaaleat. Laitan kulmiini väriä mutta huomattavasti vähemmän kuin nykyään jopa blondit laittavat. En ymmärrä miksi tehdä niin tummat ja voimakkaat kulmat jos blondit hiukset ja muutenkin vaaleat piirteet.

Vierailija
32/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä joku Nyxin myyntiedustaja?

Vierailija
33/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiihh! Tulee aina mieleen se eräs bloggaaja. Blond rivets tai jotain sinnepäin.

Vierailija
34/34 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vanha kunnon kulmakynä? Sitä voi aina teroittaa ja kynä kestää kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi