Te, joilla vaaleat kulmakarvat
Jos haluat näyttää huolitellulta, mutta luonnolliselta, värjää kulmakarvasi tai käytä värillistä kulmamascaraa (esim. NYX). Myös miehet voivat hyödyntää näitä keinoja, siinä ei ole mitään hävettävää.
Kommentit (34)
Värjään joskus, mutta välillä olen pitkiä aikoja värjäämättäkoska oikeastaan pidän siitä enemmän. Jos se jotakuta haittaa niin voivoi.
Niin värjäänkin. Mun kulmat ja ripset ei erotu ollenkaan ihosta jos en värjää ja kaikki ihmiset on sanoneet että mulle sopii paremmin värjätyt kulmat.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat kulmakarvat näyttävät rumilta ja mauttomilta todella kalpeilla / vaaleapiirteisillä ihmisillä. Tekevät ilmeestä tosi suttuisen.
Olen todella kalpea, mutta hiukseni ovat hunajablondit. Vaalean ruskealla värjään kulmani ja hyvältä näyttää!
hiukseni on vaaleat, samaten kulmat. Jos värjäisin kulmat, näyttäisin siltä että olen blondannut hiukset. Haluan näyttää luonnolliselta vaalealta elovenatytöltä. En myöskään rusketa itseäni. Toki nypin kulmat ja lampaan ne ojoon.
mistä tuota vaaleanruskeaa väriä saa? Olen itse värjännyt aina tummanruskealla kulmat. Vaalea olen luonnostaan, pisamilla.
Vierailija kirjoitti:
mistä tuota vaaleanruskeaa väriä saa? Olen itse värjännyt aina tummanruskealla kulmat. Vaalea olen luonnostaan, pisamilla.
Käy kampaajalla värjäämässä, maksaa n. 10€ ja pysyy kauemmin kuin itsetehdyt.
EI!!! Olen tosi vaalea ja ylpeä siitä! En halua näyttää turkkilaiselle. Viekää pois ne haisevat litkunne.
Miksi te haluutte näyttää mutuilta?
http://mitatahansa.blogspot.fi/2013/05/kulmien-varjays-kotona.html
Mä näytän aika samantyyliseltä kuin tämä tyyppi ilman kulmaväriä, siksi värjään. Eipä minusta näytä nuo jälkeen-kuvatkaan mitenkään epäluonnollisilta. Tykkään itsekin luonnollisesta ulkonäöstä eikä kestovärjäys tee musta epäluonnollisen näköistä.
Itselläni ihan vaaleat kulmat ja myös hiukset vaaleat. Laitan kulmiini väriä mutta huomattavasti vähemmän kuin nykyään jopa blondit laittavat. En ymmärrä miksi tehdä niin tummat ja voimakkaat kulmat jos blondit hiukset ja muutenkin vaaleat piirteet.
Eiihh! Tulee aina mieleen se eräs bloggaaja. Blond rivets tai jotain sinnepäin.
Entäs vanha kunnon kulmakynä? Sitä voi aina teroittaa ja kynä kestää kauan.
Kyllähän se tahtoisi ihoonki hieman tarttua, siksi loppusilauksena haron karvat ojoon ja värin nahasta semmosella harjalla, joka näyttää mascaraharjalta, mutta on pienempi. Ja tulee luonnollisen näköistä.
Ongelma kulmamascarassa on, että mun karvat tahtoo olla myös harvat. Joten kun väriä on tasaisesti joka puolella (ehkä myös hieman ihossa harvoissa kohdissa) niin näyttää, että ois kokonaiset kulmat. Kun ei kulmat kasva tuuheaksi luonnostaan niin pitää hieman kikkailla. Mihinkään kulmien tuuhennukseen en suostu, saan pärjätä sillä mitä geenit on suonut.