Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v nainen ei ikinä seurustellut, omituista?

Vierailija
06.03.2017 |

Millaisia mielikuvia tulee tuollaisesta ihmisestä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nainen.

Vierailija
2/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että hän on luultavasti parempaa parisuhdemateriaalia kuin todella kokenut nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti autisti tai Asperger-henkilö tai sitten on jonkin asteen mielenterveysongelmia.

Vierailija
4/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ollut 25 -vuotiaana varsinaisesti seurustellut. Olen tosin mies, jso nyt sukupuolellani on tällä kohtaa, joku ratkaseva merkitys. - Jos 25 -vuotiaan naisen elämä on yhtään samantapaista kuin minun ollessani 25 vuotias, niin seurustelemattomuutta selittää vaikka vain se, että on ollut niin paljon kaikkea muuta enemmän ja  toisinaan myös vähemmän mielenkiintoista puuhaa ja tekemistä, ettei sitä yksinkertaisesti ole ehtinyt tai vain halunnut alkaa kenenkään kanssa yhtään vakampaan suhteeseen. Ei seurustelemattomuus tarkoita sitä, etteikö myös lyhyempiä romasseja olisi ollut. Mutta yhtä lailla mm. aktiivista / (puoli)ammattilaista harrastamista (urheilua), opiskelua, töiden tekemistä, bilettämistä, reissaamista, seikkailuja....

Mutta kyllä. myös sitä, että 25 ikä-vuoeen mennessä ei yksinkertaisesti ole osunut kohdalle ketään, jonka kanssa olisi tuntunut tai oikeammin molemmista olisi tuntunut sille, että tässä "se" nyt on tämän ihmisen rinnalla halua seista ja olla loppuikäni tai ainakin toistaiseksi. - Ainakin itselleni on ja on ollut vieras ajatus, että olisin alkanut seurustelemaan vain siksi, että moni muu saman ikäinen teki tai oli tehnyt niin. Tai aseneella, että seurustelen nyt A:n kanssa, mutta jos vastaan tulee parempi ehdokas, niin "vaihdan"  Ja/ - tai, että jätän hänet ja "otan" uuden sitten hänen tilalleen (myöhemmin).      

Vierailija
5/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti luonne, viihtyy parhaiten itsekseen ja omissa oloissaan omien harrastustensa parissa.

Vierailija
6/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paneskellut ympäriinsä?

Vierailija
7/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon hyvää vauhtia saavuttamassa tuon "etapin". En uskalla seurustella, vaikka haluaisin ja olen huomannut, että on pari kiinnostunuttakin. En osaisi seurustella, joten en halua kenenkään tuhlaavan aikaansa minuun. N19

Vierailija
8/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseessä on nainen niin ajattelisin että on niin nirso että ei ole vain kelpuuttanut ketään ehdokkaista.

Jos kyseessä olisi mies niin ajattelisin että normaalia, koska naiset on niin nirsoja että mies voi helposti päätyä vaikka 30v totaalikokemattomaksi.

Vierailija
9/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös seurustelematon 25v. Ja introvertti olen luonteeltani. Elämäni on ollut aika stressaavaa ja kun omana tapanani stressin aikana on vetäytyä omilleen niin sitä ei kovin helposti tule otettua kontaktia seurustelumielessä. Ehkä jos saisin vähän stressiä pois harteilta ja asioita kuntoon niin voisin harkitakin jotain. Eikä kyse ole myöskään ehdokkaiden puutteesta. Tämäkin tuntuu olevan jokin juttu että yksin ollut herkästi näyttää siltä että ei kelpaa kenelläkään. Päinvastoin olen saanut ihmettelyä miksi olen yksin kun olen niin mukavaa seuraa. Ehkä jonain päivänä :)

Vierailija
10/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 on vielä nuori, ei siinä ole mitään omituista. Olen 38-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, syynä ujous ja ulkonäkö.

Vierailija
11/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen ikuinen opiskelija? Ei osaa/halua siirtyä nouruudesta "elämään"

Vierailija
12/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seurustelemattomuutta ja kokemattomuutta käsitellään silkkihansikkain verrattuna mieheen joka ollaan valmiita heittämään jo kaatopaikalle jos ei 25-30 vuotiaana ole seurustellut. Ja tämä on tullut ihan ympäri nettiä keskusteluista todettua.

Vierailija
13/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miehen löydät ennemmin tai myöhemmin. Seurustelemattomuus ja kokemattomuus ei ole naisella mikään miinus vaan iso plussa. Nykyään kun liian moni nainen jakaa reikäänsä pitkin kyliä. Miehet arvostavat naisessa kokemattomuutta.

Toista se taas on miehillä. Jos ei ole tuohon ikään mennessä mitään suhdetta ollut, niin hyvin todennäköisesti jää yksin koko loppuiäkseen. Pillua saa sitten pelkästään maksamalla, kun ei kenellekään naiselle kelpaa edes panoseuraksi kokematon mies. Kokemattomuus on aina epäilyttävää, jos on miehestä kyse.

Vierailija
14/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten seurustelemattomuutta ja kokemattomuutta käsitellään silkkihansikkain verrattuna mieheen joka ollaan valmiita heittämään jo kaatopaikalle jos ei 25-30 vuotiaana ole seurustellut. Ja tämä on tullut ihan ympäri nettiä keskusteluista todettua.

Tämä on totta. En ymmärrä mikä logiikka siinä on, miksi mieheltä odotetaan seurustelukokemusta?

Eikö aiemmat (etenkin useampi) suhteet ole vain merkki siitä, ettei henkilö välttämättä kykene sitoutumaan, eli suhteet kaatuvat?

Minun logiikallani seurustelematon mies olisi lähtökohtaisesti luotettavampi sitoutumiskumppani, kuin mies jolla suhteita takana.

Vierailija
15/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletus, että seurustelematon nainen olisi seksuaalisesti kokematon?

Voihan sellaisella naisella olla takana esim. joitain romansseja, joihin on sisältynyt seksiä.

Tai elämässään miespuolinen kaveri, jonka kanssa harrastaa välillä seksiä.

Se, ettei ihminen ole tavannut potentiaalista kumppania ei tarkoita sitä, etteikö hän olisi tavannut ihmisiä joiden kanssa voi harrastaa seksiä.

Kiihottavasta/pantavasta on vielä aika pitkä matka ihastumiseen, saati rakastumiseen.

Ylipäätään oksettaa miehet, joille naisen sukupuolielämä ja vagina on tavaran asemassa. Hyi olkoon.

Vierailija
16/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen. Mielestäni ihan normaali :D

Vierailija
17/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että siinäpä vasta viisas nainen, monilta jää nuoruus kokematta kun pitää sitä omaa miestä paapoa.

Vierailija
18/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ollut seurustellut 25-vuotiaana. Ei kukaan oudoksi haukkunut (kai, ellei selän takana). Sen sijaan minua pidettiin fiksuja, kauniina ja ihmisenä, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Nyt olenkin ollut naimisissa jo 12 vuotta. Vähän olen introvertti itsekin. Tykkään kyllä tavata ihmisiä, mutta viihdyn yksinkin.

Vierailija
19/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 enkä koskaan seurustellut. Entäs sitten? Jokainen kulkekoon omia polkujaan.

Vierailija
20/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oon hyvää vauhtia saavuttamassa tuon "etapin". En uskalla seurustella, vaikka haluaisin ja olen huomannut, että on pari kiinnostunuttakin. En osaisi seurustella, joten en halua kenenkään tuhlaavan aikaansa minuun. N19

Ei kukaan osaa seurustella muuten kuin seurustelemalla. Se ei ole mikään luonnonlahja vaan siihen kehittyy, kun löytää jonkun, jonka kanssa haluaa parhaansa yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä