Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elävätkö vaatimattomamman näköiset naiset selibaatissa vai miten?

Vierailija
06.03.2017 |

Tunnen lukuisia ns. tavismiehiä jotka eivät millään saa naisia.
Pidän epätodennäköisenä, että kaikki vaatimattoman näköiset naiset saisivat kyllikseen komeita/rikkaita/kuuluisia miehiä. Tuollaisia miehiä on niin vähän ja heillä varmaan suurimman osan aikaa on korkeatasoisia naisia.

Mistä siis johtuu erotus?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, selibaatissa olen jo vuosia elänyt.

N45v

Miksi et kelpuuta ns. tavismiestä?

Onko naisille niin tärkeää miehen taso ettei voi harkita alemman tason miestä? Minulle ainakin miehenä kelpaa myös vähän kulahtaneemmat naiset.

En kelpuuttaisi tässä kohtaa elämääni enää edes ns tasokasta miestäkään. Laitan harkintaan, kun lapset ovat pois muuttaneet. Eksä oli ns tavismies. ps. En kyllä ole kulahtanut, joten ei tarvitse tänne päin katsella :)

Ai pystyvätkö naiset vaan päättämään etteivät enää ota miestä 😒

Kyllä, mutta näin voi päättää myös miehetkin. Eron jälkeen ajattelin, että opetellaan eloa rauhassa lahden lapseni kanssa, että ehkä sitten myöhemmin vielä löytyisi mukava mies. No, lapset alkoivat kasvaa eikä aikaa jäänyt edes miettiä mitään miehiä, sen verran harrastusrumbaa on ollut vuosia.

Pari vuotta meni siten kivasti, että löytyi hyvä fuckbuddy, mutta se sitten rakastui muhun ja se siitä sitten.

Vierailija
22/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, selibaatissa olen jo vuosia elänyt.

N45v

Miksi et kelpuuta ns. tavismiestä?

Onko naisille niin tärkeää miehen taso ettei voi harkita alemman tason miestä? Minulle ainakin miehenä kelpaa myös vähän kulahtaneemmat naiset.

En kelpuuttaisi tässä kohtaa elämääni enää edes ns tasokasta miestäkään. Laitan harkintaan, kun lapset ovat pois muuttaneet. Eksä oli ns tavismies. ps. En kyllä ole kulahtanut, joten ei tarvitse tänne päin katsella :)

Ai pystyvätkö naiset vaan päättämään etteivät enää ota miestä 😒

Kyllä, mutta näin voi päättää myös miehetkin. Eron jälkeen ajattelin, että opetellaan eloa rauhassa lahden lapseni kanssa, että ehkä sitten myöhemmin vielä löytyisi mukava mies. No, lapset alkoivat kasvaa eikä aikaa jäänyt edes miettiä mitään miehiä, sen verran harrastusrumbaa on ollut vuosia.

Pari vuotta meni siten kivasti, että löytyi hyvä fuckbuddy, mutta se sitten rakastui muhun ja se siitä sitten.

Ei todellakaan voi mies tuollaista päättää. Seksi on liian tärkeää miehille. Ehkä jos testot on tosi alhaiset niin naista ei niin kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis nainen ja lin selibaatissa 14 vuotta. Eli ei ulkonäkö liity asiaan mitenkään vaan se, onko nainen itse kiinnostunut harrastamaan seksiä niiden miesten kanssa, joita olisi tarjolla. Kaikkia ei kiinnosta kovin paljon ylipäätään.

Vierailija
24/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 10-20% miesparhaimmistosta panee satoja naisia. Helpostihan tuo käy siis

Vai riittääkö naisille, että ehkä kerran kuussa tai harvemmin voi harrastaa seksiä jonkun kanssa?

Siis... pitäisiköhän itkeä vai nauraa tällaisia kommentteja lukiessa...

Minulla ei ole tehnyt mieli seksiä niin moneen vuoteen, etten edes muista, milloin se viimeksi kiinnosti.

Vai että ihan kerta kuukaudessa olisi harvoin?... Tsiisus.

N 29

Vierailija
25/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki. Meillä on kahleilla kiinni peräkammarissa mies.

Vierailija
26/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvännäköinen nainen ja elän ihan käteni kanssa koska liitostani on seksi loppunut. 

Vierailija
27/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me nätitkin eletään selibaatissa, koska me kaikki emme kelpuuteta mitään jännämiehiä. Se genre on niin säälittävä. Eikä ne kilttimiehet liiku oikeastaan missään, että törmättäisiin. Kerran juttelin pitkässä kassajonossa kilttimiehen kanssa kapulan käytöstä ja korien vinoista pinosta. Tiesin, että miehellä on koira, jonka jätti aina kaupan ulkopuolelle. Yritin tosissani päästä hänen kanssan juttusille ja keksin, että jään rapsuttamaan koiraa, kunnes hän tulee jälkeeni. Hän vain sitten otti sen koiran ja lähti sanomatta mitään. Selkeästi kuitenkin näki, että hän hämmentyi ja punastui. Toistaiseksi en sitä miestä ole kaupassa nähnyt. Liekö vaihtanut vakikauppaa. No ehkä vielä jossain näen hänet ja pyydän vaikka anteeksi, että rapsutin koiraa.

Miten me nätit työt voitaisiin teitä kilttimiehiä lähestyä eri tilanteissa?

Vierailija
28/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10-20% miesparhaimmistosta panee satoja naisia. Helpostihan tuo käy siis

Mitäs ne loput naiset sitten tekevät, jos muutama sata vain panee?

Vierailija
29/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yliarvostettua. Mutta jotkut miehet eivät ymmärrä sitä kun silloinhan naisilla olisi jotain mitä heillä ei ole. Eli seksistä puhutaan jotta miehuus vahvistuisi.

Pääsääntöisesti saamatta jää jos pälyilee muita sennäköisenä että haluaa muilta jotain. Mutta menepä niin kuin sulla olisi oma elämä. Itsevarmuus ( vaikka sitä ei olisi) vetää puoleensa.

Vierailija
30/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt tyystin seksihaluni pillunvonkauksen seurauksena. Tämä seksuaalinen vapautuminen ja loputon seksistä puhuminen inhottaa muutenkin, oksennan jos joku vielä jaksaa kehuskella junttimaisesti nuolemistaidoillaan tms. Tai selostaa kuinka usein vetää käteen viikossa yms. 

Vierailija
31/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me nätitkin eletään selibaatissa, koska me kaikki emme kelpuuteta mitään jännämiehiä. Se genre on niin säälittävä. Eikä ne kilttimiehet liiku oikeastaan missään, että törmättäisiin. Kerran juttelin pitkässä kassajonossa kilttimiehen kanssa kapulan käytöstä ja korien vinoista pinosta. Tiesin, että miehellä on koira, jonka jätti aina kaupan ulkopuolelle. Yritin tosissani päästä hänen kanssan juttusille ja keksin, että jään rapsuttamaan koiraa, kunnes hän tulee jälkeeni. Hän vain sitten otti sen koiran ja lähti sanomatta mitään. Selkeästi kuitenkin näki, että hän hämmentyi ja punastui. Toistaiseksi en sitä miestä ole kaupassa nähnyt. Liekö vaihtanut vakikauppaa. No ehkä vielä jossain näen hänet ja pyydän vaikka anteeksi, että rapsutin koiraa.

Miten me nätit työt voitaisiin teitä kilttimiehiä lähestyä eri tilanteissa?

Kokeile rapsuttaa sitä kilttimiestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi