Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elävätkö vaatimattomamman näköiset naiset selibaatissa vai miten?

Vierailija
06.03.2017 |

Tunnen lukuisia ns. tavismiehiä jotka eivät millään saa naisia.
Pidän epätodennäköisenä, että kaikki vaatimattoman näköiset naiset saisivat kyllikseen komeita/rikkaita/kuuluisia miehiä. Tuollaisia miehiä on niin vähän ja heillä varmaan suurimman osan aikaa on korkeatasoisia naisia.

Mistä siis johtuu erotus?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, selibaatissa olen jo vuosia elänyt.

N45v

Vierailija
2/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-20% miesparhaimmistosta panee satoja naisia. Helpostihan tuo käy siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selibaatissa. Miehen saisin jos haluisin, mut oon enemmän naisten perään. Ja oon niin "heteron näköinen", ujo ja vaatimattoman näköinen, että ei oo sitä naistakaan. Toki jos näkisin vaivaa, niin ehkä semmosen saisin.

Vierailija
4/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45v

Miksi et kelpuuta ns. tavismiestä?

Onko naisille niin tärkeää miehen taso ettei voi harkita alemman tason miestä? Minulle ainakin miehenä kelpaa myös vähän kulahtaneemmat naiset.

Vierailija
5/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että seksiä harrastavat vain kauniit ja rikkaat?

Vierailija
6/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatissa jo vuosikaudet. Mielummin ilman kuin huono ihmissuhde. Irtoseksi ei tule kysymykseen. 

Nimimerkki Josko vielä jossain vaiheessa elämää löytyisis se "oikea"

Vierailija
7/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin elän, olen elänyt jo 18 vuotta selibaatissa. Ja olen läski ja vaatimattoman näköinen. 

Ei vaan kiinnosta mitkään ihmissuhteet oikein yhtään. Tykkään olla yksikseni. Satunnais-yhdenillan seksikään ei sekään oikein tunnu kiinnostavalta, en viitsi juosta baareissa hakemassa sellaista. Joten oman käden apu on paras apu.

Vierailija
8/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää silti vajaaksi.

Vai riittääkö naisille, että ehkä kerran kuussa tai harvemmin voi harrastaa seksiä jonkun kanssa?

Vierailija
9/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattoman näköisetkin naiset ovat parisuhteessa ja niillä on ihan normaali seksielämä.

Sä et näe mitään muuta kuin ulkonäön tai sen puutteen  omalta kantiltasi katsottuna ja sen kyllä huomaa. Ihmisillä  on muitakin kriteereitä siinä puolison valinnassa sekä eri kriteereitä mitä tulee ulkonäköönkin.

Vierailija
10/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä selibaatissa vaikka ruma olenkin. Tinderistä saa ihan hyvin näin rumanakin naisena, miehet kun nyt panee oli minkä näköinen nainen tahansa kunhan pillu löytyy. Baarista taas en saa koskaan. Kyllä netti on meille rumiluksille kuin lottovoitto! Olisin neitsyt vielä ilman nettiä ja tinderiä! N28

Vierailija
11/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45v

Onko naisille niin tärkeää miehen taso ettei voi harkita alemman tason miestä? Minulle ainakin miehenä kelpaa myös vähän kulahtaneemmat naiset.

En kelpuuttaisi tässä kohtaa elämääni enää edes ns tasokasta miestäkään. Laitan harkintaan, kun lapset ovat pois muuttaneet. Eksä oli ns tavismies. ps. En kyllä ole kulahtanut, joten ei tarvitse tänne päin katsella :)

Vierailija
12/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimattoman näköisetkin naiset ovat parisuhteessa ja niillä on ihan normaali seksielämä.

Sä et näe mitään muuta kuin ulkonäön tai sen puutteen  omalta kantiltasi katsottuna ja sen kyllä huomaa. Ihmisillä  on muitakin kriteereitä siinä puolison valinnassa sekä eri kriteereitä mitä tulee ulkonäköönkin.

Tähän ap:n esittämään kokemukseen voi vaikuttaa se että Suomessakin on miehiä niin paljon enemmän kuin naisia. Siksi aina löytyy iso joukko miehiä joilla ei ole naisia.

+50 000 miestä (aktiivi-ikäisissä) on iso määrä Suomen kokoisessa maassa. Viitisen pinnaa väestöstä!

Vierailija
13/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seksin harrastamisen, koska miehet eivät ota huomioon sängyssä. Ei minkäänlaiset miehet.

Jos kerron, että sattuu, eivät noteeraa tai sanovat ettei voi sattua.

En siis enää harrasta seksiä.

Vierailija
14/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 000 alfaa hoitelee todella helposti 2 miljoonan naisen tarpeet. 

Vierailija
15/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksuaalisuus on ratkaisu.

Itsellä se on toiminut kun mies alkoi oireilla keski-ikäänsä. En millään voi enkä halua pettää häntä.

Vierailija
16/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko siis, että naiset, myös ne vaatimattoman näköiset, harrastaisivat seksiä ainoastaan komeiden, rikkaiden ja kuuluisien miesten kanssa, vai mitä ihmettä oikein ajat takaa?

Vierailija
17/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45v

En kelpuuttaisi tässä kohtaa elämääni enää edes ns tasokasta miestäkään. Laitan harkintaan, kun lapset ovat pois muuttaneet. Eksä oli ns tavismies. ps. En kyllä ole kulahtanut, joten ei tarvitse tänne päin katsella :)

Ai pystyvätkö naiset vaan päättämään etteivät enää ota miestä 😒

Vierailija
18/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45v

Ai pystyvätkö naiset vaan päättämään etteivät enää ota miestä 😒

Totta kai, paitsi hyvin läheisyydenhaluiset luonteet ehkä ei. Mutta suuri osa pystyy. Itse eron jälkeen (olin erotessa 32 v) yritiin hetken löytää suhdetta, lähinnä tottumuksesta parisuhteessa olemiseen, mutta vähitellen opin viihtymään yksin niin hyvin, että totesin etten halua enää minkäänlaista miestä. En ottaisi edes tasokasta tai kuinka hyvää, koska oma seura paras seura. Seksiksi riittää soolotouhut oikein hyvin.

Vierailija
19/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ap:n esittämään kokemukseen voi vaikuttaa se että Suomessakin on miehiä niin paljon enemmän kuin naisia. Siksi aina löytyy iso joukko miehiä joilla ei ole naisia.

+50 000 miestä (aktiivi-ikäisissä) on iso määrä Suomen kokoisessa maassa. Viitisen pinnaa väestöstä!

Prosenttilasku sulla on ainakin hukassa. 50k+ miestä ~ 1% väestöstä.

Mutta vanhemmissa ikäluokissa naiset jyrää. Ota joku vetreä leskiemäntä. :)

Tiedossa on myös se, että maaseudulla on enempi yksinäisiä miehiä, isoissa kaupungeissa taas naisia. Nämä junttieinarit eivät peruskoulu- ja amistaustansa takia kyllä kiinnosta niitä koulutettuja citynaisia. Oli näköä tai ei.

Vierailija
20/31 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Meinaatko siis, että naiset, myös ne vaatimattoman näköiset, harrastaisivat seksiä ainoastaan komeiden, rikkaiden ja kuuluisien miesten kanssa, vai mitä ihmettä oikein ajat takaa?

Tätä juuri meinasin.

Koska niin moni mies valittaa ettei saa naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän