Mitä ajattelisit jos tajuaisit olevasi Haippiringin katselema yhden illan hoito?
Nyt sanainen arkku auki ja kertokaapa ihan rehellisesti ja sensuroimatta!
Kommentit (62)
Ajattelisin, että *Voi Vittu!!!!!!!!* Ja jatkaisin elämääni...
Olisihan se ihan kamalaa, mutta toisaalta olisi hirveän imartelevaa, jos joku oikeasti saisi minun katsomisestani jotain kiksejä. Mutta enhän voisi tietää, onko sille videolle naurettu vain runkattu, joten todennäköisesti pelkäisin vain sitä, että minulle on naurettu. Ei ollenkaan kivaa.
En voisi olla, mutta jos kuvitellaan, niin raskainta olisi oikeuskäsittely, jossa varmaankin videot pyörivät. (oletan)
Vakava intimiteettisuojan ja yksityisyyden raiskaus on kuvata ja tallentaa omiin arkistoihinsa täysin luottavaisen ihmisen kanssa harjoittamaansa sukupuoliyhteyttä ja esitellä/levitellä hänestä kuvattua materiaalia lähipiirilleen. Koska se on omasta ja kaveripiirin mielestä "kivaa ja siistiä".
Täysin rikollista toimintaa ja uhreille aiheuttaa kokoelämän kestävää henkistä/sosiaalista haittaa aivan varmasti tavalla tai toisella joutua tällaisen kohteeksi.
Jaa, raivostuisin, mutta elämäni ei menisi pilalle. Jos joku saa kicksejä, saakoon.
Raiskaus olisi eri.
Vierailija kirjoitti:
Vakava intimiteettisuojan ja yksityisyyden raiskaus on kuvata ja tallentaa omiin arkistoihinsa täysin luottavaisen ihmisen kanssa harjoittamaansa sukupuoliyhteyttä ja esitellä/levitellä hänestä kuvattua materiaalia lähipiirilleen. Koska se on omasta ja kaveripiirin mielestä "kivaa ja siistiä".
Täysin rikollista toimintaa ja uhreille aiheuttaa kokoelämän kestävää henkistä/sosiaalista haittaa aivan varmasti tavalla tai toisella joutua tällaisen kohteeksi.
Puhu kuule vaan omasta puolestas.
No jos miehelläni olisi haippirinki ja selviäisi, että siellä on naurettu mieheni minusta ottamille kuvilleni tai videoilleni niin ensin jättäisin mieheni ja sen jälkeen en haluaisi tavata enää koskaan yhtäkään miestä. En myöskään koskaan luottaisi yhteenkään missään muussakaan asiassa. Minun ja kumppanini intiimielämä ei kuulu muille. Se on yksityisasia ja herkkä alue.
Fiilikset seilaisivat varmasti siellä itseinhon ja itsemurha-ajatusten välimaastossa.
Vaikea ajatella noin erikoista tilannetta. Mutta tältä tuntumalta sanoisin että ei liikuttaisi kamalan paljon. Olisin imarreltu ehkä, jos video olisi edustava.
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, näin neitseellisenä naimisiin menneenä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, raivostuisin, mutta elämäni ei menisi pilalle. Jos joku saa kicksejä, saakoon.
Raiskaus olisi eri.
Kyllä minulle tulisi aika raiskattu olo jos minun seksividoani olisi käytetty runkkumatskuna vastoin tahtoani erityisesti kun siihen videoonkaan en olisi antanut lupaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos miehelläni olisi haippirinki ja selviäisi, että siellä on naurettu mieheni minusta ottamille kuvilleni tai videoilleni niin ensin jättäisin mieheni ja sen jälkeen en haluaisi tavata enää koskaan yhtäkään miestä. En myöskään koskaan luottaisi yhteenkään missään muussakaan asiassa. Minun ja kumppanini intiimielämä ei kuulu muille. Se on yksityisasia ja herkkä alue.
Fiilikset seilaisivat varmasti siellä itseinhon ja itsemurha-ajatusten välimaastossa.
Mutta ap:n kysymyksessä olit yhden illan hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ajatella noin erikoista tilannetta. Mutta tältä tuntumalta sanoisin että ei liikuttaisi kamalan paljon. Olisin imarreltu ehkä, jos video olisi edustava.
Mistä voit tietää, mitä miehesi selkäsi takana puuhaa? Luulisi, että järkytys olisi erityisen suuri, mikäli tällaista paljastuisi satunnaisen seksikumppanin sijaan aviopuolisosta ja vielä niin, että tämä puoliso olisi ainoa kumppani. Näinköhän olisit otettu...
Ällöttäisi ja ahdistaisi tosi paljon. Mutta eniten varmaan v.tuttaisi. Varmaankin niin paljon, että kostaisin koko ringille jotenkin. Palkkaisin jonkun hakkaamaan tai kävisin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit tietää, mitä miehesi selkäsi takana puuhaa? Luulisi, että järkytys olisi erityisen suuri, mikäli tällaista paljastuisi satunnaisen seksikumppanin sijaan aviopuolisosta ja vielä niin, että tämä puoliso olisi ainoa kumppani. Näinköhän olisit otettu...
No tämän on saletisti kirjoittanut joku ylilautalainen. Kukaan nainen ei olisi otettu. Ei olisi mieskään, kunhan nyt miehet taas puolustelevat naisia vähättelevää käytöstään. Miesten mielestä on ihailtavaa olla sosiopaatti ja narsisti. Mitä enemmän persoonallisuushäiriöisen piirteitä, sitä kovempi kundi.
Jos tietäisin, että vain muutama ihminen on nähnyt ja videota ei olisi levitetty esim. nettiin niin luultavasti alkutyrmistyksen jälkeen koko juttu olisi aika meh.
En ajattelisi mitään. Aika samantekevää.
Harkitsisin itsemurhaa. Olen aina peännyt näitä salakuvauksia. Niillä voi kun voi päättää naisen elämän tai uran. nettisovinistit pitäisivät huolen, ettei nainen pääsisi koskaan eteenpäin koska aina toisivat eteen sen videon ja mahdollisille työnantajille ja kumppaneille. Miehiin olisi hyvin vaikea enää luottaa.
Aika absurdi tilanne sikäli, etten millään voisi joutua tuollaisten kolmekymppisten koltiaisten yhden illan hoidoksi, mutta ihan oikeasti kyllä v*tuttaisi, ahdistaisi ja itkettäisi. Todennäköisesti en enää pystyisi heidän musiikkia kuuntelemaan enkä varmaan juuri seksiä enää harrastamaan, ainakaan muuten kuin hyvin vakaassa ja sitoutuneessa parisuhteessa. En tiedä nostaisinko syytettä, voi olla että hävettäisi liikaa. Ehkä ns joukkokanteeseen vois osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap:n kysymyksessä olit yhden illan hoito.
Ei muuttaisi kauheasti fiiliksiä. Jos menisin sänkyyn niin olisin ainakin vähän ihastunut ja luottaisin henkilöön enkä osaisi tällaista kiusaamista ja nöyryytystä ja selän takana naureskelua odottaa. Kyse olisi ehkä pelkästä hekumasta, mutta kyllä pitää osata kunnioittaa muita ihmisiä. Tuo mitä tämä rinki on tehnyt, on pelkkää kiusaamista. Tyydytys on tullut muille naureskelusta ja kaatojen keräilystä eikä niistä yhden illan jutuista tai seksistä.
Loukkaantuisin ja pöyristyisin ja pyörisin ja pierisin lattialla.