Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempi tarjoaa lapselleen leivoksia, ranskanperunoita, nakkeja, pastaa ja rasvassa paistettuja ruokia, jonka jälkeen

Vierailija
05.03.2017 |

huomauttelee lapselleen kuinka tämä on lihonut ja kertoo järkyttyneenä sukulaisilleen monesti lapsen kuullen, kuinka lihava lapsesta on tullut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus otsikkoon: Tarjoaa päivittäin otsikossa mainittuja tai vastaavia pöperöitä joissa on paljon kaloreita ja vähän ravintoarvoja.

Ap

Vierailija
2/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa päästä ruokailuissa helpolla vaikka rankan työpäivän jälkeen. Ranskalaiset mikroon ja nakit samoin ja vóla lapsella on ruoka! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Äiti pakotti minut lapsena syömään jatkuvasti kaikenlaisia leivoksia ja kommentoi jatkuvasti painonani, että olen lihava!

Vierailija
4/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Äiti pakotti minut lapsena syömään jatkuvasti kaikenlaisia leivoksia ja kommentoi jatkuvasti painonani, että olen lihava!

Meillä puolestaan äiti teki tai hankki aina makeaa sen jälkeen kun oli haukkunut minut maanrakoon ja olin surullinen.

Vielä nytkin epäluuloni herää kun joku tarjoaa minulle makeaa. Mietin onnistuiko toinen tölvimään minua niin taitavasti etten edes tajunnut sitä.

Vierailija
5/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää.

Vierailija
6/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi idiootti ja kaiken päälle luonteeltaan kusipää.

Vierailija
7/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tai joku muu persoonallisuushäiriöinen, joka ei kykene tunnistamaan lasta itsestään erilliseksi yksiköksi ja saa lihottamalla ja haukkumalla jotain kieroutunutta mielihyvää toimistaan. Tuskin edes tiedostaa millään tasolla miltä asia toisesta tuntuu. Tai jos tunnistaa ei välitä, koska oma mielihalu toimia toista loukaten on suurempi.

Oli miten oli niin yksikään terve äiti ei tee niin. 

Vierailija
8/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti tai joku muu persoonallisuushäiriöinen, joka ei kykene tunnistamaan lasta itsestään erilliseksi yksiköksi ja saa lihottamalla ja haukkumalla jotain kieroutunutta mielihyvää toimistaan. Tuskin edes tiedostaa millään tasolla miltä asia toisesta tuntuu. Tai jos tunnistaa ei välitä, koska oma mielihalu toimia toista loukaten on suurempi.

Oli miten oli niin yksikään terve äiti ei tee niin. 

Niin ja vielä lisäyksenä, että todennäköisesti kyseinen henkilö kamppailee koko ajan oman painonsa ja itsetuntonsa kanssa oli hän kuinka laiha tahansa. Hän kokee lihomisen ja läskin täydellisenä epäonnistumisena ja haluaa nähdä kuinka joku muu epäonnistuu, jotta voi tuntea itsensä ns. paremmaksi ihmiseksi 

Oli miten oli niin kyse aina kyseisen ihmisen omista päänsisäisistä ongelmista ja vinoutumista, joille uhri ei  voi mitään ja on täysin viaton koko tapahtumaan. Jos ap tai joku muu on joutunut sietämään äidiltään tällaista niin tahdon sanoa, että sinä olet täydellinen ja sinussa ei ole mitään vikaa. Äidissäsi on. 

Vierailija
9/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, halpaa ja nopeaa ruokaa, oma muksu ei lapsena mitään salaatteja tai juureksia suuhunsa laittanut vaikka aina oli tarjolla. Hoikka on silti ollut aina.

Vierailija
10/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus otsikkoon: Tarjoaa päivittäin otsikossa mainittuja tai vastaavia pöperöitä joissa on paljon kaloreita ja vähän ravintoarvoja.

Ap

Jospa kysyisit suoraan siltä vanhemmalta? Me kun emme voi tietää miksi se noin tekee.

Oliko uusi ja outo ehdotus?

Vierailija
11/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen äitini teki tuota! Söi itse isän kanssa normaalia kotiruokaa ja minulle annettiin aina einespaskaa, jossa oli energiaa aivan liikaa ja ravintoarvot nolla. Puputti minulle kamalasti herkkuja, rasvaista ruokaa ja nauroi ilkkuen jos pyysin sokerimehun sijaan vettä janojuomaksi. Eikä muuten ollut kyse työssäkäyvän äidin uupumuksesta tässä tapauksessa, kun äiti ei halunnut mennä töihin koko lapsuuteni aikana ja makasi vaan kotona. Isä urakoi yrityksensä parissa sitten tuplaten eikä ollut koskaan kotona :/

Äitini myös valitti kaikille, kuinka lihava olin. Vaikka seisoin vieressä. Ihan sairasta. Koulussa terveydenhoitaja saarnasi aina painostani myös ja voi luoja, kuinka se ahdisti. Nyt olen aikuinen emmekä ole enää väleissä, äitini tosin käyttäytyi muutenkin sairaasti ja suorastaan sadistisesti tuon ruokajutun lisäksi. Tulinpa kiukkuiseksi kun muistelin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi