Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Vilttiketju vko 12~~

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rialla kuullostaa lupaavalta! Noilla kp:llä jos menkkaoireet katoaa! Peukut pystyssä plussan puolesta!!

Voisko Stipliinan kipuilut olla kiinnittymiskipuja? Mulla oli ekalla kerralla neljäntenä ja viidentenä päivänä kovia kipuja. Silloin neljäntenä päivänä kovia kramppeja, jotka veti mut kaksinkerroin ja viidentenä päivänä jomotteli tasaisemmin. Ne kivut oli semmosia ettei oo ennen eikä jälkeen ollut, ei siis mitään menkkakipujen tapaista tms. Vaikka ilmeisesti nämä kiinnittymiskivut ovat kai aika harvinaisia ? Ja useimmiten kerrotaan kiinnittymisen tapahtuvan noin viikon kuluttua, mutta ei ne voinut olla silloin mulla mitään muuta. Toivotaan, josko olis Stipliinan kipuilut just sitä.

Selmiina kp 15/26-28

Vierailija
62/64 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selmiina: Oiskin kiinnittymiskipuja olleet noi eilisen kovat jomotukset :)

Kuitenkaan en uskalla mitään toivoa. Voi olla, et jotain tavallista häikkää oli..Tässä kierrossa mulla oli noi oviskivutkin kyllä ihan omaa luokkaansa.Pari päivää niitäkin podin ja ihmettelin kyllä, että tän " yritysvuoden" aikana ei aikasemmin mulla mitään varsinaisia oviskipuja ole ollut. Laittoi ajattelemaan, että olenkohan ovuloinut viimeisen yli vuoden aikaan ollenkaan ja nyt sitten sekin ihme tapahtui..Hmmm *miettii

pikku päässään*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, että on jännät paikat. Kp 28/27-30 eikä mitään oireita oikeestaan mihinkään suuntaan paitsi, että nyt on rinnat kipeet(ei nännit kuitenkaan). Voi olla oire myös menkoista. Viimekierrossa mulla kipeyty rinnat just ennen kun menkat alkoi. Kysyin jo mieheltä, et enks mä nyt vois ostaa jo testin niin sano vaan et odota nyt viikko. No enhän mä nyt mitään viikkoa voi odottaa ei se tajuu. Sano just, että miks ne testit pitää ostaa just ennen menkkoja. No niinpä...jos mulla olis varastossa noit testejä testailisin varmaan jo ihan huvikseen:)

No ehkä mä nyt maltan kuitenkin odottaa edes pari päivää.

Hauskaa päivää kaikille!

Vierailija
64/64 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin jo viikonlopun riennoista koneen ääreen. Oli mukava, vaikkakin rankka viikonloppu laulun parissa. Kp on 22 ja ihan menkkaolo on. Stiipiliina kyselit alavatsakivuista. Oli tosiaan sillon 4-6 päivää oletetun oviksen jälkeen tosi kipee alavatsa. Sitten se meni ohi, mutta on alkanut taas uudestaan. Ei tosin niin kovana, mutta sellasena tavallisena tädinodottelukipuna. Päätäkin särkee niin, että piti ottaa yks panadol. Toiv. pääkipu johtuu vaan väsymyksestä eikä ota tavakseen tulla aina tädin kanssa. Viime kierrossa nääs täti tuli aivan hillittömän pääkivun kanssa. Tänään on myös huimannut ihan hirveesti, sekin tavallinen tätioire. Ei oo toiveet raskautumisen suhteen kovin korkeella tässä(kään) kierrossa, vaikka pupuiltua tuli varsin kiitettävästi oviksen tienoossa. Yks sellanen pms-oire mulla on kaiken muun lisäksi se, että pitää tosi varovasti nousta istumasta seisomaan, kun alavatsaan ropistaa tosi kipeesti liian nopeesti noustessa. Rinnat on tässä kierrossa olleet jollain tapaa arat oviksesta asti. Se lienee lääkityksen vaikutusta. Huomenna on 6 pv tädin tuloon, joten tissit kipeytyy perinteiseen tapaansa oikeen kunnolla. Olenpas positiivinen tänään...

Ria-73:lla kuulostaa lupaavalta! Plussasäteitä täältä lähettelen!

Huomenissa aloitellaan varmaan uusi pino. Siihen luvassa meikäläisen piinistilitystä=)