Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Vilttiketju vko 12~~

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko taas paistaa-ihanaa!. Vähemmän ihanaa (en halua nyt lannistaa liikaa meitä yli 30-v) oli kun eksyin äsken jollekin nettisivulle jossa oli sisältönä naisen hedelmällisyys. Siellä oli tietona, että naisen hedelmällisyys on n. 35 -vuotiaana enää noin 40% :0( Olihan tuo jo tiedossa mulla aiemmin, et 35-v hedelmällisyys laskee rutkasti, mutta että jäljelle jää vaan 40%! No, siltä se alkaa vähitellen tuntuakin jo...

Lämpöjä tuossa aamusella mittailin ja on kohonneet tonne 36,8. Oviksesta eiliseen oli 36,5, joten vanhan kaavan mukaan näkyy menevän sekin. Eli lämpöjen suhteen näyttäis siltä, että tätsy on jo ferrarin keulan kääntänyt tännepäin, porhaltaakseen taas ens viikolla pihaan ***kele.

Onkos Shannon jo tervehtynyt?Ja lapsi?

Voi hitsikkä Vilijonkka, tiedämme tuon tunteen varmaan kaikki kun tä

ti kolkuttelee ovella. Halit sinne!

Mites muilla aamu on lähtenyt käyntiin?

Stiipiliina kp18/25-27

Vierailija
42/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä aamu sitten alkoi parkumalla, se täti tuli ihan oikeesti... kaipa tästä(kin) pettymyksestä taas toivutaan...

Aurinkoista torstaita kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa, se on sentään ihanaa. Olen kanssa ollut tietoinen tuosta hedelmällisyyden laskusta, olen sen 35v. ohittanut jo. Silti uskon ihmeeseen, kun on niin paljon kokemuksia lähipiirissä raskautumisesta neljänkympin tienossa. Lääkärikin piti mua hätäsenä ja yritti luoda uskoa mun mahdollisuuksiin, kun paikat on kuitenkin ihan ok. Totesin kuitenkin, että ei ehkäsyä -97 jälkeen (mahd. aikasemminkin, en muista)...että hätänen? Lohtuhalit Vilijonkalle, perässä tullaan...Pms:t jyllää jo ihan täysillä, alavatsaa juilii ja polttelee, väsyttää, heräilen yöllä, huippaa. 6pv ennen menkkoja tulee tissit kipeiks ja alkaa pahoinvointi. Viimeeks menkat alko megalomaanisen päänsäryn kera, saas nähdä kuin nyt käy. Onneksi on kaikenlaista puuhaa illoiksi tiedossa ja viikonlopuksi lähden kuoron laululeirille toiselle paikkakunnalle irrottautumaan arjesta. Maanantaina alan sit piinailemaan kunnolla, vaikka yritän sitä piinaa pitää taka-alalla. Kaikkihan me kuitenkin tiedetään, että se on aikalailla vaikeeta. Aurinkoista päivää ja tsemppiä kaikille!

Senni kp19/26-27

Vierailija
44/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut viljonkalle menkoista:(

Taitaa olla täälläkin täti kohtapuolin. Mulla on mahaa juilinu jo pari päivää ja päätä särkenyt. Ihan mun normaaleita menkka oireita. Silti elättelen tietysti toiveita tärpistä niinkuin aina, vaik siihen suuntaan ei ole kyllä mitään oireita. Joo kp 25/27-30 ja piinaviikko siis menossa.

Vierailija
45/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lohtuhali, mä olin niin varma että plussaat. Toivottavasti jaksat vielä uskoa että jossain vaiheessa ( toivottavasti pian ) haikara lentää myös teille.

Siirryn varmaan kohtapuolin odotuspuolelle, kunhan uskallan mutta vilttiketjua käyn kurkistelemassa ja toivon teille kaikille jaksamista pettymyksistä huolimatta ja TOIVOA. Paljon plussasäteitä kyllä sen aika vielä koittaa.

Vierailija
46/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa odotusaikaa sinulle Silvain, kyllä me täältä tullaan kaikki vielä perässä :o)

Pms -oireista; lisään omaan pms-oireisiin valtaisan pahanolon. Vellova olo alkoi eilen illalla ja yltyi vain. Nyt alkaa taas olla hyvä olo, mutta päätä särkee...

Pitelen täällä peukkuja ovistelijoille, tärppionnea :o)

Ihanan aurinkoista torstain jatkoa täältä tätilästä.

Vierailija
47/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt satuin lukemaan tuon Doreenin kysymyksen " koska raskausoireet voi alkaa" ja het vastaukset luettuani aloin taas kuvitella, jos nää polttelut ja muut oliskin kiinnittymistä. Joka kuukausi ollu samat poltot samaan aikaan ja tätsyn vierailua tarkoittaneet..mutta silti...

Vierailija
48/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei vilijonkka minkä se akka meni taas tekemään. Se ei sitten älyä pysyä poissa. Todella suuret pahoittelut ja lohtuhalit täältä. Tiedän ton tunteen liiankin hyvin. Kyllä se onni raskaudesta vielä jonain päivänä suodaan meille kaikille. Mut kun se odottavan aika on niin pitkä tai siis tässä tapauksessa odotuksen odottajan.

Täällä vaihteeksi taas negatiivinen päivä. Ovista yritin taas tikuttaa. Ja eilisten oireiden perusteella( mahaa nippaili) olin ihan varma, et saan vahvan viivan, mut en sit saanutkaan viivaa ollenkaa. Eli maanantaina sain jonkinlaisen heikon viivan, tiistaina ihan olemattoman, eilen melkein tasavahvat( hiuksenhieno ero värissä keskipaikkeilla viivaa). Nyt en oikein tiedä miten tän tulkitsisin. Olikohan se ovis kuitenkin eilen vai pitääköhän ne viivat olla ihan jämtisti samanlaiset. Mene ja tiedä kun ei oo aikaisempaa kokemusta. Kävi jo tossa mielessä, et mitä jos en ovuloi ollenkaan, kun testit ei anna selkeää tulosta. No jatkan nyt kuitenkin tikuttelua ainakin vielä huomisen päivän.Eilen läheteltiin siimahäntiä ainakin matkaan, joten toivon, et ovis ois ollu eilen. Viikonloppuna ollaankin sit miehen kaa lähdössä kylpylälomalle kahdestaan ja ollaan siellä 1 yö. Ihanaa päästä vähän pois arkikuvioista.

meillä sairastellaan edelleen. 7.V.pojalle nousikin sit eilen uudestaan kuume ja tänään on ollu kuume taas korkeella ja yskä haukkuvaa. Lisäksi esikoisellekin nousi kuume, joten mulla on täällä 2 potilasta. Oma flunssa meni onnex ohi jo. Kuopus ei vaan millään meinaa antaa veljien nukkua vilkasta sorttia kun on tuo kuopus. Nyt on kuopus päiväunilla samoin potilaat.

Mukavaa torstaita kaikille!

Shannon kp 13/24-29 kera potilaiden ja ovismysteerin

Vierailija
49/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuli se tädinkuvatus teille taas.. Voi kurjuus!! Sympatiahalaukset täältä Vilijonkalle! Itse olen miettinyt, että jos mahdollisesti joskus raskaustesti plussaa näyttää, niin pörrynkö. En varmasti usko sitä todeksi. Toisaalta se tuntuu mahdottomalta ajatukselta, vaikkei tässä nyt niin kauan ole vielä yritystä takana. Jollain tavalla olen pikkuhiljaa alkanut ajatella meitä näin, kolmen hengen perheenä, siis jotenkin hyväksyä sen ettei meille ehkä enää lasta/lapsia tule. Huoh, kyllä se raskaalta tuntuu. Joka kuukausi silti pieni toivo, jos nyt kuitenkin....

Ja harmillisesti tuntui monella muullakin jo menkkaoireet tekevän tuloaan. Mutta se ei vielä tarkoita mitään. Itse olin ekalla kerralla ihan varma tädin saapumisesta, ihan selvät menkkaoireet ja merkit oli, mutta eipä vaan tullutkaan. Eli toivoa on, kunnes se punainen paholainen todella on tehnyt tulonsa.

Mites Shannon sun oireet? Eli onko ollut mitään oireita tai merkkejä oviksesta? Onko yleensäkään? Mulla on aina ollut selvät oireet (limat, kivut, halut) oviksesta, mutta nyt siis ihan uteliaisuuttani ja varmuuden vuoksi tikuttelin. Ja ihan niin kuin olen ajatellut, se ovis tapahtuu. Se päivä on siis tänään. Eilen tuli se vahva viiva. Tänään on ollut kovat kivut. Aamupupuilut jäi tänään välistä, mut jospa illalla sitten... Itse suosittelisin Shannonia vielä jatkamaan tikutusta, jos se ei vielä ollutkaan ovis.

Nyt oikaisen itseni pitkäksi hetkeksi aikaa, ihan väsy, koko päivä oltu pojan kanssa reissussa... Positiivisia ajatuksia meille kaikille!!!! Ja sitä +++++päivää odotellen!

Selmiina

Vierailija
50/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei se viestipino noussut ylemmäs, vaikka kirjoitin ton viestin???

Selmiina kp13/26-28

Nouseeko nyt?

Vierailija
51/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiskohan nyt, katsotaan. Ihana ilma täällä. Muuten fiilikset ihan samat kuin eilen. Alavatsaa polttaa. Jos en tietäis, että lääkitys pitää kierron suht kurissa, niin juoksisin varmaan vessassa tsekkailemassa, onko lirahtanut. Pms:iin liittyvä ketutuskin alkoi eilen..

t. senniina kp20/26-27, pitänee vissiin julistaa piinaviikko alkaneeksi!

Vierailija
52/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli julistetaan vaan se hermoja koetteleva piinaviikko alkavaksi. Täällä kp19/25-27 ja koko ajan kyttään merkkejä tädin tulosta. Mahaa täälläkin jo vähän silleen jomottelee, heti aamusta alkoi ja eilen jo vihlailikin pariin otteeseen. Rinnat on kipeytyneet myös.Nyt vaan venailen, että milloin mulle se " niskafinni" ilmaantuu. Mulla on nimittäin selvääkin selvempi tädin oire, niskaan oikealle puolelle tuleva näppy- ihmejuttu mutta sinne se vaan joka kierrossa viimeistään paria päivää ennen menkkoja ilmaantuu.

Tänään pitää porhaltaa kans apteekkiin. Buranat on loppu ja niitä sitä sitten taas ens vkolla eka tätipäivänä tarttee. Karseeta olla töissä jos kaamee jomotus alkaa. Eli niinkus huomaatte täällä jo varustaudutaan pahimpaan...

Jos nyt hakemalla hakee " raskausoireita" , niin eilen kaupungilla kävellessä

kohtua jotenkin kummasti kiristi ja kaupassa tuli yhtäkkiä heikko olo, joten jouduin kipin kapin lähtee kotia, että saa jotain suuhunsa.Mutta nää on taas näitä...

Yhdessä kierrossa viime syksynä olin varma tärpistä, tuli nimittäin rinnat ja etenkin nännit tosi aroiksi, oli huono olo jne. No, täti tuli kuitenkin ajallaan ja menkkakivut muistuttikin sit ihan synnytyssupistuksia-ihan karmeet.En tiä, oliko sit ihan varhanen keskenmeno vai mikä. Ne kivut oli nimittäin sellaset et ei ennen eikä sen jälkeen oo ollu samanmoisia.

Taidan ruveta huseeraamaan mopin aj pölyrätin kanssa. Eikös se siivousvimmankin sanota tätiä enteilevän-huoh.

Energistä perjantaita!

Stiipiliina kp 19/25-27

Vierailija
53/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odottelen finniä...Mulla se onkin jännää, kun ei yhtään tiedä, mihin se millonkin iskee. Viimeeks ohimoon. Ovisfinni tulee muuten myös! Viimeeks se tuli selkään! Ikiteini vissiin oon=)

Vierailija
54/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 14/28-33 menossa, touhupäivät siis meillä. Tuossa ihmettelinkin alkuviikosta ovistikun viivaa jo tiistaina ja sitten kun asiaa ihmetelleenä olen tikuttanut uudestaan niin tikut on näyttäneet plussaa aina vaan. Ja sitten vasta minulle tumpelolle välähti, että kannattaisko se ohje lukea... ;-P Mulla on meinaan ekaa kertaa noita Aconin tikkuja ja niissähän nimenomaan lukee, että ei aamuvirtsasta! Arvatkaa vaan kuka on joka aamu tehnyt testin juuri herättyään ja nyt sitten ihmettelee, että mikä meni pieleen?

Tietääkö muuten joku, miksi Aconin ovistestiä ei saa tehdä aamuvirtsasta? Voiko se vaikuttaa just näin, että testi näyttää plussaa useampana päivänä ja tavallaan siis väärin? Mulla oli tiistaina tasavahvat viivat, sitten ke, to ja pe aamuina selvästi vahvempi viiva.

Nyt heittää meikäläinen kaikenlaiset testit lukkojen taakse ja avain miehelle, tältä naiselta on testien kanssa leikkimiset kielletty. Jos en kerran edes viitsi ohjetta lukea niin parempi pysyä sitten erossa.

No, oli miten oli, eihän sitä ovistikulla raskauduta vaan sillä puuhastelulla. Taas kuulin lähipiiristä vauvauutisia ja meillä aina vaan odotetaan ja odotetaan, josko tärppäis. On se vaan jännä asia tämä vauvakuume, esikoisesta en sellaista tuntenut. Ja ennen olin sitä mieltä, että en minä järki-ihminen semmoisia pode... mutta niin vaan on meikäläiseenkin iskenyt ihmeellisen voimakas kaipuu saada syliini vielä oma vauva, huoh!

Vierailija
55/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käsittänyt, että acon on ammattilaiskäyttöön tarkotettu ja sen verran herkkä, että aamupissa voi antaa/antaa väärän tuloksen.Itse tein saman mokan ja siirryin lähikaupan ferttestiin takas. Muuten en tikuttais, mutta tuon pregnyl-piikin takia pitää.

Vierailija
56/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näyttää pojilla alkavan tauti mennä ohi kun jaksavat jo tapellakin. Se on yleensä hyvä merkki siitä, et terveitä aletaan olemaan.

Mä sain sit taas ovistestillä 2 melkein tasavahvaa viivaa. Viiva vahvempi kuin toissapäivänä. Värit ihan samat kummassakin, mut testiviiva ikäänkuin haihtui hiukkasen alareunasta hieman vaaleammaksi. Oireiden perusteella ovis vois olla ehkä tänään, koska toissapäivänä mahaa nippaili ja limoja ei oo tänään tullu, joten kai sit tulkitsen tämänpäiväisen testituloksen plussaksi. Selmiina kyselikin mun ovisoireista. Niitä on ollu hieman vaikea tulkita, kun limoja tulee kyl oletettuun ovisaikaan, mut saattaa tulla sit muunakin aikana. Mahaa nippailee aina tässä kierron puolessa välissä yhtenä iltana, mut ovishan vissiin tulee vasta sen jälkeen.

Mä palailen tänne sit taas sunnuntaina kun huomennna lähdetään sinne kylpylään ja toivottelen kaikille hyvää ja rakkaudentäyteistä viikonloppua!!

Shannon kp 14/24-29

Vierailija
57/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännää taas. Tai no oikeestaan ei, kun maha on ollu tosiaan jo niin menkkamaisen kipee ja toi oksetus viel päälle. Just tänään yksi kaveri kertoi olevansa raskaana. Voi että olin kyllä kateellinen. Tietysti hänen puolestaan iloinen, mutta samalla ihan vihreenä.

Kp26/27-30. Kyllä silti aina vaan jännittää ennenkun se täti ilmaantuu. Voi että oisin onnellinen jos jäiski tulematta:)

Vierailija
58/64 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikki olla viikonlopun vietossa, on niin hiljaista täällä.... Taitaapi olla ovisajat ohi nyt kaikilla tässä kirjoitelleilla vilttiketjulaisilla. Ja niiiin piiiitkät kaksi viikkoa aikaa odotella. Toivotaan, että taas olisi edes jollain meistä tärpännyt!! Meillä jäi pupuilut sitten vähän " kesken" , eli kp11 ja 12 on nyt ne mistä vois olla mahdollista toivoa sitä tärppiä. Mutta ovis oli siis mitä ilmeisimmin kp13, niin olishan sitä pitänyt silloin ja mieluiten seuraavanakin päivänä saada siimahäntiä pelipaikalle =)) Mutta näin tällä kertaa... Meillä on yleensä pupuiltu pari kertaa siinä oviksen tienoilla, ja olen alkanut miettimään että pitäis kokeilla joka päivä taktiikkaa, jos sitten tärppäis. Jos on vaikka nopeasti kuolevia tms noi meidän miehen simpat. Hoh hoijaa... Välillä kyllä tuntee itsensä aivan hulluksi, kun tämmöisiä asioita miettii. Mutta nyt on mulla pitkästä aikaa hyvä ja positiivinen mieli tämän vauvahaaveen suhteen. Uskon, että meille vielä vauva joskus suodaan.

Mutta mukavaa lauantaita! Ja kelläs olikaan jännät päivät käsillä? Tsempityksiä kovasti! Kaikille! Ja toivotaan ++++säteitä meille Vilttiketjulaisille yhtä paljon kun noita auringonsäteitä!!!

Vierailija
59/64 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että tämän Vilttiketjun aloitusviikko on kuitenkin ollut aika aktiivista kirjoittelua. Itse en ens vkosta lähtien ole ainakaan päivällä koneen ääressä (työssä kyllä olen, mutta ei siellä ilkeä kirjoitella työaikana) mutta illalla sitten toivottavasti ehtii viestitellä ainakin joskus.

Eilen oli aika kumma päivä, noin niinkuin kierron kannalta. Eilen oli siis kp 19/25-27 ja aamupäivällä rupes jomottelee kohtua ihan tosissaan. Kuulostelin sitä pari tuntia ja sit olikin jo pakko ottaa särkylääkettä rupes meinaan niin

kauhiasti jomottamaan ja polttelemaan alavatsaa, että luulin jo tädin tekevän aikaista tuloaan. Piti vessassa ravata alvariinsa tilannetta tarkistamassa. Olikos se Senniinalla samanlaista oireilua eilen? Mehän mennään melkein samoissa kiertopäivissä.Täälläkin tuli aika harvakseltaan pupuiltua tässä kierrossa mutta ovisajankohtaan kyllä vilttejä tuuletettiin ;)

Ja tänä aamuna...vaikka lienee jo raskautumisen kannalta liian myöhäistä, mutta olhan se mukavata ihan muuten vaan.

Lauantaipäivän ja illan huumaa kaikille!

Stiipiliina

Vierailija
60/64 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jännät päivät käsillä! Ne karseat menkkajomotukset oli ja meni. Ellei sit taas ala uudestaan jos ne menkat alkaa.

Menossa kp27/27-30. Mitään sen ihmeempiä oireita ei ole, joten oletan että ne menkat alkaa huomenna tai yli huomenna.

Ei jotenkin uskalla toivoa(vaikka toivookin) sitä plussaa.

Jos nyt ei sitä plussaa vieläkään tule otan uudelleen noi ovistestit käyttöön vaikkei ne sitä raskautumista autakaan. Oviksen metsästys on ainakin helpompaa.

Aurinkoista päivää!!!