Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Vilttiketju vko 12~~

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinan kysymykseen ovispupuilusta: Meillä kyllä pupuillaan silloinkin kun " piinisviikko" on menossa (siis jos jaksetaan ja huvittaa :)).Kyllä uskoisin, että luonto hoitaa sen puolen ,että jos kiinnittyminen on tapahtumassa niin se myös tapahtuu. Jos se epäonnistuu, niin syyt on varmaan sitten esim. limakalvossa tms.Eikös se kohdunsuu mene jo jollain tavalla kiinni oviksen mentyä ohi? Luulen, että se on joku suojautumiskeinokin, et mahdollisella raskaudella on paremmat mahdollisuudet tällä keinolla onnistua.

Vilijonkalle : Peukutuksia mahdolliseen testaukseen ja +++ onnea! Jännää!

Selmiina: Hyvä että se ovisplussa viimein paukahti testiin :))

Shannon: Itsekin puolittelin noita ovistestejä muinoin ja ihan hyvin toimivat

Vierailija
22/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pupuillaan kun haluttaa, mutta kummasti se ahkerin vilttien paukuttelu ajoittuu kierron puoli väliin. Oviksen jälkeen pupuillaan silloin kun siltä tuntuu. En ole pelännyt sen vaikuttavan kiinnittymiseen

vaikkakin itsellänikin se on käynyt mielessä.. Toisaalta olen oviksen jälkeen aika haluton, en tajua mihkä ne halut katoavat...

Oma napa: vessassa ramppaaminen alkoi tänään, koko ajan tuntuu siltä, että menkat alkoivat. Pitää varmaan kohta laittaa side varoiksi. Hermot menee.. alkais nyt niin pääsis tästä piinasta.

Ovisaika taisi olla aika monella käsillä eli ovisteluonnea toivottelen heille :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan huvittaa niin tottakai me touhutaan. Itseasiassa esikoinen sai alkunsa viikkoa myöhemmin kun oletettu ovis oli ja sekin aina vähän mietityttää. Ja täytyyhän tota miestäkin vähän ajatella:) sit jos menkat alkaa ni joutuu odottamaan.

Vierailija
24/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairastellaan edelleen. Mun 7.v.llä pojalla on edelleen yli 39 kuumetta ja poika on tosi kipeä ja väsynyt. Nukkunut eilen ja tänään melkein koko päivän ja yönkin vielä hyvin.

Mulla meni jo hermot noiden ovistestien kaa, joten auttakaahan kokeneemmat. Mulla siis käytössä acon, jonka tänään puolitin. Eilen sain melko vahvan viivan siis melkein yhtä vahvan kuin kontrolliviiva. Ja tänään sit tikkuun ilmesty meilkein olematon viiva sellainen haamu. Siis tarkottaako tää sitä, et ovis ois kuitenkin ehkä ollu kun viiva melkein kokonaan häviää. Mä jotenkin kuvittelin, et se viiva vaan vahvistuu päivä päivältä. Tässähän rupee jo pelkäämään, et mitä jos ovista ei tuu ollenkaan. Toisaalta on vasta kp 11, et ovis on todennäköisesti vasta edessäpäin.

Meille tämä tuleva vauva ois ehdottomasti viimeinen. Sit meillä ois jo 5 lähilasta. Mä voisin lapsia haluta enemmänkin, mut mies pistää stopin tähän asiaan. Meillä rajapyykkinä lapsenteon yrittämiselle on sterilisaation johon mies on jonossa ja hän pääsee sinne arviolta tämän vuoden lopussa. Todella toivon tärppiä ennen sitä, koska mun ainakin ois tosi vaikee luopuu vauvahaaveista kokonaan jos tärppiä ei kuulu ennen sitä. Ja sit tosiaan ois mukava jatkaa tätä kotonaoloa vielä kun meillä sit ens vuonna on 3 koululaista. Pienemmäthän sit pärjää aikanaan isojen kanssa iltapäivät kun he lähtevät kouluun. Jotenkin tän tulevan vauvan on niin jo ajatellut meidän perheeseen ja tuntuu et perheestä jää puuttumaan jotakin ilman sitä. Pelkään, et mulla on ikuinen vauvakuume ja se ei mene välttämättä ohi tulevan vauvankaan jälkeen, mut kunhan sais edes sen yhden vielä, niin ois helpompi sit sen jälkeen alkaa tehdä luopumistyötä. Mä haluaisin hirveesti pientä tyttöä, mut tottakai poikakin ois ihan yhtä tervetullut kunhan vaan sais sen vauvan. Kaikki mun omat 3 on poikia, joten sen puolesta tyttö ois kiva. Sais ostella ihania piueniä vaaleanpunaisia vaatteita ja mekkoja. Tokihan mulla on tytärpuoli, jonka kanssa voidaan puuhastella tyttöjen juttuja, mut kun ei oo saanu hoitaa sitä tyttövauvaa.

Tälläisiä mietteitä tällä kertaa... Niin ja onnea Selmiinalle ovisplussasta. Sitä mäkin tässä kovasti odottelen tapahtuvaksi lähipäivinä, et sais kaksi viivaa siihen tikkuun.

Shannon kp 11/24-29

Vierailija
25/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon75: Tossa aikasemmin jo kirjottelin, että mullakin tuli pulmia ovistikkujen kanssa. Varsinkin aconin. Ekaks tietysti töppäsin sillä aamupissalla ja sain selkeesti kaksi viivaa kp12, ferttest oli nega. Seuraavana aamuna kp13 tein ferttestillä negan. Kp14, oletettu ovispäivä molemmat negoja aamuseiskalta, mutta tasavahvat viivat aconilla n.klo10. Oon sitä mieltä, että viiva ei vahvistu oviksen lähestyessä, vaan saattaa heitellä. Ohjeissahan sanotaan että nega mikä nega, jos konrolliviiva on haaleempi.Ite jotenkin aattelin, että haamu tarkottais jotain.En siis usko, että sulla olis ovis menny ohi, vaikka viiva edellispäivänä olikin vahvempi ku nyt. Jatkossa ajattelin siirtyä takaisin lähikaupan ferttestiin, kun se on kaks ekaa kiertoa ollut niin selkee. Lämpöjä en ole muuten koskaan mittallut, se ei oo tuntunu omalta jutulta. Pitäisköhän kuitenkin?

Vierailija
26/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unohtu tuosta edellisestä, että oon piinaviikon pupuilua miettiny mm. sen vuoksi, että mulla selkeesti halut lisääntyy ennen menkkoja. Oon miettiny, että se on joku luonnon tapa hoitaa menkat alkamaan. Pupuilu kans auttaa pms-vaivoihin, jotka mulla aika kovat. Aion kyllä pysyä periaatteesani " jos mieli tekkee ja saatavilla on, niin mikä ettei" . Kaipa se luonto hoitaa tehtävänsä suuntaan tai toiseen.

Vierailija
27/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täälläkin on huomattu, että oviksen jälkeen vähäks aikaa halut katoaa ja sit taas pari päivää ennen menkkojen alkamista alkaa pupuiluttaa taas...

Aika kummia noi naisen hormonit ;)

Vierailija
28/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp 12/26-28. Eli Suuma on kans ihan samoissa, kuin mä ja Shannon. Tänään en vielä ole ovista tikutellut. Eilen siis näytti jo vahvaa. Ja pikku siimahäntiä ainakin on mukavsti lähetelty matkaan ;D

Eipä tässä kummempia... Aurinko paistaa, mutta kylmä on. Saisi nuo ilmat jo lämmetä! Tänään ohjelmassa muskari.

palaillaan asiaan!

Vierailija
29/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista oli tosiaan eilen illalla. Taisivat kaikki ovislaiset olla viltin alla=) Mulla menossa kp 18/26-27 ja ovis varmaankin ohi. Ei erityisiä tuntemuksia, kuten ei yleensäkään tässä kierron vaiheessa. Vähän oli jotain juilintaa alavatsassa eilen, mutta varmaan keltarauhasesta ja pupuilusta johtuvaa. Lääkitys aiheuttaa vähän huimausta ja pahaaoloa, ne eivät enää hämää. Pms:t alkaa varmaan viikonloppuna/alkuviikosta ja tätiä oottelen 1.4. Seuraava piikki osuu pääsiäiselle ja toukokuun jälkeen pidän varmaan sen 3kk paussin lääkitykessä. Pieni toivo jyskyttelee takaraivossa, mutta ei sitä tällä historialla jaksa enää kovin korkeella pitää. Mieli on kuitenkin ihan hyvä, enkä aio luopua toivosta ainakaan pariin vuoteen. Mitäs vilijonkalle kuuluu? oletko päässyt testaamaan? peukut pystyssä täällä!

Vierailija
30/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein alkaa vissiin flunssakin täällä väistyä. Täällä kp17/25-27

eli samoin minäkin oottelen tätsyä saapuvaksi ens viikon lopulla jos tulee. Hus, pois paha täti!

Oireita ei sen kummemmin, eilen vähän vihlaili vatsasta ja viimeistään huomenna varmaan alkaa juilia enemmänkin jos täti on vkon päästä tulossa-huoh..Yleensä mulla noin tätioireet alkaa viimeistään vkoa ennen, vihlailuja, ruokahalu kasvaa, tekee mieli suolaista,väsymystä jne.

Mietin tossa just, että esikoista odottaessa ei ollut ennen vkoa 8 mitään raskausoireita. Nimittäin mulla tuli valemenkat vielä jo kun olin raskaana ja vasta sitten kun toiset menkat jäi pois tein positiivisen testin. No, sit huomasi kyllä että rinnatkin oli jo alkaneet kasvaa ja alkoi närästämään hassusti mutta pahoinvointikin tuli kuvioihin vasta ton vkon 8 jälkeen.Toisaalta silloin ei osannut edes " kyylätä" noita oireita sen kummemmin.

Aurinkoa kaikille!

Vierailija
31/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp28/27-38... jotenkin on nyt niin pessimisti olo, tuntuu siltä ettei ole taaskaan tärpännyt. Veskissä ravailen alituiseen kun tuntuu että nyt alkoi. Vielä ei ole mitään näkynyt mutta huomenna sitten.. Perjantaiaamulla testaan jos ei huomenna ala, vaikkakin järkevintä olisi vain odotella ja testata vasta kun on kunnolla myöhässä.

Viime kierrossa sain kp29 aamulla tosi vahvan plussan, mutta niin vaan iltapäivällä alkoi vuotaa. Jotenkin näihin jatkuviin pettymyksiin on niiiin tottunut jo. Vaikka salaa toivonkin, että nyt vihdoin olisi tärpännyt kunnolla silti en osaa olla ajattelematta että pois se tulee kuitenkin.

Perjantaihin tuntuu olevan muuten ikuisuus...

Tärppionnea ovistelijoille!!!

Vierailija
32/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa mennään Stiipiliinan kanssa, mulla siis kp18/26-27..

Mulla alkaa menkkaoireet kans yleensä 1vko ennen, joskus jopa aiemmin. Lääkäri totesi, että ikä tekee tehtävänsä ja pms-oireet pahenevat yleensä just tässä 37 kieppeillä=( Mulla liittyy lisäksi unettomuutta ja arvatkaa, olenko kärttysä sillon!!

Muistan kans eka raskaudesta, että mitään oireita ei ollut ennen ku menkat oli myöhässä. Mulla on rintojen arkuutta ollut aina ennen menkkoja, mutta silloin rinnat kipeyty vasta menkkojen myöhästymisen jälkeen. Jotenkin olen nyt ajatellut, että asiat menis nyt samalla tavalla ja tiiän, että oon ihan maassa, kun tissit alkuviikosta kipeytyy. Voi kai ne kipeytyä, vaikka olis raskaakin, mutta silti sitä jotenkin aina vertaa aikasempaan kokemukseen.

Vierailija
33/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paukahti testiin plussa! Siis ovistestiin... Eli eilen oli vahva viiva, tais olla tasavahvuiset, ja tänään tuo testiviiva oli vahvempi. Eli onko ovis nyt sitten 24-36 tunnin sisään? Jossain muistaakseni joku lääkäri neuvoi, että ovistestiin kun nuo viivat saa, niin sinä ja seuraavana päivänä olisi hyvä puuhastella. Noh, tämän päivän osalta hommat on jo hoideltu ;) Nyt on vaan niin halukasta aikaa että.... Voi olla että vielä illallakin innostuu... Onko teillä kaikilla oviksen aikaan halut korkealla, tai korkeammalla kuin muuten?

Olo on nyt niin hyvä! Aurinko nostaa mulla mielialaa aivan valtavasti. Ja nyt tuntuu niin hyvältä muutenkin... Ihan semmonen olo, että tästä kierrosta se plussa pamahtaa raskaustestiinkin. Noh, tämä on tätä.. Mulla nimittäin mielialat vaihtelevat kierron mukaan tosi paljon. Parin päivän päästä saatetaan olla jo aivan eri tunnelmissa. Mutta nyt tuntuu ihanalta.

Ihanaa päivän jatkoa Vilttiketjulaisille [color=yellow][size=5]♥

Vierailija
34/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa. Olen varmaan oikeassa ketjussa kun vauvahaaveita on. Meillä tämä yritys on vasta iiiihan alulla. Ei lapsia ennestään. Jätin vasta pillerit pois ja tyhjennysvuoto tuli 6.3. Sittenpä alkoikin tuntua 17.3. oikealla alavatsalla sellanen oikein täydentuntuinen olo ja tuli pari tippaa niukkaa vuotoa. Tuo on mulle tyypillinen ovulaation ilmeneminen (ovisvuoto), joten uskaltauduimme parina seuraavana päivänä yritykselle. Nyt sitten jänskättää kauheesti, että millonkahan ne menkat tulee vai tuleeko. Olishan se ihmehommaa jos heti tärppäis, kun pilleritkin vasta lopetin. Mutta mahdollistahan sekin on... koko ajan pyörii mielessä raskausasiat. Ristiriitaisia tunteita, kaikki sitten muuttuisi...

Vierailija
35/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa jo eskarilainen parantua. Tänään ei ollu enää onnex kuumetta, mut edelleen yskii kuitenkin ja syöminen aika huonoa.

Mä taas jouduin pähkäileen ovistestituloksen kaa. Pitääkö ne viivat olla siis ihan tasantarkkaan samanlaiset?Mites sulla oli selmiina eilen kun plussan sait? Mähän en eilen saanut juuri viivaa ollenkaan ja tänään melkein tasavahvat viivat. Hiuksenhieno ero ehkä havaittavissa. Keskeltä viivat yhtä tummia. Sivulta ihan hiukkasen vaaleampi. Tarkottaako tää siis sitä et ei vielä ovista tänään? Harmittaa kyllä kun jäi eilen ja toissapäivänä pupuilut väliin. Toissailtana olin niin väsynyt, et ei vaan jaksanut. Ja eilen illalla tää sairasteleva poika kun oli nukkunut melkein koko päivän, ei sit saanutkaan enää illalla kunnolla nukutuksi. Vähäksi aikaa nukahti silloin kun muutkin lapset kävivät nukkumaan ja sit heräsi muutaman tunnin kuluttua kun olimme menossa miehen kaa nukkumaan. Siinä ei sit enää voinutkaan puuhastella. Mut tänään pitää ottaa kyl nää 2 päivää takasin. Ja jos oviskin on vasta tulossa, niin hyvinhän tässä vielä kerkii.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Shannon kp 12/24-29

Vierailija
36/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun kirjoittelevat pitkään lasta yrittäneet, joten tuosta ensikoitten ketjusta saattaisi paremmin löytyä kanssasi samassa tilanteessa olevia. Ketjun esittely löytyy ^vilttiketju^ (20.3.), josta voit katsella, miten olemme pitkään yrittämisen kukin tulkinneet. Aurinkoista loppuviikkoa ja plussaonnea teille!!

Vierailija
37/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just hoksasinkin tuon ketjun. Kivaa kevättä tännekin, ja toivon teille plussia!

Vierailija
38/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hidasta tämä koneen toiminta tänään. Tänään alkoi huimaamisen lisäksi juilia mahaa menkkamaisesti. Plääh. Polttelee sillai ärsyttävästi ja maha on ihan turvoksissa. Ihan tyypillistä menkkojenalusaikaa siis, mutta vähän aikasessa. Toivonhippu tietysti elää, mutta ei kovin korkeella. Tipuin jotenki viime kierrossa niin korkeelta, että nyt ei jaksa. Mielialat heittelee...nyt on heikompi hetki..

t.senni kp18/26-27

Vierailija
39/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin turhua :o( harmittaa... kerpeleen haikara kun taas lensi ohi, ei taida enää muistaa osoitetta... laskeskelin, että 17. yrityskierto edessä, tänään en osaa olla vielä edes pettynyt. Pahoillani ja hämmentynyt olen, huomenna tulee varmaan se isoiso pettymys kun vuoto alkaa kunnolla. Sitten itken taas yksikseni ja kovaa itkenkin. Sydän olisi niin valmis rakastamaan vielä yhtä - onneksi on nämä kaksi, joihin senkin rakkauden voin ammentaa. Mutta silti, mahtuisi tämän äidin syliin vielä yksi. Ehkä jonain päivänä, vielä ei ollut hänen hetkensä... niiiiiiiiiiiiiiisk......... että itsesääli tekee joskus niiiiiin hyvää.

Ovisteluonnea ja plussasäteilyä!

toivottelee Viltsunkka

Vierailija
40/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa tuhrua siitä tulikin turhua, sitähän se toisaalta on :o)