Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin aina liikaa mitä muut minusta ajattelevat ja väenpaljous ahdistaa, tänään löysin keinon parempaan oloon!

Vierailija
05.03.2017 |

Eli kun olen kaupungilla, en katso ihmisiä sen kummemmin tai kiinnitä heihin huomiota. Keskityn vaan omaan tekemiseeni ja olemiseeni. Jos kävelen/istun väenpaljoudessa, katson maisemia. Ei ahdistanut niin paljon kun en katsonut muita ihmisiä silmiin vaan pää rohkeasti pystyssä, mutta en katselluit muita ihmisiä, enintään ihailin muiden pukeutumista.

Jos joku ihmettelee tätä pelkoa niin olen vuosia ollut koulukiusattu teininä ja siitä jäi olo että minua katsovat ihmiset arvostelevat päin naamaa tai seläntakana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi. :)

Vierailija
2/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ovat huomanneet kaikki Helsingissä asuvat (ja siitä heitä moititaan). Moittikoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olet kyylännyt muita ihmisiä?

Vierailija
4/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos sulla toimii, mua ahistaa ne silti :D

Vierailija
5/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samoin :)

Vierailija
6/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että keksit oman tapasi toimia. Saat olla ylpeä, että itse miettimällä ja toimimalla autoit itseäsi. Tsemppiä!

Vierailija
7/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin elän noin etten katsele, siinä on vaan sitten se että vastaantulijat alkavat nakkelemaan niskojaan ja tuhahtelemaan kun en heitä katsele :)

Vierailija
8/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen juuri päätöksen elää omaa elämää, tehdä omat valinnat ja olla rasittumatta siitä mitä muut ajattelevat. Eli vähän sama juttu kuin sinulla.

Tein ratkaisun sillä ristiinasettelulla että koskaan ei voi miellyttää jokaista. Jos puen lempimekon, siitä pitää Tiina mutta Leena pitää halpana, jos leikkaan tukkani lyhyeksi siitä pitää Mikko mutta Teemu ihmettelee.

Miettimällä mitä muut ajattelevat, sillä rajoittaa omaa tekemistään ja ahdistuu vaikka mitään et tekisikään, pelkkä ajatus saattaa estää sinua tekemästä asioita joita tahdot tehdä, mutta pelkäät, etkä tee.

Samalla ruokit pelkoa ja jätät kenties väliin juhlat joihin olisit mennyt tms.

Täytyy olla terveesti itsekäs ja nauttia elämästä, jättää kuulematta selän takana puhumiset ja alkaa elää kuten itse tahtoo, ei tehdä kuten joku Leena tai Teemu rajoittuneisesti ihmettelee (muista myös ne kehujat)!

Vierailija
9/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ovat huomanneet kaikki Helsingissä asuvat (ja siitä heitä moititaan). Moittikoot.

Itsekin asun Helsingissä. Vielä keskustassa.

Ap

Vierailija
10/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt opit sitten sinäkin!

Vierailija
11/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt opit sitten sinäkin!

En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat.

Ap

Vierailija
12/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta!

Vierailija
13/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt opit sitten sinäkin!

Ap

Kuten aloitusviestissä sanoit, opit ottamaan oman tilasi ihmispaljoudessa. Sanoin, että helsinkiläiset ovat oppineet tämän. Sanoit olevasi helsingistä. Totean siihen, että nyt opit sinäkin, olethan helsinkiläinen.

Vierailija
14/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt opit sitten sinäkin!

Ap

Kuten aloitusviestissä sanoit, opit ottamaan oman tilasi ihmispaljoudessa. Sanoin, että helsinkiläiset ovat oppineet tämän. Sanoit olevasi helsingistä. Totean siihen, että nyt opit sinäkin, olethan helsinkiläinen.

Aaa joo! :'D Kiitos selvennyksestä.

Ap

Vierailija
15/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ja muut, voit tehostaa vaikutusta käyttämällä korvalappuja, siis kuulokkeita. Se eristää sut hyvin ahdistavista kanssaihmisistä. Voit olla ihan omissa maailmoissasi keskellä Kampin ruuhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi