Kuinka vanhana muutitte pois kotoa?
Itse muutin 17-vuotiaana kotkasta tampereelle. Nykyään olen 21-vuotta.
Kommentit (36)
Olin 22 vuotias. Ja muutin perheeni toiseen omistusasuntoon. Vieläkin asun samassa asunnossa.
-N30
Heti lukion jälkeen kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, 19-vuotiaana.
17-vuotiaana kans lähemmäs opiskelupaikkaa
Ap. Kuinka maksoit elämisen? Ja miten vanhempasi antoivat sinun muuttaa nuin kauas?
Olen itse harkinnassa myös muuttoa, mutta olen vasta 16 niin en tiedä.
Muutin 18-vuotiaana pois kotoa omaan yksiöön, kun menin opiskelemaan yliopistoon. Olen loppuvuonna syntynyt, täytin 19 muuttovuoden joulukuussa.
19-vuotiaana opiskelemaan Helsinkiin
16-vuotiaana opiskelemaan ammattikouluun 300km päähän.
16-vuotiaana kaverin kanssa isommalle paikkakunnalle opiskelemaan. Sitten asuin erinäisissä soluasunnoissa toisen asteen opiskelujen ajan. Kotona asuin kesät, koska opiskelija-asunnoista piti muuttaa kesäksi pois. Kotiin en enää muuttanut sen jälkeen koskaan vaan vaihdoin jälleen paikkakuntaa isompaan.
15 vuotiaana poikaystävän kanssa opiskelemaan.
Olin juuri täyttänyt 17 kun muutin Loviisasta Tampereelle. Vanhempani ei olisi halunnut että näin kauaksi muutan mutta tuki minua kuitenkin 😊 Nykyään olen 25 ja asun Tampereella vieläkin 😊
21-vuotiaana avoliittoon ja samalla ostettiin talo.
17 vuotiaana muutin kaverin kanssa vuokralle ja sitten 19 vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa yhteen.
15 vuotiaana muutin epävirallisesti pois kotoa, hoidin lapsia, pienen maatilan eläimiä ja siivosin, vastineeksi sain oman huoneen, ruokaa ja vähän käyttörahaa. N28
Heti kun täytin 18. Hakupaperit vein jo vuoden alusta ja helmikuussa tulin täysi-ikäiseksi, maaliskuun eka tuli muuttoauto :) Voi niitä aikoja!