Onko muita jotka ei tykkää aurinkoisesta säästä?
Lenkilläkin kivempi käydä pilvisessä tihkusateesaa kun tihrustella kirkkaassa auringonpaiateessa
Kommentit (7)
Puolipilvinen on paras. Aurinko kurkkaa hetken jostain mutta ei valtaa koko hommaa. Kesällä varsinkin supra paahde on varsin ahdistavaa, näin kevättalvella harvakseltaan paiste menee..
Minä! Auringonpaiste ja kirkkaat valot sattuu silmiin. Ihan oikeasti sattuu. Nytkin turvaudun jo aurinkolaseihin, jos aurinko paistaa. En pidä myöskään lämpimämmästä säästä. Lisäsi ulkona on enemmän porukkaa kun heidän mielestään on "kaunis ilma".
Juu, tykkään olla yksin kylmässä ja pimeässä. Mä kärsin jostain kesämasennuksesta. Kesäisin mulla on aina jotenkin ikävä olo. Syksyllä piristyn kummasti joka vuosi.
Parhaat kesäpäivät on pilvisiä ja sateisia. Silloin on välillä tosi kaunista ja silmänikin kestävät.
Joo. Varsinkin kesällä, kun saan valtavia paukamia ihoon tai pientä nokkosihottumaa, jos en käytä suojakertoimia ja pitkähihaisia.
Istun tässä koneella verhot kiinni ja vituttaa, kun aurinko paistaa. Tykkään hämärästä ja näytän paljon paremmalta silloin. Silmiin sattuu kirkkaus.
Tarttis lähteä tuonne aurinkoon. En ole vielä pessyt kasvojani ja ehostanut, ooh.
Menoksi ja ulos.
Sisätyö, nyt vapaapäivänä on hyvä tilaisuus nauttia auringosta.
Pimeässä vuodenajassa on jotain kiehtovaa. Saa jotenkin olla omissa oloissaan ja käpertyä sisälle.
Nyt on kevättalvi :)
Joo!