***HAAVEILIJAT VIIKKO 12***
Huomenta huomenta!
Aattelin, et laitan pinon pystyyn ku kukaan ei vielä ollut kerennyt.. :) Tätiä ei tosiaan näy vieläkään..Tää on tosi rasittavaa ootella. Tiedän, etten voi olla raskaana niin millään, mut silti kaikenlaisia ajatuksia on alkanut pyöriin päässä. Nyt tosiaan laskujen tarkistusten jälkeen oon puolitoista viikkoa myöhässä. Et silleen.
No se siitä omasta navasta. :) Onko kellään muuten moottoripyöräkuume vauvakuumeen lisäksi? Mulla on! Aivan kamalaa.. :)
Kommentit (55)
Täti ei oo tullut vieläkään...huooh..Mitään sen kummempia oireita ei oo niin menkkojen kuin minkään muun suhteen. :( Aattelin, et jos huomenna testaisin tai sitten maanantaina kun käyn terkkarilla tms. Masentaa tää tilanne pikkasen.. :(
Kinttunen:Toi jos mikä voi olla varmasti ärsyttävä tunne!Sikso pomppii pitkin seiniä kun mitään ei kuulu eikä näy=)Toivottavasti se kääntyisi plussan puoleen eikä nyt pitäisi meitä ja etenkin sua jännityksessä...
täällä. on ollu ihan hirveesti kaikenlaisia hommia etten ole kerennyt kirjoittelemaan. Poikakin on ollut kipeänä monta viikkoa, ensin flunssaa, sitten mahatautia... Ja opiskeluissa oli näyttö ja siihen liittyviä tehtäviä hirveesti.
Teillähän on täällä monellä jännät paikat. Plussaa toivotan teille. Toivottavasti alkaisi tilanteet selkiytyä teillä, joilla oli täti myöhässä, tavalla tai toisella.
Itsestäni... Minulle kuuluu sen verran uutta että jätin pillerit pois kolme viikkoa sitten. Parempi olo on ilman niitä. Mutta täytyy kuitenkin hillitä itseään sen verran että aloittaa yrittämisen vasta syksyllä että ehdin opiskella nämä opinnot loppuun.
Jospa nyt ehtisin useammin täällä kirjoittemaan. Aurinkoista kevään alkua kaikille!
Kuten viimeksi kerroinkin, sain tällä viikolla vähän tuloksia niistä verikokeista.. osa tuloksista tosin valmistuu vasta ensi viikoksi..
mutta tähän astisissa tuloksissa ei ilmennyt mitään muuta hälyttävää kun rintarauhashormoneissa jotain pientä.. ei kuulema kannata säikähtää, se on yleinsä vain merkkinä siitä, että jostain syystä hormonit ovat epätasapainossa ja kierto häiriintynyt.
Nyt siis ensi viikon testituloksista huolimatta, tulleiden tulosten perusteella aloitamme tasaamaan hormonitoimintaani.
Aika turhautunut ja surkea olo kun juuri vauvapuuhista innostuneina jätimme ehkäisyn pois ja nyt mulle sanotaan, että kokeillaan kolme kuukautta tasata kiertoa ja sitten uusi yritys..
No, kesä on jo ovella.. kokeillaan sitten myöhemmin uudelleen..
Toivottavasti näin ei käy sitten uudestaan kun jätän napit pois..
Mä en taida enää kuulua tähän haaveilijoiden porukkaan, koska
mies on lämmennyt ajatukselle, yrityskin alkoi ja kesällä jatkamme taas näissä merkeissä..
Mä siis taidan etsiä uuden pinon itselleni, mutta käyn välillä
lukemassa teidän kuulumisianne.
Oikein mukavaa kevättä teille kaikille tasapuolisesti..
No hyvä sane että olet jo saanu vähän tietoa tuloksista...teilleppä on tulossa sitten kevät vauva jo tulisit heti kesällä raskaaksi=)Kyllä mä tässä Haaveilijoiden porukassa olen vaikka mies on käännytetty.Se on vaan kauhian arka aihe kun rupean puhumaan vauvasta??En edes puhu paljoa siitä mutta välillä kun mennään pikku vauvojen tai kaupassa vaatteiden ohi niin tulen ihan hulluksi=)Seuraava pino minne hyppään tulevaisuudessa on odotus puolella...Mutta käyn kanssa täällä lukemassa kuulumisia=)Mutta en varmaan pitkään aikaan vielä odotus puolelle pääse=(
No nyt pitää lähteä syömää aamupalaa...
Toivottavasti Sane tärppää nopeasti sitten. :) Mulla ei tätiä edelleenkään ja tuntemukset ei oo muuttuneet mihinkään, tai siis lähinnä se, et niitä ei oo. Tekis mieli käydä hakeen uus testi, mut taidan oottaa maanantaihin. Sit alkaa kolmas viikko myöhässä olemista! Ukko on varma, et oon paksuna! ;) Minä taas en oo niinkään varma, vaan oon edelleenki sitä mieltä, et tää on nyt jotain muuta. Yllättävän rauhallinen se on kuitenkin ollut.. Mutta mutta, palailen myöhemmin, pitää vähä siivota..blaaah.
Kylläpäs tuo ilma saa hyvälle tuulelle!Apuwa!Ukko on lähössä tänään sen veljen kanssa porvooseen moottorikelkalla!Ja merelle!Mä oon niin säikky ja pelkään jo hirveästi että ne tippuu jäihin jne.
Kinttunen:voi harmi tuota sun tilannetta=(Ehkä sinä et tunne oireita,mutta ukkosi näkee ne;)toivotaan että se olisi +++++!
Missäs sonnai,tansku,pirpana...ja kaikki muut!
Vielä vähän omaa napaa...ette ikinä arvaa mulla tuli taas sellaset ovis limat!!?ja nippaa mahaa!Vasemmalta puolelta tällä kertaa...Olin ihan varma että nyt tuli täti mutta eipä tullu ei...
OIKEIN AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE HAAVEILIJOILLE!
yksinään taidan täällä olla=)Pino oli hukku niin kirjotin vaan....ukko on vieläkin moottorikelkkailemassa,että huolestuttaa!Pelkään ihan hirveästi!!Saan vasta mielenrauhan kun ukko kotiutuu=)
Voi että ulkona on mahtava ilma...pakko lähtä kohta kipittään pihalle, vaikka ois tentti jne. :) Noh, tätiä ei edelleenkään näy, mut huomenna meen terkkarille ja katotaan sitten mitä se tuumaa tästä. En oo viittinyt alkaa testaileen ku raha on niin tiukilla ja sille 6 eurolleki löytyy muuta käyttöä, varsinki ku tietää mikä se tulos sitten on.
Hei Snow, kai ukkos kotiutu eilen?
Kinttunen:Juu kotiutu vasta yhen aikaan yöllä!Olin jo varma että jotain oli sattunut mutta ne oli eksyneet ja sitten ukko onneksi soitti niin sain mielenrauhan ja pääsin nukkumaan=)Toivotaan että se voisi vielä kääntyä plussaksi!++++säteitä!
Jäi kirjotus kesken kun painoin vahingos enteriä=)Ulkona ollaan oltu koko aamu ja tultiin just kotia.Ja eikun samantien koneelle ja vauvan sivuille=)Tuolla on jo ihan keväinen ilma paitsi että lunta on vähän liikaa=/
Ukko lupas viedä mut tänään jonnekki että tehään jotain kivaa yhessä kun oli eilen pois niin pitkään ja piti mua huolissaan=)Mitäköhän mahtaa keksiä kun sunnuntain mitkään ei ole oikein auki??
Oletteko muistanu siirtää kesä aikaan kellot!?
Terppa kaikille! Menkat ei oo vieläkään mulla alkaneet. Huomenna teen taas uuden testin. Isäni serkku sai tänään vauvan, pitäisi mennä sitä jossain vaiheessa katsomaan. Vois raahata ton ukkelin sitä vauvaa kattomaan jos se sit vähä lämpenis =) Ukol on vähä pää sekasi ku mun menkat ei vieläkää oo alkanu.
Mutta mutta, mitäs muille kuuluu??? =)
Missä kaikki on?? *huhuilee muita haaveilijoita*
En ole pitkään aikaan ehtinyt lukemaan juttujanne ja pyydän anteeksi!!
Olen vähän laiskistunut ja töitä teen niin hemmetisti taas, ettei ehdi mitään tehdä, ja vapaat menee lepäillessä..
Nyt koitan parantaa tapani..
mutta hauskaa kevättä kaikille...
KP
Olen terve kun pukki ei mitään vikaa missään päässä,ehkä vähän aivokoppa välillä viiraa=)Raskaustesti oli nega,mitä odotinkin että ei se ollut suuri pettymys.Just ukkokin tokas että ei se mitään yritys jatkukoon;)Aika jännä että silti noita oireita on jotka viittaa raskauteen mutta ei sit ole=/
Tänään tiedossa saunomista ja käydään kattomas ulkoilupuvut molemmille.Ja ukolle kokoukseen joku siisti paita=)Huomenna on varmaan ihan normaali lauantai(siivousta,pyykkäämistä ja ulkoilua)
Hyvää päivänjatkoa=)