***HAAVEILIJAT VIIKKO 12***
Huomenta huomenta!
Aattelin, et laitan pinon pystyyn ku kukaan ei vielä ollut kerennyt.. :) Tätiä ei tosiaan näy vieläkään..Tää on tosi rasittavaa ootella. Tiedän, etten voi olla raskaana niin millään, mut silti kaikenlaisia ajatuksia on alkanut pyöriin päässä. Nyt tosiaan laskujen tarkistusten jälkeen oon puolitoista viikkoa myöhässä. Et silleen.
No se siitä omasta navasta. :) Onko kellään muuten moottoripyöräkuume vauvakuumeen lisäksi? Mulla on! Aivan kamalaa.. :)
Kommentit (55)
Nostan vähä tätä pinoa, ettei se huku jonnekkin. :) Kirjotellaanko me nyt kumpaan pinoon? Tänään meen ostaan raskaustestin ja ilmottelen sitten negasta myöhemmin.. ;) Pitää saada mielenrauha. :)
Kinttunen: Plussa säteitä sulle ja toivottavasti sulle se selkeä plussa sieltä pamahtais testiin.Oliko muuten niin että sä syöt kans pillereitä? Mulla meinaan sama homma eli syön pillereitä mutta silti testiin tulikin haamu mutta vain aavistuksen outoon paikkaan, mutta tuskin testissä kahta kontrolliviivaa on..;) aina ennen siis testit olleet puhtaita negoja joissa ei ole ollut epäilystäkään plussasta...
Mut nyt lähden koiran kans ulos ettei ihan hurahda tän asian kans..päivän
jatkoja kaikille haaveilijoille
Kirjotellaan Kinttusen pinoon=)
Tulin just kotiin ja oon todella väsyny!Saanko kysyä henkilökohtasia?Millasia ovis tuntemuksia teillä on?Kun viimeksi mulla ovistikun mukaan olisi ollu 8.3 ovis ja oireita ei ollu minkäänlaisia=/Ja nyt 16.päivä oli jotain nippailua mutta jatkuu vieläkin?Muutenkin kun käy pisulla on jotenkin liukas olo=)Ja käyn pisulla tosi useasti,eikä ole mitää kipuja niin ei ole tulehdus.Mulla kyllä yleensä ennen menkkoja on että saan juosta pissalla=)Mutta mulla ei mitään limoja ole varsinaisesti tullu vaan olen " läpimärkä" ympäri vuorokauden=)Hyi miten likaselta se kuulostaakin=)
Nyt paljon plussapölyä puhallan ja miehenkäännytys säteitä=)
Toinen raskaustesti näytti myös negatiivista =( Mutta oireet senku lisääntyy... Täytyy tässä odotella muutama päivä ja tehdä uus.
Mutta palailen myöhemmin illalla ku meen syömään, kauhia nälkä.
Heips!
Mä en itse asiassa syö pillereitä, lopetin elokuussa 05. En oo vielä uskaltanut testata, kohta pitäis tai sitten ootan aamuun...
Jos maltat niin odota aamu pisuun!Se antaa sillon kaikista selvimmän tuloksen kun sitä pisua on sillon riittävästi=)Sulla on kyllä jännät paikat!!Pidän peukkuja!
Sanska:harmi se nega=(Mutta mitäköhän noi oireet sitten merkitsee?Toinen mahdollisuus on sitten se verikokeesta otettava testi,kun on kaikista herkin ja niin kuin kerroin aiemmin niin ystäväni tosissaan testasi muistaakseni 5 testiä negaa ja sitten tehtiin verikokeella testi joka oli plussa1Sillon kaverilla oli jo viikkoja 9-10
ei se mitään vaikka nimimerkit menevätkin välillä sekaisin...;)
miimu86: harmi että testi näytti negaa. vieläkös sulla oireita kuitenkin on havaittavissa?
Nyt kattomaan salkkareita ja nauttimaan pahaolottomasta ajasta...heh..
...En ole vielä pinoutunut odotuksen marraksiinkaan...
Ihanan paljon täällä on jänniä hetkiä :D Paljon ++++++++++säteitä teille kaikille!!!
Harmillisia nuo negatiiviset testit. Sinne ekstraplussäteitä että tärppäis, vaikka sitten seuraavalla kierrolla.
Sonnaille onnittelut työpaikasta!
Ja nauttikaa tosiaan siitä huono-olottomuudesta! En muistanutkaan miten ikävää tää voi olla. Hirvee nälkä mutta kun ei mitään tee mieli tai ei vaan pysty syömään. ( paitsi kaikkea mitä ei sais syödä, esim. maksamakkaraa..)
Tuosta käännytyksestä, meillä tehosi kun toin asiaa aina vaivihkaa ja pikkuhiljaa esille. Punnitsin ääneen tulokkaan hyviä ja huonoja puolia. Ehkä vähän enemmän toin niitä positiivisia esille ;) Pisti ainakin miehen miettimään.
Varmaan vakoilen teitä täällä vielä tovin. Keskiviikkona on ensimmäinen äitiysneuvola, jännittää. Ja ainakin tulen Kinttusen uutiset lukemaan!
-Sirppana-
kattosko joku tänään tv 1 sen prisma dokumentin? Hedelmöittymisestä ja raskaudesta, oli tosi mielenkiintonen!
Mulla ei oo ikin ollu pyöräkuumetta, eikä pahemmin miehelläkään. Ennemmin mökillä tai veneessä viettäisin aikaa:)
harmi Miimulle negasta.
Luin vähän hätäseen ketjun niin en muista muita aiheita.
sanska ja snowflake: Oireet ei katoo, lisääntyy vaan.. Avomiehen vanhemmatki rupes jo epäilee että olen raskaana ku mua oksetti kaikki hajut. Ajattelin käydä ostamassa uuden testin ja tehdä sen aamupissasta. Sit jos se näyttää negatiivista niin sit meen verikokeeseen. Mitäs muille kuuluu??
Miimu86:toivottavasti se olisi plussa!En meinaa pysyä aloilla siun puolesta=)Tuuhan heti ilmottaan!
Appelsiinie:kiva kuulla sinusta!
sirppana!;oikein hyviä vointeja!
Snowflake: Tuun ilmottaa heti ku tiiän. Itekki oon ihan sekasi ja innoissaan. Katoin just TV1 sen ohjelman mis kerrottiin vauvan kasvua mahassa. Itku tuli ihan väkisin ku semmosta ihanaa pientä vauvaa katto.
mä en muistanu enkä kerenny kattoo sitä=(mä niin olin orientoitunu siihen et katon sen!No oli se nähtävästi hyvä=)Paljon plussa pölyä miimi ja muut piinailijat!Mä lähen jatkaa tota c.s.i ohjelmaa=)
Mä päätin oottaa huomisaamuun sen testin kans, et ilmottelen sitten. :)
Kinttunen:Noh??Mä kun sain silmät auki niin heti tuli mieleen sinä=)
Mitenkäs se meni noista lämmöistä?Mulla on jo n.viikon ollu lämmöt koholla joka aamu 35,82.Normaali lämpöni on 35,58.Viluttaa!Iltasin en ole kun eilen mitannu ja näytti 35,80.Olikos se niin että oviksen aikaan lämmöt nousee ja on koholla menkkoihin asti?Laahopää kun olen;)Mulla muutenki on munasarjojen kohalta tosi arat,vähänkin kun hipasee niistä kohdista niin se ottaa vatsanpohjasta=)Ja muutenki kosketus arat,ei oo ennen ollu.
Ootteko te muut mittaillu lämpöjä?
Nyt vielä plussä pölyä kinttuselle!!Ja miehenkäännytys säteitä piinailijoille kans +++++
No niin, eli testi on tehty ja mun mielestä se oli nega. Siihen saattoi piirtyä jotain viivanpaikkaa, mut kyllä tulkitsisin sen negaksi. En tiiä, menkkoja ei vieläkään kuulu, eikä mitään oireilua ole..Ärsyttää! Eihän tää nyt oo normaalia, et kuukautiset on kaks viikkoa kohta myöhässä!
Juuh..eli testi meni siis niinku meni, toisaalta olihan tuo tulos jo odotettavissa. Soitin terkkarille ja sain ajan parin viikon päähän, pitää keskustella vähä näistä kierroista ja pillereistä. Aattelin nyt sit kuitenkin hommata ne, et tää turha piinailu loppuis ku jälkeläinen on suunnitelmissa vasta ens vuonna ja yrityskin alkaa vasta kesän jälkeen..Jos tätiä ei nyt kuulu parin päivän sisään niin testaan sit acon 10:llä tai jollain muulla herkällä testillä. Hitsaa kyllä kone niin viimosen päälle kiinni tän touhun kans aina välillä, että huhhuh. :)
Mitenkä muiden tiistai on lähtenyt käyntiin?
Kinttu
[color=4682B4]Heh, pitäisköhän porukan nimeks vaihtaa Piinailijat, kun niin monet taitaa jo piinailla... ;) Vai onko se vaan niin, että aktiivisimmat piinailee? Mie pidän vielä " toivottomien" haaveilijoiden lippua ylhäällä... :D
[b]Kinttunen[/b]: Harmittelut negasta, vaikka ei yllätyksenä tainnut tullakkaan. Toivotaan, että syy tädin temppuiluun selviää!
[b]Snowflake[/b]: Mulla ei oo ikinä ollu minkäänlaisia ovistuntemuksia. Tai ainakaan sillee, että olisin hoksannu, että oviksesta on kyse... Mutta se ehkä johtuu siitä, että en todennäkösesti ainakaan enää nykyään ovuloi kun maksimissaan sillon tällön. ;) Ja nekin harvat sit varmaan jää huomaamatta kun en tunnista oireita...
[b]Miimu[/b]: Negasta harmittelut miyös sulle. Kannattaa ehkä miettiä herkempää testiäkin... Jos siis et jo testannu Aconilla.
[b]Sirppana[/b]: On varmaan jännää mennä sinne eaan neuvolaan... :) Mie en kyllä yhtään sit valita mistään, jos joskus tuun raskaaks, oli olo miten kamala tahansa. (Niin varmaan...;) ) Yritä jaksaa kaiken pahoinvoinni keskelläkin!
Se oli muuten ainakin miun mielestä hirveen hyvä se eilinen CSI!
Varasin just ajan gynelle, pari viikkoa täytyy vielä odotella ennen kun pääsen. Kyllästyin justiinsa tähän " tädittömyyteen" , vaikka tää olikin ihan odotettavissa. Kuvittelin vaan kestäväni tätä vähän kauemmin... Yritän saada hankittua jotkut hormonit pitämään kierron säännöllisenä...
Käytiin tosiaan eilen kattomassa sitä kämppää... Ei mikään unelmakämppä ja oltiin molemmat sitä mieltä, että jos etittäis asuntoa, johon asettua, ei missään nimessä siihen muutettais, mutta tässä tilanteessa se kuitenkin otettiin. Kyllä siitä pienellä vaivannäöllä ja laittamisella saa ihan kelvollisen. Eri asia sitten miun valmistumisen jälkeen, kun on rahaakin käytettävissä asumiseen vähän enemmän. Tuo asunto on ensinnäkin halpa ja hirveen hyvällä paikkaa ihan keskustassa, juna-aseman vieressä. Molemmat käydään sit Helsingissä töissä ja molemmilla aamuvuorot alkaa ihan epäinhimillisiin aikoihin eikä meillä ole kun yksi auto eli toisen on väkisinkin kuljettava junalla töihin. Eli sijainti on tällä hetkellä se tärkein kriteeri. Innoissaan myö molemmat kuitenkin ollaan, vaikka asunnosta tulee varmaan parhaimmillaankin " ihan jees" , mutta päästäänpähän nyt ainakin alkuun uudella paikkakunnalla. Pohjaratkaisu on kyllä ihan ihmeellinen, varmaan jonkin miehen suunnittelema. ;) NO, mut kyllä myö siitäkoti saadaan siksi aikaa kun siinä meinataan olla.
Tykkättekö työ tehdä neitissä kaiken maailman testejä? Miusta ne on hauskoja... Oisko vinkkejä? Voitais sit vertailla mitä tuloksia saadaan... Tein äskettäin yhen...http://www.saletisti-ihq.fi/
Mitenkä nuo osotteet saa silleen " linkitettyä" ? Täällä ei näköjään sitä tapahdu automaattisesti... Nomut mie oon kuitenkin " saletisti ihQ" . Miehän oon tietysti tienny sen aina, mutta nyt se on ihan mustaa valkosella. ;)
-S-
[/color]
Kinttunen siis kerkesikin=)Toivotaan että se olisi plussan paikka!Täti on kyllä jo aika myöhässä sulla!Onko sulla millanen olo,olisko oireita jotka viittaa raskauteen??
Sonnai:Oon ihan tästä helsingin vierestä vantaalta.slangia kai=)Toivottavasti se asunto olisi nyt hyvä(pitää peukkuja)Mä mitein ihan samaa tosta keskustelusta,se on jääny jotenki pois.=(Toivottavasti kevät ja auringon paiste saisi meijät keskustelemaan!
Sanska:Plussa säteitä lähettelee!!
Huh!tulipas kirjoteltua=)Mulla toi moottoripyörä kuume on jo hiipunu,mutta ukolla se vaan nousee kun asfaltti alkaa pilkottaa=)Nyt on sen verta kiirus että pitää lähteä hoitelemaan asioita mutta pyrin nyt pääsemään useammin tänne jos kone vaan ei tilttaa=)